نویسنده: میثم سبحانی
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۱

تماشا کنید: تیزر جدید فیلم Warcraft بر لوتار، جنگجوی برجسته نژاد انسان‌ها، تمرکز دارد

ماه آینده زمان اکران فیلم وارکرفت (Warcraft) است که از روی مجموعه بازی‌های وارکرفت بلیزارد ساخته می‌شود. کمپانی لجندری پیکچرز، سازنده فیلم، در مدت زمان مانده به اکران آن، هر هفته تیزرهایی را منتشر می‌کند. با زومجی و تماشای تیزری جدید این فیلم همراه باشید.

با نزدیک‌شدن به زمان اکران فیلم وارکرفت، Legendary Pictures، کمپانی سازنده فیلم، سعی می‌کند هر هفته یک‌بار، تیزری بر اساس شخصیت‌های حاضر در فیلم منتشر کند. هفته پیش تیزری از این فیلم منتشر شد که به شخصیت Durotan، رهبر اورک‌ها می‌پرداخت، امروز نیز تیزر دیگری منتشر شده که بر شخصیت آندویین لوتار، جنگجو و مبارز بزرگ نژاد انسان‌ها تمرکز دارد.
در این تیزر، تصاویر بسیار سریعی از کارهایی را می‌بینیم که لوتار در این فیلم انجام می‌دهد. او سوار بر اسبی است، سپس در نبردی، اورکی را از پای در می‌آورد و در صحنه‌ای نفس‌گیر، از روی صخره‌ای بر روی شیردال در حال پروازی می‌پرد. البته، خوشبختانه به نظر می‌رسد که شیردال او را می‌شناسد، و از اتفاقاتی که در جریان است آگاه و گویی حیوان دست‌آموز لوتار است، چرا که مسلما Lothar آنقدر دیوانه نیست که ناگهان بر روی حیوان وحشی و غیرقابل پیش‌بینی همچون شیردال بپرد.
البته این تیزر، در کنار نمایش این تصاویر هیجان‌انگیز، زیاد در جزئیات شخصیت Lothar دقیق نمی‌شود و بیشتر به نمایش تصاویر بسته از تراویس فیمل، ستاره سریال وایکینگ‌ها که نقش لوتار را ایفا می‌کند، بسنده می‌کند. شما می‌توانید در ادامه این تیزر زیبا را تماشا کنید:

|

با احتساب تیزری که برای Durotan منتشر شده و همچنین این تیزر جدید، که برای شخصیت Lothar انتشار یافته، انتظار می‌رود که در آینده، تیزرهای بیشتری از شخصیت‌های دنیای وارکرفت ببینیم. احتمالا در آینده‌ای نزدیک، ویدیوهایی را از Garona و Orgrim که نقش‌هایشان به ترتیب توسط پائولا پاتون بازیگر فیلم Mission Impossible: Ghosts Protocol و روبرت کازینسکی بازیگر فیلم Pacific Rim ایفا می‌شوند، خواهیم دید.
فیلم سینمایی وارکرفت برای اکران در ۲۱ خرداد امسال برنامه‌ریزی شده است و هنرمندانی همچون تراویس فیمل، توبی کبل، پائولا پاتون، روبرت کازینسکی و دومنیک کوپر در آن حضور دارند. کارگردانی این فیلم بر عهده دانکن جونز است که فیلم‌های خوش‌ساختی همچون Source Code و Moon را در کارنامه دارد. او هم‌چنین فرزند آهنگساز فقید، دیوید بویی است که همین چند وقت پیش از دنیا رفت.
در ادامه دیگر اخبار مرتبط با فیلم وارکرفت، مدتی پیش دانکن جونز مطالبی را پیرامون نسخه پیشنهادی سم ریمی، کارگران معروف فیلم مرد عنکبوتی، عنوان کرد. (قبل از انتخاب دانکن جونز به عنوان کارگردان، کمپانی لجندری پیکچرز، مدتی در نظر داشت که سم ریمی را به عنوان کارگردان انتخاب کند و حتی از وی برنامه پیشنهادی‌اش را نیز درخواست کرده بود) دانکن جونز اعلام کرد که طرح پیشنهادی ریمی، مشکلاتی اساسی و ساختاری در فیلمنامه و کارگردانی داشت.

جونز همچنین مدتی پیش درباره چگونگی ساخت فیلم و تفاوت داستان فیلم از محتوای بازی صحبت کرد و به طرفداران اطمینان داد که این تغییرات در نهایت به سود فیلم است و به جذابیت و گیرایی آن می‌افزاید.

نظر شما چیست؟ آیا کمپانی لجندری پیکچرز می‌تواند از مجموعه بازی‌های بسیار موفق وارکرفت، فیلم موفق بسازد؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده