// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

پرداخت ۹۰ میلیون دلاری Netflix برای به‌ خدمت گرفتن ویل اسمیت و کارگردان Suicide Squad

بر اساس آخرین اخبار، شبکه Netflix با پرداخت مبلغ ۹۰ میلیون دلار در سدد همکاری با ویل اسمیت و دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad، برای ساخت فیلمی پلیسی است. با زومجی و جزیئات خبر همراه باشید.

پس از هفته‌ها تلاش بی‌وقفه، شبکه Netflix در نهایت برنده مزایده‌ای شد که ظاهرا پیروزی در آن برای دست‌اندرکاران این شبکه بسیار مهم بوده است. نت‌فلیکس با پرداخت ۹۰ میلیون دلار برنده این مزایده شد و طی آن قرار است ویل اسمیت و دیوید آیر در پروژه‌ای سینمایی با نام Bright با این شبکه همکاری کنند. از این ۹۰ میلیون دلار قرار است ۴۵ میلیون آن صرف هزینه‌های تولید فیلم شده و ۴۵ میلیون مابقی صرف دستمزد بازیگران و دست‌اندرکاران پروژه شود. جالب است که قرار شده مبلغ ۳ میلیون دلار هم به مکس لندیز بابت نوشتن فیلم‌نامه پرداخت شود که مبلغ قابل توجهی برای نوشتن فیلم‌نامه است!

نت‌فلیکس برای برنده شدن در این میدان رقیبانی همچون کمپانی برادران وارنر، ام‌جی‌ام و پالم استار را از میان برداشته است که البته این مورد تنها هزینه گزاف و سرمایه‌گذاری روی پروژه سینمایی نت‌فلیکس نیست. آن‌ها در پروژه‌ای با نام War Machine با برد پیت همکاری خواهند داشت و قراردادی هم با آدام سندلر برای ۴ فیلم احتمالا کمدی بسته‌اند. ضمن اینکه دیروز هم مدیران این شبکه اعلام کردند که پروژه‌ای را با محوریت داستان زیبای شازده کوچولو نیز به‌زودی تولید خواهند کرد. ظاهرا نت‌فلیکس برنامه‌های زیادی برای آینده در نظر دارد و به‌همین دلیل سرما‌یه‌گذاری‌های کلانی هم انجام داده است.

از پروژه Bright اطلاعات زیادی در دسترس نیست؛ همین‌قدر می‌دانیم که داستان کلی این فیلم حول محور گروهی پلیس می‌گردد که توانایی خاصی در حل معماها و پرونده‌های جنایی در ارتباط با جادو و قدرت‌های ماورا انسانی دارند. ویل اسمیت هم قرار است نقش پلیسی را ایفا کند که در کنار همکارش با بازی جوئل ادگورتون درگیر این پرونده‌های عجیب می‌شوند. فیلم‌برداری Bright از پاییز امسال در شهر لوس آنجلس آغاز می‌شود و برای دومین بار در این چند وقت اخیر بار دیگر شاهد همکاری ویل اسمیت و دیوید آیر با یکدیگر خواهیم بود. نظر شما در مورد این فیلم و پروژه‌های دیگر نت‌فلیکس چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده