// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

بازیگر شخصیت اصلی فیلم Warcraft با سری بازی‌های ویدیویی وارکرفت هیچ آشنایی ندارد

بدون شک فیلم Warcraft برای بسیاری از گیمرها یکی از موردانتظارترین فیلم‌های امسال است. حال اعلام شده است که تراویس فیمل، ایفاگر نقش شخصیت اصلی این فیلم، هیچ اطلاعی در مورد بازی ویدیویی وارکرفت ندارد. با زومجی همراه باشید.

سری بازی‌های ویدیویی وارکرفت (Warcraft) در سال ۱۹۹۴ و با عرضه Warcraft: Orcs & Humans آغاز شد. این مجموعه که ۲۲ سال از عمر آن می‌گذرد، در سبک استراتژی هم‌زمان ساخته شده است و وظیفه هدایت ارتشی مجازی در برابر هوش مصنوعی یا دیگر گیمرها را بر عهده بازیکن قرار می‌دهد. سری وارکرفت تاکنون بازی‌های متفاوت و مختلف را در سبک‌های متعدد از جمله کارتی (Hearthstone: Heroes of Warcraft) عرضه کرده است و به واسطه همکاری کمپانی‌های بلیزارد اینترتینمنت و لجندری پیکچرز بزودی این سری وارد حوزه سینما نیز خواهد شد. این فیلم که تا کمتر از یک ماه دیگر اکران خواهد شد، دانکن جونز را به عنوان کارگردان، چارلز لیویت را به عنوان نویسنده و رامین جوادی را به عنوان آهنگ‌ساز به خدمت گرفته است. حال تراویس فیمل ایفاگر نقش سر آندوین لوتار، پروتاگونیست فیلم سینمایی وارکرفت اعلام کرده است که او هیچ‌گونه درک و آشنایی نسبت به سری بازی‌های وارکرفت ندارد.

تراویس فیمل که پیش از این با ایفای نقش رگنار لوتبروک در سریال Vikings توانسته بود نظر مثبت منتقدین و مخاطبین را بدست آورد، در مصاحبه با مجله The Red Bulletin در مورد عدم شناخت نسبت به سری وارکرفت و روند ساخت فیلم چنین گفته است:

نیاز مبرم به شغل داشتم. صادقانه بگویم هیچ درکی نسبت به آن‌چه که خود را درگیر آن کرده‌ام، ندارم. صحبت کردن با کسی که وجود خارجی ندارد و تنها با هوا مشغول گپ و گفت هستی، نوع متفاوتی از بازیگری است. این‌ کار بسیار سخت است و من در این امر به هیچ عنوان حرفه‌ای نیستم.

در ادامه تراویس فیمل اذعان می‌کند که امیدوار است به اندازه‌ای از طریق بازیگری و فعالیت در سینمای هالیوود کسب درآمد داشته باشد که بتواند این حرفه را کنار گذاشته و سال‌های باقی‌مانده عمرش را به شغل دامداری در کشور استرالیا اختصاص دهد. اما تمام بازیگران فیلم سینمایی وارکرفت بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای وارد پروسه تولید این فیلم نشده‌اند. رابرت کازینسکی (ایفاگر نقش اورگریم دوم‌همر) برخلاف تراویس فیمل، کاملا با فضا و حال و هوای سری وارکرفت آ‌شنا است و این مجموعه را نجات‌بخش جان خود می‌داند.

تراویس فیمل تنها بازیگری نیست که بدون هیچ پیش‌زمینه و دانش قبلی در اقتباس سینمایی بازی‌های ویدیویی به ایفای نقش و هنرمندی می‌پردازد. پیش از این اعلام شده بود مایکل فاسبندر، ایفاگر نقش اصلی اقتباس سینمایی سری Assassin's Creed، تاکنون هیچ‌یک از بازی‌های این سری را تجربه نکرده است.

فیلم سینمایی Warcraft که با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته می‌شود، در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۱ خرداد ۱۳۹۵) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده