نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

فیلمی با اقتباس از بازی‌های Thief در دست ساخت است

تهیه‌کنندگان فیلم‌های Hitman: Agent 47 (هیتمن: مامور ۴۷) و Departed (مرحوم) قرار است فیلمی با اقتباس از مجموعه بازی‌های Thief بسازند. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

به‌گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی استرِیت آپ فیلمز امتیاز ساخت فیلمی بر اساس مجموعه Thief، سری بازی‌های پرسابقه‌ی اسکوئر انیکس (Square Enix)، را به دست آورده است؛ فیلمی که در میانه‌های سال ۲۰۱۴ زمزمه‌هایی در مورد ساخته شدن آن بر سر زبان‌ها افتاده بود.

بنا به شنیده‌ها، داستان فیلم، همانند بازی‌های مورد اقتباس‌اش، در یک دنیای فانتزی و تاریک می‌گذرد و رویارویی یک دزد ماهر با حاکمی ستمگر را به تصویر می‌کشد. در این میان، روی لی، تهیه‌کننده‌ی فیلم Departed، و ادرین عسکریه، تهیه‌کننده‌ی فیلم Hitman: Agent 47، تولید این اثر را بر عهده دارند و نوشتن فیلم‌نامه‌ی آن هم به آدام میسون و سیمون بویس سپرده شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد کارگردان و هنرپیشه‌های فیلم Thief در دست نیست و تاریخ اکرانی نیز برای آن اعلام نشده؛ اما عسکریه اخیرا با انتشار توییتی، از قطعی بودن ساخت آن خبر داده است.

لی و عسکریه چندی پیش با حضور در مراسم DICE در مورد فیلم‌های ساخته‌شده بر اساس بازی‌های رایانه‌ای و ضعف‌هایی که در بخش عمده‌ای از این آثار دیده می‌شود صحبت کرده بودند. آن‌ها در این صحبت‌ها «دخالت ندادن نظرات ناشر و توسعه‌دهندگان بازی‌ها» را از جمله‌ی مهم‌ترین دلایل وجود ضعف در اقتباس‌های سینمایی برشمرده بودند.

نظر شما چیست؟ به نظرتان فیلم سینمایی Thief چطور از کار درخواهد آمد؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده