// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰

فیلم لایو اکشن مجموعه Scooby-Doo با نام S.C.O.O.B. برای سال ۲۰۱۸ معرفی شد

کمپانی برادران وارنر در رویداد سینما‌کان ۲۰۱۶ از بازسازی Scooby-Doo در قالب فیلمی لایو-اکشن (حرکت زنده، فیلمی که با بازیگران واقعی با اقتباس از یک انیمیشن ساخته می‌شود) خبر داده است. این فیلم با نام S.C.O.O.B. اکران خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هانا-باربِرا، استودیوی نام آشنا در حوزه ساخت انیمیشن در همکاری با Warner Bros قصد انتشار فیلم‌هایی را برپایه‌ی شخصیت‌های این استودیو باتجربه دارد. استودیوی انیمیشن‌سازی هانا-باربرا نخستین بار در سال ۱۹۵۷ تاسیس شد و با مجموعه‌ای از محبوب‌ترین انیمیشن‌ها تاریخ از جمله اسکوبی-دو و The Jetsons and The Flintstones شناخته می‌شود.

وارنر در جریان نمایش استودیو در مراسم سینماکان لاس وگاس، از ساخت این فیلم رونمایی کرد و اعلام کرد فیلم‌های بیشتری از جهان هانا-باربرا در دست ساخت دارد. البته این کمپانی مشخصا اعلام نکرده است که این فیلم‌ها مانند S.C.O.O.B. به صورت لایو‌-اکشن و بر مبنای مجموعه‌های کارتونی خواهند بود یا خیر.

این نخستین بار نیست که این استودیو انیمیشن‌سازی برروی ساخت فیلم‌های اقتباسی تمرکز می‌کنند. فیلم Scooby-Doo محصول سال ۲۰۰۰، Yogi Bear  محصول سال ۲۰۱۰ و فیلم‌های اقتباسی از مجموعه Flintstones با نام The Flintstones in Viva Rock Vegas تنها بخشی از فیلم‌های ساخته شده بر پایه‌ی انیمیشن‌های کلاسیک قدیمی هستند.

متاسفانه جزئیات زیادی از بازسازی Scooby-Doo تاکنون منتشر نشده است، هرچند اینطور که به نظر می‌رسد فِردی پرینزا جی‌آر، قرار نیست برای ایفای نقش دوباره شخصیت فِرِد بازگردد.

برادران وارنر، اکنون نیز در حال ساخت فیلم‌های سینمایی پیرامون ابرقهرمان‌های مجموعه دی‌سی شامل بتمن، سوپرمن، واندر وومن و فلش است. S.C.O.O.B در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۰ شهریور ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: Polygon