نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۷

آرون بِرگ به عنوان فیلمنامه نویس فیلم Borderlands انتخاب شد

کمپانی لاینزگیت (Lionsgate Films)، آرون برگ را به عنوان فیلم‌نامه‌نویس فیلم Borderlands انتخاب و اعلام کرده که حال و هوای این فیلم مشابه Mad Max و مناسب افراد بزرگسال خواهد بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

ساخته شدن یک فیلم بر اساس سری بازی‌های Borderlands، از مدت‌ها پیش تایید شده بود. با این حال اخیرا و به گزارش سایت هالیوود ریپورتر، فیلم‌نامه‌نویس این فیلم نیز انتخاب شده تا مهر تاییدی بر ساخته شدن آن باشد. بر این اساس، آرون برگ نویسنده فیلم‌نامه این اثر خواهد بود؛ فیلم G.I. Joe 3 نیز با نویسندگی وی به زودی اکران خواهد شد.

طبق این گزارش، فیلم «سرزمین‌ های مرزی»، حس و حالی همانند فیلم معروف «مکس دیوانه» دارد و همچنین بر خلاف بازی‌های ساخته شده توسط استودیوی گیرباکس که همگی رده‌بندی سنی M داشتند، رتبه R (بزرگسالان) را دریافت خواهد کرد.

وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم بر‌عهده آوی آراد خواهد بود که پیش‌تر به عنوان سرپرست سازندگان کمپانی مارول فعالیت داشته و فیلم‌هایی از جمله «مرد آهنی» (Iron Man) و «مردان ایکس» (X-Men) در کارنامه وی دیده می‌شوند. کمپانی لاینزگیت اولین بار در ماه آگوست سال ۲۰۱۵ خبر از ساخت فیلم بوردرلندز داد. با اینکه پیش‌تر فیلم‌های کوتاه اقتباسی از این بازی محبوب عرضه شده‌اند، اما این اثر اولین فیلم بلند ساخته شده بر اساس مجموعه Borderlands خواهد بود.

چندی پیش استودیوی گیرباکس تایید کرد که پس از اتمام ساخت بازی Battleborn، سراغ ساخت نسخه بعدی سری Borderlands خواهد رفت. بازی Battleborn که یک اثر در سبک شوتر اول‌شخص و MOBA است در تاریخ ۱۴ اردیبهشت برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه می‌شود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده