// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

مرد آهنی در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور خواهد داشت

به نظر می‌رسد که رابرت داونی جونیور قصد ندارد در آینده نزدیک ایفای نقش «مرد آهنی» را بر عهده شخص دیگری بگذارد، زیرا که شخصیت «مرد آهنی» با بازی وی در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی مارول سه هفته پیش بدون اشاره به نام، تایید کرد که یکی از اعضای «اونجرز» در فیلم تکی مرد عنکبوتی حضور خواهد داشت. با این حال حضور رابرت داونی جونیور و شخصیت «مرد آهنی» در فیلم Spider-Man: Homecoming برای اولین در نمایشگاه «سینماکان» امسال به صورت ضمنی تایید شد، زیرا که حضار این نمایشگاه از حضور شخصیت «مرد آهنی» و مکالمه وی با «پیتر پارکر» و «عمه می» در تریلری اولیه از این فیلم خبر داده بودند. حال بر طبق گزارش وب‌سایت معتبر «ورایتی» شخصیت «مرد آهنی» و رابرت داونی جونیور در اولین فیلم مرد عنکبوتی در جهان سینمایی مارول حضور خواهد داشت. وب‌سایت «ورایتی» در این باره می‌نویسد:

بر طبق گزارش منابع، میزان حضور و تاثیر این شخصیت در فیلم فعلا مشخص نیست.

وب‌سایت TheWrap چنین اضافه می‌کند:

حضور رابرت داونی جونیور در دنباله‌های Spider-Man: Homecoming همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال بر طبق گفته منابع آگاه وی همچنان لباس «مرد آهنی» را به تن خواهد کرد.

اولین رویارویی «پیتر پارکر» (با بازی تام هالند) و «تونی استارک» (با بازی رابرت داونی جونیور) در فیلم Captain America: Civil War خواهد بود. تام هالند در این فیلم شخصیت «مرد عنکبوتی» را جوان‌تر از آن‌چه که قبلا بر روی پرده نقره‌ای به نمایش درآمده، به تصویر خواهد کشید. وب‌سایت ورایتی در گزارشی اعلام کرده بود که مایکل کیتون به عنوان شخصیت‌ منفی Spider-Man: Homecoming ایفای نقش خواهد کرد:

مایکل کیتون به عنوان بازیگر مناسب برای شخصیت‌ منفی انتخاب شده است. با این حال منابع اعلام کرده‌اند که این تصمیم عملیاتی نشده است و جستجو برای یک آنتاگونیست جدید ادامه خواهد داشت.

اما اکنون این شایعه رد شده است و بوریس کیت از وب‌سایت هالیوود ریپورتر تایید کرده است که مایکل کیتون در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور نخواهد داشت و عوامل سازنده هیچ‌گاه نقش اول منفی این فیلم را به او پیشنهاد نداده‌اند.

فیلم‌برداری فیلم سینمایی Spider-Man: Homecoming با کارگردانی جان واتس (کارگردان Cop Car) و حضور هنرمندانی مانند تام هالند، ماریسا تومی، زندیا، تونی روولوری و لورا هریر در تابستان امسال آغاز خواهد شد. Captain America: Civil War، جدیدترین ‌فیلم جهان سینمایی مارول در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: Polygon و IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده