نویسنده: میثم سبحانی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۵

مارول قصد دارد فیلمی مستقل برای شخصیت بیوه سیاه بسازد

انصافا باید مارول را به خاطر برنامه‌ریزی‌های دقیقی که برای ابرقهرمانانش دارد تحسین کرد. در حالی که تازه فاز سوم جهان سینمایی مارول با اکران کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی آغاز شده است، آن‌ها از هم‌اکنون برای ساخت فیلمی اختصاصی از شخصیت بیوه سیاه در فاز چهارم برنامه‌ریزی کرده‌اند.

فیلم سینمایی کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) هم‌اکنون در سینماهای جهان در حال اکران است. این فیلم هم توانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند و هم گیشه‌ها را به تسخیر خود درآورد و خبر خوش برای طرفداران این است که آن‌ها می‌تواند از هم‌اکنون تا سال ۲۰۱۹ منتظر اکران ۹ فیلم دیگر از جهان سینمایی مارول باشند.

در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Deadline از کوین فیگ، مدیر استودیوهای مارول، سوال شد که پس از اتمام فاز سوم جهان سینمایی مارول، نوبت کدام یک از کاراکترهای مارول است که فیلمی مخصوص به خود را داشته باشد؟

فیگ در پاسخ به این سوال گفت:

ما از هم‌اکنون بحث‌های بسیار جدی و مداومی درباره برنامه‌هایمان پس از سال ۲۰۱۹ داریم، اما در حال حاضر بیشتر بر چند سال پیش رو تا سال ۲۰۱۹ تمرکز داریم، زیرا در این چند سال و قبل از شروع فاز چهارم جهان سینمای مارول، کارهای زیادی برای انجام داریم. اما از میان شخصیت‌هایی که شما اشاره کردید، [فالکن، ماشین جنگی، بیوه سیاه و هاوکی] باید اشاره کنم که مطمئنا بیوه سیاه یکی از باهوش‌ترین و در عین حال احساسی‌ترین شخصیت‌هایی خواهد بود که ما بیشتر از همه قصد ساخت فیلمی جداگانه از وی را خواهیم داشت.

فیگ اضافه کرد:

استودیوی مارول معتقد است که بیوه سیاه شخصیت بسیار شگفت‌انگیزی است و هنر نمایی اسکارلت جوهانسون در نقش او نیز فوق‌العاده جذاب و تماشایی است. او یکی از کاراکترهای اصلی تیم انتقام‌جویان است و داستان فوق‌العاده‌ای از گذشته‌اش برای روایت دارد. ما فکر می‌کنیم که ساخت فیلمی مستقل از این شخصیت، مطمئنا برای طرفداران سرگرم‌کننده خواهد بود.

در ادامه شما می‌توانید لیستی کامل از تمام فیلم‌های فاز سوم مارول را ببینید:

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - Captain America: Civil War
دکتر استرنج در ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - Doctor Strange
نگهبانان کهکشان نسخه دوم در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ -  Guardians of the Galaxy Vol. 2
مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - Spider-Man: Homecoming
ثور: پایان جهان در ۱۳ آبان سال ۱۳۹۶ - Thor: Ragnarok
پلنگ سیاه در ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - Black Panther
انتقام‌جویان: جنگ بی‌پایان قسمت اول در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - Avengers: Infinity War -- Part 1
مرد مورچه‌ای و زنبور در ۱۵ تیر سال ۱۳۹۷ - Ant-Man and the Wasp
کاپیتان مارول در ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - Captain Marvel
انتقام‌جویان: جنگ بی‌پایان قسمت دوم در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - Avengers: Infinity War -- Part 2

جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Infinity War تایید کرده‌اند که دو فیلم بعدی انتقام‌جویان «خیلی متفاوت» از فیلم‌های قبلی انتقام‌جویان هستند و قبل از اکران در سینماها نام‌شان عوض خواهد شد.

نظر شما درباره ساخت فیلمی مستقل از بیوه سیاه توسط مارول چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده