نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

پوسترهای جدید فیلم Captain America: Civil War تیم کاپیتان آمریکا را نشان می دهد

بدون شک امسال را باید سال فیلم‌های ابرقهرمانی نامید. یکی از فیلم‌های بسیار مورد انتظار این ژانر، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) است. امروز ۶ پوستر جدید از فیلم منتشر شد که در آن ما می‌توانیم تیم کاپیتان آمریکا را ببینیم. با زومجی و تماشای این پوسترها همراه باشید.

سال ۲۰۱۶، سالی است که فیلم‌های ابرقهرمانی بسیار زیادی قرار است اکران شود. از بتمن علیه سوپرمن گرفته تا جوخه انتحاری و دکتر استرنج. یکی از فیلم‌های بسیار مورد انتظار امسال، کاپیتان آمریکا جنگ داخلی است که جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی مارول خواهد بود و در آن کاپیتان آمریکا و مرد آهنی بر علیه هم به مبارزه می‌پردازند.

یکی از نکات جالب فیلم، متحدینی است که هردوی این سوپرقهرمان‌ها دارند. امروز کمپانی دیزنی، ۶ پوستر از شخصیت‌هایی که متحد کاپیتان آمریکا هستند منتشر کرده است و این عکس‌ها را با هشتگ TeamCap برروی فضای مجازی منتشر کرده است:

در این پوسترها ما شخصیت‌های کاپیتان آمریکا (با بازی کریس اوانز)، فالکون (با بازی آنتونی مک‌کی)، هاوک‌آی (با بازی جرمی رنر)، اسکارلت ویچ (با بازی الیزابت اولسن)، سرباز زمستان (با بازی سباستین استن) و انت-من (با بازی پاول راد) را مشاهده می‌کنیم. علاوه بر بازیگرانی که در بالا ذکر شد، رابرت داونی جونیور، اسکارلت یوهانسون، دون چیدل، چدویک بزمن، پاول بتانی، امیلی ون‌کمپ، فرانک گریلو، مارتین فریمن، ویلیام هرت و دنیل برول در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

نظر شما درباره این پوسترها چیست؟‌ به نظر شما آیا به زودی شاهد پوسترهای تیم مرد آهنی نیز خواهیم بود؟

منبع: Gamespot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده