نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

۲ بازیگر دیگر به فیلم Spider-Man: Homecoming اضافه شدند

با نزدیک شدن به شروع تولید فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) خبرهای بیشتری از این فیلم می‌شنویم. اخیرا ۲ بازیگر جدید به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

لوگان مارشال-گرین بازیگر فیلم پرومتئوس (Prometheus) و مارتین استار ستاره سریال دره سیلیکون (Silicon Valley) به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Homecoming اضافه شدند. طبق گفته ورایتی، مارشال گرین در حال صحبت برای بازی در یک نقش شرور و منفی در فیلم است، اما طبق گفته ددلاین، درحال حاضر هنوز هیچ جزئیات و اطلاعاتی از نقش و شخصیت استار وجود ندارد.

logan-marshall-green-prometheus001-460x250 لوگان مارشال-گرین در فیلم Prometheus

تام هالند قرار است نقش مرد عنکبوتی جدید را در این فیلم بازی کند، حضور  رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در Spider-Man: Homecoming از دیگر نکات برجسته این فیلم استمایکل کیتون در حال مذاکره با مارول برای ایفای نقش منفی فیلمSpider-Man: Homecoming است، این درحالی است که دونالد گلاور، ستاره سریال کامیونیتی (Communityدرحال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است.

Martin-Starr مارتین استار در سریال Silicon Valley

ساخت فیلم Spider-Man: Homecoming تحت نظارت و کارگردانی یان واتس، کارگردان فیلم ماشین پلیس (Cop Car)، بزودی آغاز می‌شود.  فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران شود.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده