نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۶

سیلوستر استالونه در سریالی بر اساس رمان نویسنده پدرخوانده حضور میابد

سیلوستر استالونه پس از درخشش در فیلم سینمایی Creed، در نقش ستاره سریالی به نام Omerta بازی خواهد کرد. این سریال براساس رمانی به نوشته ماریو پوزو، نویسنده سری کتاب‌های «پدرخوانده» ساخته خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

سیلوستر استالونه در نخستین تجربه تلویزیونی خود در قالب یک سریال به نام «اُمرتا» ایفای نقش خواهد کرد. این سریال قرار است توسط آنتونی فوکوآ ساخته شود.
سریال Omerta براساس کتابی به همین نام، که آخرین کتاب از سه گانه «مافیا» نوشته ماریو پوزو است، ساخته می‌شود. دو کتاب اول این سه‌گانه به ترتیب پدرخوانده و «آخرین دون» بودند. اگرچه هنوز شبکه پخش‌کننده این سریال مشخص نشده، اما طبق گفته خبرنگار هالیوود ریپورتر فیلمبرداری سریال می‌تواند تابستان امسال آغاز شود. طبق گزارش‌ها، فوکوآ در حال مذاکراه برای بستن قرارداد با شبکه‌های کابلی و استریم برای پخش سریال است.

انتظار می رود سیلوستر استالونه که تا به امروز نامزد دریافت سه جایزه اسکار بوده است، در این سریال نقش شخصیت اصلی را بر عهده بگیرد. شخصیت وی در این سریال، نقش رییس مافیایی را بر عهده دارد که داستان سریال پیرامون او جریان دارد. این سریال نخستین تجربه تلویزیونی استالونه است. وی بیشتر به دلیل حضور در مجموعه‌های «رمبو» و «راکی» شناخته می‌شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده