نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

نویسنده Ant-Man در دنباله این فیلم ابرقهرمانی نیز حضور خواهد داشت

آدام مک‌کی، نویسنده‌ی فیلم مرد مورچه‌ای قصد دارد بار دیگر به دنیای ابرقهرمانان مارول قدم بگذارد و در پروژه‌ ساخت فیلم Ant-Man and the Wasp با این استودیو همکاری کند. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

آدام مک‌کی که نویسندگی اولین فیلم از سری Ant-Man را بر عهده داشته، در گفتگو با وبسایت Nerdist گفت که با مارول مذاکراتی انجام داده اما هنوز به طور دقیق نمی‌داند که چگونه با سازندگان فیلم آینده مجموعه Ant Man همکاری خواهد کرد. ظاهرا مک‌کی حتی از وضعیت فعلی فیلمنامه Ant-Man and the Wasp نیز بی‌خبر است، ولی تاکید کرده که حتما به عنوان نویسنده در این فیلم حضور خواهد داشت.

مک‌کی بیشتر به خاطر کارگردانی‌ آثار کمدی مثل Anchorman و Talladega Nights شناخته می‌شود، اما او در جدیدترین فیلمش با نام The Big Short یک تم کاملا جدی را تجربه کرد و نگاهی درونی به موضوع سقوط بازار مسکن داشت. مک‌کی می‌گوید تجربه‌اش به او نشان داده که نباید خود را محدود به یک سبک کند. البته بعید است مک‌کی از ژانر مورد علاقه‌اش یعنی کمدی دست بردارد؛ خود او اعلام کرده که در حال مذاکره با ویل فرل و جان سی ریلی، دو بازیگر طنزپرداز، برای ساخت یک فیلم جدید است.

فیلم مرد مورچه‌ ای و وسپ که به عنوان بخشی از فاز سوم فیلم‌های مارول ساخته می‌شود، در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. فاز سوم فیلم‌های مارول از امسال و با انتشار فیلم Captain America: Civil War آغاز می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با قسمت اول Ant-Man می‌توانید به مطلب معرفی این فیلم در زومجی مراجعه کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده