نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۶

تصویری جدید از سر صحنه فیلمبرداری اپیزود هشتم جنگ ستارگان منتشر شد

به تازگی عکسی جدید از سر صحنه فیلم‌برداری اپیزود هشتم جنگ ستارگان (Star Wars: Episode VIII)منتشر شده و در آن می‌توانیم تصویر جدیدی از معبد جدای را ببینیم. با زومجی همراه باشید.


اخیرا عکسی جدید از سر صحنه فیلم‌برداری اپیزود هشتم جنگ ستارگان در ایرلند منتشر شده است که یک معبد جدای را نشان می‌دهد و تجهیزاتی که در آن استفاده شده، درست مثل همانی است که در آخرین سکانس جنگ ستارگان ۷: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars Episode VII: The Force Awakens)  مشاهده کردیم.
گفته شده ساخت این صحنه از شش هفته پیش شروع شده و فیلم‌برداری در آن به زودی آغاز می‌شود. همچنین گفته شده دیزی ریدلی، بازیگر نقش ری، و مارک همیل، بازیگر نقش لوک اسکای واکر، در این صحنه خواهند بود تا سکانس‌های خود را ضبط کنند.

star wars set photo
جالب است بدانید که تعدادی از دیگر بازیگران نیز سر صحنه حضور خواهند داشت؛ باید دید به غیر از بی بی ۸ و چوباکا چه کسانی به ملاقات ری و لوک اسکای واکر خواهند رفت. همچنین گفته شده این مکان نقش بزرگتری در قسمت هشتم جنگ ستارگان خواهد داشت. در این قسمت با اولین معبد جدای بیشتر آشنا خواهیم شد و همچنین رِی برای کسب قدرت‌های بیشتر، با اسکای واکر در این منطقه تمرین خواهد کرد.
اگر می‌خواهید عکس‌های بیشتری از سر صحنه فیلمبرداری این فیلم ببینید، بر روی این لینک کلیک کنید. ما قبلا در زومجی نیز گفتیم فیلمبرداری جنگ ستارگان ۸ به نیمه راه خود رسیده است.

قسمت هشتم جنگ ستارگان در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: AttackoftheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده