نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۰

تصاویر جدیدی از فیلم Batman vs Superman منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تصاویر جدیدی را از فیلم ابرقهرمانی موردانتظار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman vs Superman: Dawn of Justice) منتشر کرده است که در آن‌ها، شخصیت‌های اصلی فیلم به‌خوبی قابل مشاهده هستند. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

در تصاویر جدیدی که از فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت منتشر شده‌اند، چهره شخصیت‌های مشهور کمپانی دی‌سی به‌خوبی قابل مشاهده هستند؛ کلارک کِنت یا سوپرمن (با ایفای نقش هنری کاویلبروس وِین یا بتمن (با هنرمندی بِن افلکلِکس لوتِر (با هنرمندی جسی ایزنبرگ) و دایانا یا واندر وِمن (با بازیگری گَل گَدوت) که از شخصیت‌های اصلی فیلم نیز به‌شمار می‌روند، هر کدام موضع‌گیری‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند که در نهایت داستان اصلی را رقم خواهند زد.

از میان تصاویر جدید، جالب‌ترین تصویر مربوط به شخصیت تبه‌کار داستان (لکس لوتر) است که در آن، با نگاهی شرورانه به جسم گران‌بهای کریپتونایتی خود می‌نگرد؛ جسمی که در طول فیلم، بخشی اساسی از داستان پیرامون آن خواهد بود:

در دنیای بتمن علیه سوپرمن، هرج و مرج همه جا را فرا گرفته؛ مجادله‌های دو ابرقهرمان داستان از یک سو، و از سوی دیگر خیزش گروه‌های مخفی تبه‌کار و فرصت‌طلبی لوتر، مردم را اندکی در درک داستان فیلم سردرگم کرده است. چندی پیش در زومجی خواندید که از دیدگاه جسی ایزنبرگ، این فیلم تنها یک نمایش اکسن از ماجراهای ابرقهرمانی بچه‌گانه نخواهد بود و فیم دارای تمی تیره همراه با پیچش‌های داستانی فراوان است که هر بیننده‌ای را در جای خود میخکوب می‌کند.

برای این اثر سینمایی بزرگ، دو کتاب مکمل نیز تدارک دیده شده است که یکی از آن‌ها اتفاقات پیش از وقوع فیلم و دیگری نیز اطلاعات مربوط به بازیگران و شخصیت‌ها را در بر دارد.همچنین چند روز پیش، نسخه بلوری فیلم هم با درجه‌بندی سنیِ مخصوص بزرگسالان تایید شد که در آن شاهد صحنه‌هایی خشن‌تر و طولانی‌تر نسبت به نسخه اصلی خواهیم بود.

Batman vs Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) به روی پرده سینماها خواهد رفت.

منبع: Comic Book


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده