نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

نیکلاس کیج در فیلم «Mom and Dad» به ایفای نقش می‎پردازد

نیکلاس کیج، بازیگر مشهور هالیوودی، با ایفای نقش در فیلم مامان و بابا (Mom and Dad) با برایان تیلور همکاری خواهد کرد تا این دو پس از Ghost Raider: Spirit of Vengeance، مجددا اثری مشترک خلق کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در حالی‎که فیلم‎برداری فیلم مامان و بابا در ماه جولای شروع می‎شود، اتحاد دوباره‎ی نیکلاس کیج و برایان تیلور در این اثر، می‎تواند فیلم یاد شده را به اثری موفق در ژانر ترس تبدیل کند که نباید به راحتی نادیده‌اش گرفت. تیلور درباره‌ی همکاری با کیج می گوید:

این درست همان فیلمی است که نیکلاس باید در آن به ایفای نقش بپردازد! ترکیبی از موارد انسانی، بامزه و ترسناک. هیچ تجربه‎ و موردی جالب‎تر از این نیست که وی را در نقشی ببینی که برای خود او ساخته شده است.

برایان تایلر که پیش‎تر در فیلم‌هایی مثل «روح سوار: روح انتقام» هم همکاری موفقی با نیکلاس کیج داشته است، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. البته تیم زاخاروس و کریستوفر لموله هم تهیه‎کنندگان این اثر هستند.

این فیلم داستان یک دختر نوجوان و برادر کوچک‎ترش را بازگو می‎کند که باید طی ۲۴ ساعت و در شرایط بحرانی که والدین  قصد نابودی فرزندانشان را دارند، به محافظت از خودشان بپردازند. با توجه به آن، به‌نظر می‌رسد که بار ترسناک فیلم حتی بیشتر  از آن چیزی است که درالقایش می‎کوشد و سعی در پی‎ریزی‎اش دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده