نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

کارگردان فیلم Drive پیشنهاد کارگردانی آخرین فیلم Jame Bond را رد کرده است

نیکولاس ویندینگ رفن، در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده است که پیشنهاد کارگردانی فیلم جیمز باند به وی داده شده بود، اما اون این پیشنهاد را رد کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نیکولاس ویندینگ رفن، کارگردان فیلم‌های چون رانندگی (Drive) و فقط خدا می‌بخشد (Only God Forgives)، در یک مصاحبه با تلگراف گفته که نزدیک بوده فیلم اخیر جیمز باند به نام اسپکتر (Spectre) که در سال ۲۰۱۵ اکران شد را کارگردانی کند. سم مندس همیشه گزینه اول کارگردانی فیلم Spectre نبوده است و اعضای تم کمپانی Eon Productions به سراغ رفن آمده‌اند تا اگر او علاقه‌مند است کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. این درحالی است که او هیچ جزئیاتی از صحبت‌های خود با تیم سازنده جیمز باند را به اشتراک نگذاشته است. رفن می‌گوید:

من فقط این را می‌دانم که هر کاری را که بخواهم قادر به انجام آن هستم و این کار مهم‌تر از هر پولی است که هر شخصی به من می‌دهد.

رفن در حال کار بر روی یک فیلم جاسوسی مهیج مشابه با فیلم باند به‌نام The Avenging Silence است که او در کنار نویسندگان قدیمی و کارکشته مجموعه جیمز باند یعنی نیل پورویس و رابرت وید درحال نوشتن فیلمنامه آن هستند. از او پرسیده شد آیا این فیلم یک فیلم باند است، ویندینگ رفن می‌گوید:

آره، من هنوز نمی‌دانم!

جدیدترین فیلم این کارگردان با نام اهریمن نئون (The Neon Demon) با بازی جنا مالون، ال فانینگ، کیانو ریوز و کریستینا هندریکس در ماه گذشته به روی پرده رفته است. ویندینگ رفن همچنین دارای ارتباطاتی نیز با صنعت بازی است، او اخیرا با هیدئو کوجیما، خالق مجموعه Metal Gear Solid دیدار کرده است، هرچند مشخص نیست چه صحبتی بین این دو رد و بدل شده است. در خبرهای دیگر در ارتباط با فیلم بعدی مجموعه جیمز باند، سام مندس اعلام کرده است که فیلم بعدی جیمز باند را کارگردانی نخواهد کرد، همچنین دنیل کریگ نیز دیگر نمی‌خواهد در نقش این ابرجاسوس بازی کند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده