نویسنده: wood patch
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

ساخت Gambit، فیلم فرعی مجموعه مردان ایکس، دوباره تاخیر خورد

به گفته منابع موثق، فرایند تولید فیلم فرعی مجموعه سینمایی مردان ایکس که با نام گامبیت (Gambit) شناخته می‌شود به دلایل متعددی دوباره با تاخیر مواجه شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مشاهده گرد و غبار به‌پا کردن فیلم‌های ابرقهرمانی در گیشه‌ها و بهره‌برداری سازندگان و عوامل آن‌ها از آمار خیره کننده فروش‌شان در کشورها و مناطق مختلف جهان، این روزها به یک اتفاق عادی تبدیل شده است، اما رساندن پروژه‌های سینمایی با چنین مضامینی به مرحله ساخت و تولید به این سادگی‌ها نیست! به عنوان مثال فیلم فرعی گامبیت از مجموعه پرطرفدار مردان ایکس را در نظر بگیرید؛ سال گذشته با اعلام خبر جدا شدن کارگردان پروژه از تیم تولید، موجودیت فیلم به کلی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. سپس با انتشار خبر رسیدن سکانداری فیلم به کارگردان اثر سینمایی خوش‌ساخت Edge of Tomorrow، امیدها برای دیدن Gambit بر روی پرده سینماها جانی تازه گرفت، اما چند هفته قبل اسم فیلم از فهرست اکران آثار کمپانی فاکس قرن بیستم برای سال ۲۰۱۶ خط خورد و انتشار آن به تاریخی نامعلوم موکول شد. اکنون نیز مشخص شده که فرایند ساخت آن دوباره به تعویق افتاده است.

به نقل از وب‌سایت هالیوود ریپورتر، مراحل اولیه ساخت و تولید گامبیت اواخر سال جاری میلادی (پاییز ۹۵) شروع خواهد شد. از جمله دلایل تاخیر پدید آمده می‌توان به بازنویسی فیلمنامه و احتمال پذیرش ساخت همزمان فیلمی دیگر [The Wall] توسط داگ لیمَن، کارگردان فعلی پروژه، اشاره کرد.

وظیفه کارگردانی گامبیت در ابتدا بر عهده روپرت ویات، کارگردان فیلم خیزش سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes)، قرار داشت که وی به دلایلی همچون به توافق نرسیدن با کمپانی فاکس قرن بیستم بر سر فیلمنامه و دستمزد نهایی و همچنین آغاز زودتر از موعد مراحل فیلمبرداری، از تیم کناره‌گیری کرد.

شخصیت گامبیت به مانند شخصیت ددپول یکی از ابرقهرمانان فرعی از سری X-Men است که برای اولین بار در کمیک The Uncanny X-Men، محصول سال ۱۹۹۰، معرفی شد. این قهرمان حضور کوتاهی نیز در فیلم X-Men Origins Wolverine با ایفای نقش تیلور کیتس داشته است. از بازیگران فیلم Gambit می‌توان به چنینگ تاتوم (گامبیت) و لی سیدو (بلا دونا بودرو) اشاره کرد.

نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده