نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۰

قست بعدی فیلم Avatar تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

جِیمز کامرون، خالق و کارگردان فیلم Avatar امروز در خبری اعلام کرد قسمت بعدی این فیلم تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است. با زومجی و اخبار سینما همراه باشید.

وی به‌جای نوشتن یک فیلمنامه، در حال نوشتن سه فیلمنامه برای سه قسمت‌های بعدی فیلم Avatar است. کامرون در این راه تنها نیست و ریک جافا، آماندا سیلور، جاش فریمن و شِین سالرنو به وی کمک می‌کنند. باوجود نیروهای فراوانی که این کارگردان معروف در اختیار دارد، قسمت بعدی فیلم Avatar تا اواخر سال ۲۰۱۶ آماده نمی‌شد، بنابراین کارگردان این فیلم تصمیم گرفت عرضه‌ی آن را تا سال ۲۰۱۷ به تاخیر بیندازد. وی در این رابطه گفت:

ما درحال نوشتن سه فیلمنامه به‌صورت همزمان هستیم. دلیل انجام این کار ارتباط این سه فیلم با یکدیگر است. برنامه‌ی ما به این شکل نیست که پس از پایان قسمت جدید، ساخت قسمت بعدی آن را آغاز کنیم. همزمان با انجام این کار، ما طراحی موجودات و محیط‌های فیلم را هم انجام می‌دهیم.

کار نگارش این سه فیلمنامه تا پایان ماه ژانویه به اتمام می‌رسد. هدف کامرون ارتباط این سه فیلم با یکدیگر است، اما دوست ندارد هر قسمت را با اتمام یک اتفاق بزرگ و منتظرگذاشتن مردم برای قسمت بعدی به اتمام برساند. اگر قسمت بعدی فیلم Avatar در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌های سینما برود، احتمالا دو قسمت بعدی آن طی چهار سال آماده خواهند شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا منتظر قسمت جدید فیلم Avatar هستید که کار فیلمبرداری آن در نیوزلند در حال پیگیری است؟ منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده