// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

زندیا کلمن برای حضور در فیلم جدید Spider-Man بارها تست بازیگری داده است

زندیا کلمن بازیگر و خواننده جوان آمریکایی در مصاحبه اخیر خود از نقشش در فیلم جدید Spider-Man صحبت کرده است. با زومجی و جزیئات این خبر همراه ما باشید.

برخی از بازیگران به مانند زندیا، از دورانی که سن و سال کمی دارند وارد عرصه فیلم و سریال‌های تلویزیونی شده و خیلی زود به شهرت می‌رسند. زندیا کلمن هم از آن دسته بازیگران جوانی است که شهرتش را مدیون برنامه‌های دیزنی برای کودکان و نوجوانان است.

اما بر خلاف آنچه از چنین بازیگری انتظار می‌رود، او برای گرفتن نقشش در فیلم جدید مرد عنکبوتی بارها و بارها مجبور شده تست بازیگری بدهد و اینگونه نبوده که به‌خاطر شهرت و شناخته‌شده بودنش، به‌راحتی برای بازی در این فیلم انتخاب شود. زندیا در مصاحبه‌ای که چندی پیش در برنامه تلویزیونی و معروف الن‌شو داشته، در مورد این موضوع صحبت کرده است:

من در مورد این فیلم خیلی نمی‌توانم صحبت کنم فقط این‌را می‌توانم بگویم که من در این فیلم حضور دارم! من برای این موضوع خیلی هیجان دارم چون زمانی که صحبت از بازی و بازیگری است، من هم مثل یک فرد طبیعی و ناشناس می‌شوم و به مانند سایرین، برای پذیرفته شدن برای ایفای یک نقش باید تست بدهم. من برای این فیلم  خیلی علاقه‌مند و مشتاق بودم و می‌خواستم که حتما در آن حضور داشته باشم و برای رسیدن به این هدف بارها و بارها و بارها تست بازیگری دادم تا در نهایت مرا قبول کردند!

زندیا در ادامه به نقشش اشاره‌ای کوتاه می‌کند که قرار است در این فیلم، ایفاگر نقش میشل باشد. میشل؟! ما هم مثل شما دقیقا نمی‌دانیم این میشل کیست! در کمیک‌های مرد عنکبوتی، پیتر پارکر(مرد عنکبوتی) یک هم اتاقی به نام میشل دارد که البته اصلا شخصیت مهمی در داستان‌ها نیست! باید منتظر باشیم و ببینیم که در این فیلم که ظاهرا خیلی مسائل از نو شروع خواهند شد و بسیاری از شخصیت‌ها دچار تغییراتی شده‌اند، آیا میشلی که در کمیک‌ها بوده‌ هم دچار تغییرات شده و تصمیم بر این شده که نقشش در زندگی پیتر پارکر پررنگ‌تر از قبل باشد؟ یا اینکه این میشل، یک فرد جدید با خصوصیات کاملا جدید است؟ نظر شما در مورد این فیلم و بازیگران آن و اتفاق‌هایی که در آن قرار است رخ دهند چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده