// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

احتمال حضور جرمی رنر در سریال Hawkeye

با توجه به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تصمیمات جدید Netflix، ممکن است سریالی مستقل با محوریت Hawkeye ساخته شود که احتمال حضور جرمی رنر در این پروژه وجود دارد. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

می توان گفت سریال‌های مارول که توسط نت‌فلیکس تهیه و پخش شده‌، به اندازه مجموعه فیلم‌های Avengers شناخته شده و محبوب شده‌اند و  با توجه به موفقیتی که سریال‌های Jessica Jones  و Daredevil بدست آوردند، دور از ذهن نیست که نت‌فلیکس و مارول قصد افزایش تعداد و تنوع ابرقهرمانان را در قالب سریال داشته باشند. دنیایی که اتفاقات دو سریال نام‌برده شده در آن‌ها رخ می‌دهند با دنیای فیلم‌های سینمایی مارول چندان متفاوت نیست و به‌گونه‌ای این داستان‌ها را با یکدیگر متصل کرده است که بدون‌شک هدف مارول هم از ابتدا همین بوده است. برخی از ابرقهرمانان حاضر در فیلم‌های Avengers آن‌طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته‌اند و در فیلم‌نامه‌ها توجه و تمرکز زیادی روی آن‌ها گذاشته نشده که بدون شک Black Widow و Hawkeye جزو این دسته از ابرقهرمانان قرار می‌گیرند. طرفداران ابرقهرمانان مارول هم مشتاق دیدن هرچه بیشتر این قبیل کاراکترها در قالب فیلم و سریال هستند. با اینکه برای ساخت سریال‌ها نیز به مانند فیلم‌های سینمایی تلاش می‌شود و بودجه‌های نسبتا خوبی هم اختصاص داده می‌شود، اما این هزینه‌ها قابل مقایسه با فیلم‌ها و دستمزدی که به بازیگران برای حضور دراین فیلم‌ها پرداخت می‌شود نیست که خود این موضوع می‌تواند دلیل خوبی باشد که مارول و نت‌فلیکس را قانع کند تا برای حضور پررنگ‌تر برخی از ابرقهرمانان دست به کار تولید سریال‌های بیشتری شوند.

چندی پیش و در همین رابطه، جرمی رنر بازیگر نقش Hawkeye در فیلم‌های Avengers، صحبت‌های جالبی کرده است. رنر در مراسم Comic-Con و در میان طرفداران بی‌شمار ابرقهرمانان مارول ابراز علاقه برای حضور در سریالی مستقل با محوریت Hawkeye  کرده است و در ادامه می‌گوید:

به‌نظر من این ایده بسیار خوبی است. به این وسیله می‌توان به بررسی هرچه بیشتر شخصیت و خصوصیات ابرقهرمانان پرداخت و به‌نوعی آن‌ها را کالبدشکافی کرد. این موضوع در اختیار من نیست ولی به‌شخصه بسیار مشتاقم تا در چنین پروژه‌‌ای حضور داشته باشم و با کمال میل چنین پیشنهادی را می‌پذیرم.

البته همان‌طور که خود رنر می‌گوید، این موضوع در کنترل وی نیست و کاری به تنهایی از دست او برنمی‌آید اما خوب است که مارول به این موضوع توجه بیشتری کند و برنامه‌های بیشتری برای این دسته از ابرقهرمانان خود در نظر بگیرد. نت‌فلیکس بدون‌شک از چنین اتفاقی استقبال خواهد کرد، به دو دلیل. اول اینکه از دو سریال Jessica Jones و Daredevil بازخوردهای بسیار خوبی گرفته و دوم اینکه نت‌فلیکس برای سال جدید برنامه‌ها و پروژه‌های مهیج بسیاری در دست تولید دارد  و سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام داده که می‌تواند بخشی از این سرمایه‌گذاری خود را روی سریال‌های پرمخاطب ابرقهرمانانه انجام دهد. نظر شما در مورد ساخت سریال‌هایی مستقل برای ابرقهرمانانی همچون Hawkeye یا Black Widow چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده