نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۲

تاپ گیر نقش کریس ایوانس را کمرنگ می‌ کند

تاپ گیر اخیرا چهارمین قسمت فصل جدید خود را پخش کرد و موج انتقاد‌ها به این برنامه هم‌چنان ادامه دارد. یکی از مواردی که مورد اعتراض‌ بینندگان و کارشناسان قرار گرفته، نحوه‌ی اجرای کریس ایوانس، مجری اصلی این برنامه، است. حال Top Gear نیز در نظر دارد نقش ایوانس را در اجرای برنامه کمرنگ کند.

طبق گزارش تلگراف، در پی نارضایتی کاربران از اجرای کریس ایوانس، تهیه کنندگان تاپ گیر در نظر دارند نقش وی را در قسمت‌های آینده‌ی این برنامه کاهش دهند. ظاهرا با کمرنگ شدن نقش ایوانس، کریس هریس و رُری رِید وظیفه‌ی وی را جهت اجرای برنامه برعهده خواهند گرفت. توئیت اخیر رِید نیز گوای این مدعی است. وی در توئیتر گفته است که پس از این هر هفته یکشنبه به همراه کریس هریس در برنامه حضور خواهد داشت.

Top Gear

مستند محبوب خودرویی تاپ گیر روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و آمار بینندگان این برنامه به طور مداوم در حال ریزش است. قسمت آخر تاپ گیر تنها ۲.۳۷ میلیون بیننده را در بریتانیا به پای تلویزیون‌ها کشیده بود که یکی از بدترین آمارها در تاریخ پخش این برنامه است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که هنگام پخش تاپ گیر، پخش مسابقات یورو ۲۰۱۶ و سریال خیابان تاج‌گذاری منجر به کاهش تعداد بینندگان مستند محبوب بی‌بی‌سی شده است.

با این حال نمی‌توان همزمانی با سایر برنامه‌های تلویزیونی را عامل اصلی استقبال نشدن تاپ گیر عنوان کرد. قسمت اول این مستند ۴.۳ میلیون بیننده را به خود جلب کرده بود. اما پس از پخش سه قسمت بعدی، بی‌بی‌سی با ریزش ۲ میلیونی بینندگان مواجه شد. عدم استقبال بینندگان تاپ گیر تنها به پخش تلویزیونی خلاصه نمی‌شود و این برنامه در پخش آنلاین نیز توفیق چندانی بدست نیاورده است. طبق اعلام گاردین قسمت اول مستند محبوب خودرویی بریتانیا ۲.۱ میلیون بیننده‌ و ۶.۴ میلیون بازدید کلی آنلاین را داشته است. این در حالی است که قسمت‌ دوم این برنامه تنها ۱.۵ میلیون بیننده و آمار بازدید کلی آنلاین ۴.۱ میلیونی را برای بی‌بی‌سی به ارمغان آورده است. ریزش تعداد زیادی از بینندگان در فاصله‌ی اندک، زنگ خطری برای تهیه کنندگان تاپ گیر است که ظاهرا اولین راه خروج آن را کنار گذاشتن کریس ایوانس دیده‌اند.

باید منتظر ماند و دید آیا تاپ گیر می‌تواند مجری مناسبی برای جایگزینی جرمی کلارکسون بیابد یا هم‌چنان این موضوع بلای جان این مستند محبوب خودرویی می‌شود.

منبع: زومیت


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده