// یکشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

تریلر Captain America: Civil War تنها در ۲۴ ساعت نزدیک به ۱۰۰ میلیون دیده شده است

طبق گفته‌ی منبعی در دیزنی، تازه‌ترین ویدیوی تبلیغاتی فیلم Captain America: Civil War ظاهرا به لطف حضور شخصیت اسپایدر-من توانسته تنها در ۲۴ ساعت ۱۰۰ میلیون بازدید کننده را به سوی خود جلب کند. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در نهایت بعد از حضور شخصیت اِنت-من (Ant-man) در تریلر قبلی فیلم ، در نهایت این بار مارول اولین تصویر از حضور شخصیت اسپایدر-من (Spider-man) را در تازه‌ترین تریلر فیلم کاپتان آمریکا: جنگ داخلی به نمایش گذاشت. در این بین استقبال از ویدیوی جدید فیلم قابل توجه بوده است. تنها طبق شمارنده یوتیوب از بعد از ظهر روز جمعه در آمریکای شمالی ۲۲ میلیون نفر به تماشای تریلر جدید نشسته‌اند. صفحه‌ی یوتیوب مارول بریتانیا نیز ۱/۹ میلیون بیننده را به ثبت رسانده است. این در حالی است که تازه‌ترین ویدیوی تبلیغاتی اکنون به ۲۵ زبان زنده دنیا ترجمه و در دسترس قرار دارد.

با توجه به آمار ارائه شده از صفحه‌ی فیس‌بوک مارول، نسخه انگلیسی این تریلر ۱۷/۱ میلیون بیننده داشته و همچنین تریلر موجود در صفحه‌ی فیس‌بوک جداگانه Captain America، میزبان ۱۷ میلیون بیننده بوده است. در توئیتر نیز هرچند این وب‌سایت مجموع تعداد بیننده‌ها را اعلام نمی‌کند، با این حال پست ارسال شده برروی توئیتر مارول ۱۵ هزار و ۸۹۰ بار تا کنون ری‌توئیت (باز نشر) شده است. این آمار از رکورد ۳۴/۳ میلیونی اولین تریلر Avengers: Age of Ultron در اکتبر ۲۰۱۴ در طول ۲۴ ساعت بسیار بهتر است.

علاوه بر این، طبق گفته‌ی دیزنی این شرکت در حدود ۲۴۰ هزار پست رسانه اجتماعی مانند توئیتر، تامبلر، اینستاگرام، فیس‌بوک را در مقابل ۸۱ هزار پست مربوط به تریلر اصلی Ultron در بازه‌ی زمانی مشابه، شمارش کرده است.

فیلم Captain America: Civil War در تاریخ ۶ می (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) برای اکران در آمریکای شمالی برنامه‌ریزی شده است. این فیلم با مدت زمان ۲ ساعت ۲۷ دقیقه‌ای اکنون لقب طولانی‌ترین فیلم تاریخ استودیو‌های مارول را یدک می‌کشد. اما اینکه این مدت‌ زمان برای طرفداران مجموعه کافی خواهد بود، هنوز مشخص نیست.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

منبع: Entertainment Weekly

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده