// دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

کایا اسکادلاریو به جمع بازیگران دزدان دریایی کارائیب ۵ پیوست

جری براک‌همر، تهیه‌کننده‌ی فیلم Pirates of the Caribbean 5 از طریق توئیتر خود اعلام کرد کایا اسکادلاریو، بازیگر فیلم‌های Skins و The Maze Runner در پنجمین نسخه از فیلم Pirates of the Caribbean ایفای نقش خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پیش از این براک‌همر اعلام کرده بود که فیلم‌برداری Pirates of the Caribbean 5 ماه بعد آغاز می‌شود. انتظار می‌رود در این فیلم جانی‌ دپ به همراه دیگر بازیگران سرشناس نسخه‌های قبلی مثل اورلاندو بلوم در نقش ویل ترنر و جفری راش در نقش کاپیتان باربوسا حضور داشته باشند. شما می‌توانید این توئیت را در زیر مشاهده کنید:

بسیار مفتخرم که اعلام کنم کایا اسکادلاریو در پنجمین نسخه از فیلم Pirates of the Caribbean حضور خواهد داشت. بازیگر بااستعدادی که سابقه‌ی ایفای نقش در فیلم‌های The Maze Runner و Skins را در کارنامه‌ی خود دارد. حتما فیلم Mortdecai را که به تازگی اکران شده، تماشا کنید. بازی جانی دپ بسیار دوست داشتنی است. ماه بعد فیلم‌برداری Pirates of the Caribbean 5 آغاز خواهد شد.

به رغم این که شور و اشتیاق طرفداران کاهش یافته است ولی سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب هنوز یکی از فیلم‌های پر‌درآمد دیزنی محسوب می‌شود و نظرسنجی‌های مخاطبان نشان داده که نسخه‌ی پنجم فیلم هنوز یکی از مورد انتظارترین فیلم‌ها به حساب می‌آید. شایعه‌ها نشان می‌دهد که نام نسخه‌ی پنجم فیلم، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales  نام دارد و انتظار می‌رود در تابستان سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) در سینما‌ اکران شود. منبع: comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده