نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

حضور ژان کلود ون دم در قسمت آزمایشی سریال جدید آمازون

ژان کلود ون دم، بازیگر و رزمی کار مشهور بلژیکی، در جدید‌‌ترین نقش خود در قسمت آزمایشی سریال جدید اکشن-کمدی آمازون به نام ژان کلود ون جانسون جلوی دوربین‌ها خواهد رفت. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

قسمت آزمایشی یا پایلوت درواقع یک قسمت کاملا مستقل از یک مجموعه‌ی تلویزیونی است که طبق برنامه‌ریزی‌ها ساخته شده تا عوامل شبکه یا پشتیبان سریال موفقیت آن را بسنجند. طبق تخمین‌های سایت مشهور ورایتی، فقط حدود یک چهارم این قسمت‌های آزمایشی به تولید کامل سریال می‌رسند و بقیه اصلا به پخش نمی‌رسند. در صورت موفقیت آمیز بودن، این قسمت به عنوان قسمت اول سریال در نظر گرفته می‌شود و عوامل به دستور شبکه یا پشتیبان سریال شروع به ساخت ادامه‌ی آن می‌کنند. حال قسمت آزمایشی سریال «ژان کلود ون جانسون» که سریال اختصاصی آمازون محسوب می‌شود، قرار است با حضور ستاره‌ی فیلم‌های اکشن و رزمی یعنی ژان کلود ون دم مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

حضور ژان کلود ون دم در قسمت آزمایشی سریال جدید آمازونطبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، این سریال اکشن-کمدی به تازگی دستور ساخت قسمت آزمایشی خود را دریافت کرده است. در این فیلم ون دم نقش شخصیتی مشابه خودش را بازی می‌کند، یک بازیگر مشهور و رزمی‌کار که خودش را از بازنشستگی در می‌آورد تا آن روی دیگر شخصیتش را در قالب ژان کلود ون جانسون، یک مامور امنیتی مخفی خصوصی، پی بگیرد.

کاراکتر ون دم در سریال،‌از پوشش بازیگری برای انجام دادن وظایف خود به عنوان یک مامور مخفی استفاده می‌کند. در این قسمت آزمایشی این شخصیت یا همان جانسون، نقش اول یک نسخه‌ی اکشن از فیلم هاکل بری فین را بازی می‌کند، پوششی که به او در انجام کار‌های مخفی‌اش کمک می‌کند.

دیِو کالاهام، نویسنده‌ی فیلم The Expendables، و پیتر آتِنسیو، کارگردان سریال Key & Peele، در این پروژه همکاری خواهند کرد. کارهای پیش تولید سریال از اواخر سال ۲۰۱۴ کلید خورده است و مراحل تولید طبق برنامه‌ریزی‌ها از حدود سه ماه دیگر آغاز خواهد شد.

ژان کلود ون دم، بازیگر فیلم‌های سرباز جهانی و هدف سخت، از اواسط دهه‌ی ۹۰ به دلیل آنچه که از سوی خودش استرس ناشی از فیلم‌ها عنوان شد، به کوکائین اعتیاد پیدا کرد. تا سال ۱۹۹۹ اعتیاد وی مشکلات متعددی را برایش ایجاد کرد، از هزینه‌های چندهزار دلاری در هفته برای خرید مواد تا ابتلا به بیماری اختلال دو قطبی. اما وی درنهایت با سختی‌ها و تلاش فراوان موفق به ترک اعتیادش شد. باید دید این بازیگر ۵۵ ساله که طرفداران بسیاری هم در کشور خودمان داشته و دارد در سریال جدیدش موفق خواهد بود یا خیر.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده