نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

اسکوبی-دو با یک فیلم انیمیشن جدید به سینماها بازمی‌گردد

شخصیت کارتونی محبوب اسکوبی-دو (Scooby-Doo) با یک فیلم انیمیشن جدید به سینماها بازمی‌گردد و طرفدارنش را در یک ماجراجویی هیجان‌انگیز دیگر با خود همراه می کند. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

در ساخت فیلم جدید اسکوبی-دو که بر اساس مجموعه‌ی پرطرفدار کمپانی هانا-باربرا ساخته می‌شود، افراد سرشناسی با یکدیگر همکاری خواهند داشت؛ چارلز رووِن و ریچارد ساکل که علاوه بر فیلم حقه‌بازی امریکایی (American Hustle)، در ساخت دو فیلم از سری اسکوبی-دو با یکدیگر همکاری کرده‌اند، به طور مشترک تهیه‌کنندگی فیلم جدید این مجموعه را نیز به عهده دارند؛ همچنین آلیسون اباته، تهیه‌کننده‌ی انیمیشن تحسین شده‌ی غول آهنی (The Iron Giant)، به رووِن و ساکل در تهیه‌ی این فیلم کمک می‌کند. سو کرول، رییس بخش بازاریابی و توزیع شرکت برادران وارنر در این باره گفت:

کار کردن با چنین فیلم‌سازان بااستعداد و خلاقی واقعا فوق‌العاده است. ما نمی‌توانستیم تهیه‌کنندگانی بهتر از چارلز رووِن، ریچارد ساکل و آلیسون اباته پیدا کنیم که هم به خاطر آثار قبلی‌شان مورد تایید و احترام مخاطبان باشند و هم دنیای مجموعه‌های هانا-باربرا را به خوبی بشناسند.

فیلم جدید اسکوبی-دو برای انتشار در سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است. این فیلم توسط تونی سروون، که ساخت فیلم معروف هرج و مرج فضایی (Space Jam) و همچنین یک بار نامزدی جایزه‌ی امی را در کارنامه دارد، کارگردانی خواهد شد. دن پاون‌مایر انیماتور مجموعه مرد خانواده (Family Guy) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مت لیبرمن نیز به عنوان نویسنده‌ی فیلمنامه در فیلم اسکوبی-دو حضور دارند. شایعه ساخت فیلم جدیدی از مجموعه‌ی اسکوبی-دو اولین‌بار سال گذشته مطرح شده بود. در آن زمان اما نمی‌دانستیم که این فیلم به صورت انیمیشنی ساخته خواهد شد یا در آن شاهد تصاویر واقعی (لایو اکشن) هستیم. مجموعه‌ی اسکوبی-دو یکی از محبوب‌ترین فرنچایز‌های شرکت انیمیشن‌سازی هانا-باربرا است که از سال ۱۹۶۹ تاکنون قسمت‌های مختلف آن ساخته و منتشر شده‌اند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده