// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۱

گزارش باکس آفیس: تمام رکوردهای فیلم Jurassic World Dominion

افتتاحیه‌ی دنیای ژوراسیک ۳ در مقایسه با فیلم‌های قبلی مجموعه چگونه بوده است؟ در گزارش باکس آفیس این هفته علاوه‌بر پاسخ به این سؤال، احتمالِ یک میلیاردی شدن Top Gun: Maverick را هم بررسی می‌کنیم. همراه زومجی باشید.

دنیای ژوراسیک: قلمرو، محصولِ یونیورسال اکرانش را با بلعیدنِ رقبایش آغاز کرد: این فیلم ۱۴۳ میلیون و ۳۷۰ هزار دلار در جریانِ افتتاحیه‌ی سه‌روزه‌اش در گیشه‌‌ی آمریکای شمالی کسب کرد (که ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلارش به سینماهای آیمکس تعلق دارد). این رقم بالاتر از افتتاحیه‌های تاپ گان: ماوریک (۱۲۶ میلیون دلار) و بتمنِ مت ریوز (۱۳۴ میلیون دلار)، اما پایین‌تر از دکتر استرنج ۲ (۱۸۷ میلیون دلار) و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (۲۶۰ میلیون دلار)، سومین افتتاحیه‌ی برترِ دوران کرونا حساب می‌شود. علاوه‌بر این، افتتاحیه‌ی دنیای ژوراسیک ۳ با وجودِ فاکتور کرونا و کنجکاویِ کمتر مردم در مقایسه با چهار سال قبل کماکان با افتتاحیه‌ی دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط‌کرده (۱۴۸ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸) تقریبا برابر است. همچنین، افتتاحیه‌ی دنیای ژوراسیک ۳ پشت‌سرِ سریع و خشن ۷ (۱۴۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵) و دو فیلم قبلی دنیای ژوراسیک (۱۴۸ میلیون در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۹ میلیون در سال ۲۰۱۵)، چهارمین افتتاحیه‌ی برترِ تاریخ استودیوی یونیورسال به شمار می‌آید.

مهم‌ترین دلیل موفقیت این فیلم ماهیتش به‌عنوانِ دنباله‌ی ۲۹ ساله‌ی نوستالژیکِ پارک ژوراسیکِ استیون اسپیلبرگ و قسمتِ آخرِ سه‌گانه‌ی دنیای ژوراسیک است؛ این فیلم نه‌تنها به گردهمایی گروه بازیگران سری جدید (کریس پرت و برایس دالاس هاوارد) و گروه بازیگرانِ فیلم اورجینال (سم نیل، لورا دِرن و جف گلدبلوم) می‌پردازد، بلکه به‌عنوانِ قسمتِ فینالِ مجموعه نیز تبلیغات شده است. گرچه نقدهای این فیلم تقریبا به‌طور یک‌صدا منفی بوده‌اند (رضایتِ منتقدان در راتن‌تومیتوز ۳۰ درصد است)، اما واقعیت این است که واکنشِ منتقدان به دو فیلم قبلی هم تعریفی نداشت و با وجود این، مخاطبان برای تماشایشان در سینماها حاضر شدند. مسئله این است که فیلم‌های دنیای ژوراسیک درست مثل دنباله‌های ترنسفورمرها و سری جیمز باند دربرابرِ نقدهای منفی ضدضربه هستند. اگر نقدهای منفی این فیلم‌ها به مخاطبانِ اطمینان بدهند که قسمتِ جدید شاملِ تمام کلیشه‌های به‌خصوصِ مجموعه می‌شود، آن وقت طرفداران بی‌توجه به لحنِ منفی نقدها به تماشای آن‌ها خواهند رفت.

برای مثال گرچه اسپکتر در بینِ منفورترین فیلم‌های مامور ۰۰۷ جای می‌گیرد، اما این فیلم در آن واحد تک‌ به تکِ کلیشه‌های عامه‌پسندِ معرفِ مجموعه را تیک می‌زد. میانگین امتیازِ تماشاگران افتتاحیه به دنیای ژوراسیک ۳ A منفی بوده است که با امتیازِ پادشاهی سقوط‌کرده برابری می‌کند، اما یک درجه کمتر از امتیاز دنیای ژوراسیک و پارک ژوراسیک (A) قرار می‌گیرد. واقعیت این است که گرچه قسمت اول دنیای ژوراسیک در بینِ سینمادوستانِ آنلاین به‌عنوان یکی از بدترین بلاک‌باسترهای تاریخ شناخته می‌شود، اما عموم سینماروها به‌حدی دوستش داشتند که افتتاحیه‌ی خانگی‌اش، درآمد خانگی‌اش و درآمدِ خارجی‌اش بهتر از قسمت اول انتقام‌جویان بودند. برتری سری ژوراسیک این است که این فیلم‌ها درست مثل ترنسفورمرهای مایکل بِـی فراهم‌کننده‌ی عناصرِ منحصربه‌فردی هستند که نمونه‌شان در هیچ مجموعه‌ی دیگری یافت نمی‌شود. فیلم‌های ژوراسیک نه درباره‌ی ابرقهرمانان، جادوگرانِ فضایی یا ارتش‌های تک‌نفره (جیمز باند، جان ویک، جان تورتو، جیسون بورن یا ایتن هانت)، بلکه درباره‌ی گرفتار شدنِ آدم‌های عادی در موقعیت‌های خارق‌العاده هستند. فیلم‌هایی مثل بتمنِ مت ریوز یا تاپ گان: ماوریک فاقدِ نبرد دایناسورها یا بلعیده شدنِ آدم‌ها توسط این جانورانِ ماقبل‌تاریخی هستند.

قهرمانان با دایناسورها مبارزه می‌کنند در فیلم دنیای ژوراسیک قلمرو

دنیای ژوراسیک ۳ که با ۱۸۵ میلیون دلار بودجه تهیه شده است، ۲۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار هم در بازارهای خارجی فروخته است و مجموعِ درآمدِ جهانی‌اش را به ۳۸۹ میلیون و ۱۷۰ هزار دلار رسانده است (۲۵ میلیون دلارش به سینماهای آیمکس و ۹۰ میلیون دلارش به سینماهای سه‌بعدی تعلق دارند). این فیلم اکرانش را در بازار چین با کسب ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به‌عنوان افتتاحیه آغاز کرد که نصفِ افتتاحیه‌ی پادشاهی سقوط‌کرده (۱۱۱ میلیون دلار) و قسمت اول دنیای ژوراسیک (۹۹ میلیون دلار) در این کشور حساب می‌شود. دلیل اصلی‌ِ این اُفت فروش، کاهشِ اهمیت بلاک‌باسترهای هالیوودی در چین در پیِ رشد روزافزونِ بلاک‌باسترهای بومیِ این کشور است. با وجود این، درآمدِ نهاییِ ۱۳۰ میلیون دلاری این فیلم در چین کماکان برتری قابل‌توجه‌ای در مقایسه با رقبایش که در این کشور روی پرده نخواهند رفت، به شمار می‌آید و شانسش را برای بدل شدن به پُرفروش‌ترین فیلمِ تابستان امسال در گیشه‌ی جهانی و یک میلیاردی شدنِ افزایش می‌دهد.

اگر دنیای ژوراسیک ۳ عملکردی شبیه به قسمت اول داشته باشد (۳/۱۲ برابرِ درآمد افتتاحیه‌اش)، آن وقت فروش نهاییِ ۴۴۷ میلیون دلاری‌اش در آمریکای شمالی و یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون دلاری‌اش در دنیا پیش‌بینی می‌شود

واکنش مثبتِ عموم سینماروها به دنیای ژوراسیک ۳ و کمبودِ بلاک‌باسترهای رقیب به این معنی است که دوام آن به‌جای ونوم ۲ (۲/۳۸ برابرِ افتتاحیه‌اش که به‌معنی ۳۴۲ میلیون دلار فروش نهایی خواهد بود)، به دنیای ژوراسیک ۲ (۲/۸۲ برابرِ افتتاحیه‌اش که به‌معنی ۴۰۴ میلیون دلار فروش نهایی خواهد بود) نزدیک‌تر خواهد بود. قابل‌ذکر است: گرچه در بحث و گفتگوهای سینمایی آنلاین از دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط‌کرده به‌عنوانِ فیلمی که همه از آن متنفر بودند یاد می‌شود، اما درآمدِ خانگی‌ این فیلم (۴۱۷ میلیون دلار) ۵ میلیون دلار بهتر از واندروومن و درآمدِ جهانی‌اش (یک میلیارد و ۳۱ میلیون دلار) فقط ۳۸ میلیون دلار کمتر از بلک‌پنتر بود و این درحالی بود که این فیلم حتی از کسری از سروصدای آنلاین و پوششِ خبری این دو فیلم هم بهره نمی‌بُرد. شاید سری دنیای ژوراسیک در بینِ کاربرانِ آنلاین منفور باشد، اما محبوبیتش در بینِ عموم سینماروها در بدترین حالت با محبوبیتِ فیلم‌های مارول و دی‌سی برابری می‌کند.

قسمت اول دنیای ژوراسیک پس از کسب ۲۰۸ میلیون دلار به‌عنوان افتتاحیه‌ی خانگی و ۵۲۴ میلیون دلار به‌عنوان افتتاحیه‌ی جهانی درنهایت ۶۵۲ میلیون دلار در گیشه‌ی خانگی و یک میلیارد و ۹۷۱ میلیون دلار در دنیا فروخت. اگر دنیای ژوراسیک ۳ عملکردی شبیه به قسمت اول داشته باشد (۳/۱۲ برابرِ درآمدِ افتتاحیه‌اش)، آن وقت فروشِ نهاییِ ۴۴۷ میلیون دلاری‌اش در آمریکای شمالی و یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون دلاری‌اش در دنیا پیش‌بینی می‌شود. درواقع، حتی اگر این فیلم درآمدی شبیه به سریع و خشن ۹ (۲/۴۷ برابرِ افتتاحیه‌ی ۷۰ میلیون دلاری‌اش که به ۱۷۳ میلیون دلار فروش خانگی منجر شد) داشته باشد هم باز کماکان ۳۵۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی کسب خواهد کرد. تازه، از آنجایی که تقریبا هیچ بلاک‌باسترِ لایواکشنِ دیگری در ادامه‌ی این فصل اکران نخواهد شد، پس گیشه‌ی تابستانِ امسال تحت سلطه‌ی تمام‌عیارِ تاپ گان: ماوریک و دنیای ژوراسیک ۳ به همراه ثور: عشق و تندر خواهد بود.

تام کروز در کابین خلبانی یک جت جنگنده فیلم تاپ گان ماوریک

اما از دنیای ژوراسیک ۳ که بگذریم، در رده‌ی دوم جدول به تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick)، اکشنِ تحسین‌شده‌ی تام کروز برمی‌خوریم که ۵۰ میلیون دلارِ تازه در سومین آخرهفته‌اش کسب کرد و به مجموعِ ۱۷ روزه‌ی ۳۹۳ میلیون دلار در گیشه‌ی آمریکای شمالی رسید. این رقم تاپ گان ۲ را در بین پُرفروش‌ترین فیلم‌های کارنامه‌ی تام کروز با احتساب نرخ تورم به درآمدِ مرد بارانی (۱۷۲ میلیون دلار در سال ۱۹۸۸ / ۳۹۵ میلیون دلار به نرخ امروز) می‌رساند. همچنین، این فیلم تا یکی-دو هفته‌ی آینده درآمدِ قسمت اول تاپ گان (۱۷۶ میلیون دلار در سال ۱۹۸۶ / ۴۴۰ میلیون دلار به نرخ امروز) را نیز پشت سر خواهد گذاشت. درآمد ۵۰ میلیون دلاری تاپ گان ۲ در سومین آخرهفته‌اش، دهمین درآمدِ برتر تاریخ آخرهفته‌های سوم به شمار می‌آید؛ هشت‌تا از نُه عضو باقی‌مانده‌ی این فهرست فیلم‌هایی هستند که به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار افتتاحیه دست یافته‌اند.

منهای تاپ گان ۲، تنها فیلمی که بدون دستیابی به افتتاحیه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری در بینِ ۱۰ درآمد برتر تاریخ آخرهفته‌‌های سوم جای دارد، آواتارِ جیمز کامرون است. این فیلم پس از افتتاحیه‌ی ۷۷ میلیون دلاری‌اش، ۷۵ میلیون دلار در دومین آخرهفته‌اش و ۶۸ میلیون دلار در سومین آخرهفته‌اش کسب کرد: رکوردی که از سال ۲۰۰۹ تاکنون ناشکستنی باقی‌ مانده است. تاپ گان ۲ که با ۱۷۰ میلیون دلار بودجه تهیه شده، تاکنون ۳۹۳ میلیون دلار در گیشه‌‌ی آمریکای شمالی کسب کرده است. بدین ترتیب، تاپ گان ۲ تا چند روز آینده با غلبه بر درآمدِ ۴۰۰ میلیون دلاری دکتر استرنج ۲، به پُرفروش‌ترین فیلمِ باکس آفیس خانگیِ امسال بدل خواهد شد و پشت سر مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (۸۰۴ میلیون دلار)، دومین فیلم برترِ باکس آفیسِ دوران کرونا نام خواهد گرفت.

تکیه دادن تام کروز به P-51 و تماشا پرواز F/A-18 در پوستر فیلم Top Gun: Maverick

شرک ۲ همچنان بادوام‌ترین فیلمِ تاریخ سینما در بینِ فیلم‌هایی که اکرانشان را با بیش از ۱۰۰ میلیون دلار افتتاحیه آغاز کرده‌اند خساب می‌شود؛ این فیلم در تابستان ۲۰۰۴ پس از کسب ۱۰۸ میلیون دلار افتتاحیه‌ی جمعه تا یکشنبه و ۱۲۸ میلیون دلار افتتاحیه‌ی چهارشنبه تا یکشنبه درنهایت ۴۴۱ میلیون دلار در گیشه‌ی خانگی فروخت (حدود ۴ برابرِ افتتاحیه‌ی سه‌روزه‌اش). در مقابل، در بین فیلم‌هایی که اکرانشان را از روز جمعه و با کسب بیش از ۱۰۰ میلیون دلار افتتاحیه آغاز کرده‌اند، واندروومن همچنان بادوام‌ترین فیلم تاریخ حساب می‌شود: پنج سال پیش این فیلم ۴۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار از افتتاحیه‌ی ۱۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری‌اش کسب کرد. حالا نکته این است: درآمدِ خانگیِ تاپ گان ۲ تا این لحظه ۳/۱۱ برابرِ افتتاحیه‌ی جمعه تا یکشنبه‌ی ۱۲۶ میلیون دلاری‌اش و ۲/۴۵ برابرِ افتتاحیه‌ی جمعه تا دوشنبه‌ی ۱۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری‌اش بوده است. اگر این فیلم بتواند از مرز ۵۰۸ میلیون دلار فروشِ خانگی عبور کند، آن وقت در بینِ فیلم‌هایی که اکرانشان را از روز جمعه و با کسب بیش از ۱۰۰ میلیون دلار افتتاحیه آغاز کرده‌اند، به بادوام‌ترین فیلمِ تاریخ باکس آفیس بدل خواهد شد.

نزدیک‌ترین فیلمی که می‌توانیم به وضعیتِ تاپ گان ۲ پیدا کنیم، مرد عنکبوتیِ سم ریمی است؛ آن فیلم اکرانش را با کسب ۱۱۴ میلیون دلار افتتاحیه آغاز کرد، در دومین آخرهفته‌اش با ۳۷ درصد اُفت فروش و در سومین آخرهفته‌اش با ۳۶ درصد اُفت فروش (همزمان با افتتاحیه‌ی جنگ ستارگان: حمله‌ی کلون‌ها) مواجه شد و درنهایت ۴۰۳ میلیون دلار در گیشه‌ی خانگی فروخت. درآمدِ نهایی مرد عنکبوتی حدود ۱/۴ برابرِ درآمد ۱۷ روزه‌ی ۲۸۵ میلیون دلاری‌اش بود. بنابراین، اگر تاپ گان ۲ هم ۱/۴ برابرِ درآمد ۱۷ روزه‌ی ۳۹۳ میلیون و ۳۴۴ هزار دلاری‌اش بفروشد، درآمدِ نهایی ۵۵۵ میلیون دلاری‌اش پیش‌بینی می‌شود. ساخته‌ی جوزف کوشینسکی تا حالا ۷۴۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است؛ رقمی که آن را تنها پشت سرِ مأموریت غیرممکن: فال‌اوت (۷۹۲ میلیون دلار) به دومین فیلم پُرفروشِ کارنامه‌ی تام کروز بدل می‌کند.تاپ گان: ماوریک ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلارِ تازه در گیشه‌ی خارجی کسب کرد و مجموعِ درآمدِ خارجی‌اش را به ۳۵۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رساند. اگر این فیلم از حالا به بعد اُفت فروشِ نُرمالی را تجربه کند، حدود ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه‌ی خانگی و ۹۶۰ میلیون دلار در دنیا خواهد فروخت. این فیلم درحالی از بیست و سوم ژوئن (۲ تیر ۱۴۰۱) در کره‌جنوبی روی پرده خواهد رفت که به‌لطف این بازار (سه فیلم قبلی مأموریت غیرممکن بینِ ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار در این کشور کسب کردند) شانس یک میلیاردی شدن را هم خواهد داشت.

دکتر استرنج مشغول انجام طلسم در فیلم دکتر استرنج ۲

رده‌ی سوم جدول اما به دکتر استرنج در مولتی‌ورسِ جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) تعلق دارد که تاکنون ۳۹۸ میلیون دلار در گیشه‌‌ی آمریکای شمالی و ۹۳۰ میلیون دلار در دنیا فروخته است. شاید تاپ گان ۲ در گیشه‌ی خانگی و جهانی بر دکتر استرنج ۲ غلبه کند، اما این نباید باعث دست‌کم گرفتنِ بزرگیِ موفقیتِ جدیدترین فیلم مارول شود. برای مثال، اینکه در تابستان ۲۰۰۰ مأموریت غیرممکن ۲ تحت‌شعاعِ گلادیاتورِ ریدلی اسکات که جو فکریِ فرهنگ عامه را به خودش اختصاص داده بود قرار گرفت، باعث نشد تا مأموریت غیرممکن ۳ به موفقیتِ کوچک‌تری (۲۱۵ میلیون دلار در خانه و ۵۴۵ میلیون دلار در دنیا) بدل شود. یا برای مثال، اینکه مرد عنکبوتی با وجودِ صدرنشینی‌اش در گیشه‌ی خانگی، در گیشه‌ی جهانی پایین‌تر از هری پاتر و تالار اسرار و ارباب حلقه‌ها: دو بُرج قرار گرفت به این معنی نبود که به موفقیتِ تجاری کوچک‌تری بدل شد یا ردپایش در فرهنگ‌عامه فراموش شد. خلاصه اینکه درآمد جهانیِ ۹۳۰ میلیون دلاری دکتر استرنج ۲ منهای ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلاری که می‌توانست در بازار چین به‌دست بیاورد، همچنان ۳۷ درصد بهتر از درآمدِ قسمت اول است؛ موفقیتی که دستاوردی قابل‌توجه است و محبوبیتِ جهانی برندِ مارول را مجددا تایید می‌کند.

رده‌ی هفتمِ جدول به همه‌چیز همه‌جا به‌یک‌باره (Everything Everywhere All at Once) تعلق دارد که با وجودِ پخشش در پلتفرم‌های اجاره‌ی فیلم، یک میلیون و ۲۷۱ هزار دلارِ تازه در دوازدهمین آخرهفته‌اش کسب کرد. این فیلمِ فانتزی که با ۲۵ میلیون دلار بودجه تهیه شده است، تاکنون ۶۳ میلیون دلار در گیشه‌ی خانگی فروخته و پشت سرِ فری گای (۱۲۱ میلیون دلار) و شهر گم‌شده (۱۰۴ میلیون دلار)، پُرفروش‌ترین فیلم اورجینالِ دوران کرونا به شمار می‌آید. این فیلم با ۸۶ میلیون دلاری که در دنیا فروخته، از موروثی (۸۱ میلیون دلار) پیشی گرفته است و به پُرفروش‌ترین فیلمِ تاریخِ استودیوی A24 بدل شده است.

مجموع درآمدِ کُل فیلم‌های آخرهفته‌ی اخیر حدود ۲۰۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار بود که ۷۱ درصد بهتر از مجموع درآمدِ آخرهفته‌ی گذشته (۱۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار) است؛ آخرهفته‌ای که تاپ گان: ماوریک با کسب ۹۰ میلیون دلار برای دومین آخرهفته‌ی متوالی صدرنشین جدول شد. درآمد این آخرهفته اما ۳/۱ برابرِ آخرهفته‌ی مشابه در سال ۲۰۲۱ (۶۵ میلیون و ۹۶۸ هزار دلار) است؛ آخرهفته‌ای که احضار: شیطان مرا وادار کرد با کسب ۲۴ میلیون دلار صدرنشین جدول بود. همچنین، درآمد این آخرهفته ۲۵ درصد بهتر از آخرهفته‌ی مشابه در سال ۲۰۱۹ (۱۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار) است؛ آخرهفته‌ای که زندگی مخفی حیوانات خانگی ۲ با کسب ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار صدرنشین جدول بود. مجموعِ درآمدِ باکس آفیسِ ۲۰۲۲ از ابتدای سال تا این لحظه ۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون دلار برآورد شده است؛ این رقم ۴ برابرِ مجموع درآمد باکس آفیسِ ۲۰۲۱ (۷۸۳ میلیون دلار) و ۳۶ درصد کمتر از مجموع درآمد سال ۲۰۱۹ (۴ میلیارد و ۹۱۰ میلیون دلار) در مدتِ مشابه است. تا این لحظه پُردرآمدترین استودیوهای فیلمسازیِ سال ۲۰۲۲ در گیشه‌ی آمریکای شمالی به ترتیب عبارت‌اند از: پارامونت (۸۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار)، سونی (۴۸۶ میلیون دلار)، برادران وارنر (۴۷۶ میلیون دلار)، دیزنی (۴۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار) و یونیورسال (۳۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار).

جدول ۱۰ فیلم برتر آخرهفته (۱۰ تا ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲)

ردیفنام فیلمدرآمد آخرهفتهمجموع آمریکای شمالیتعداد هفته
۱

Jurassic World Dominion

۱۴۳ میلیون و ۳۷۰ هزار دلار۱۴۳ میلیون و ۳۷۰ هزار دلار۱
۲

Top Gun: Maverick

۵۰ میلیون دلار۳۹۳ میلیون و ۳۴۴ هزار دلار۳
۳

Doctor Strange in the Multiverse of Madness

۴ میلیون و ۸۸۴ هزار دلار۳۹۷ میلیون و ۸۰۶ هزار دلار۶
۴

The Bob's Burgers Movie

۲ میلیون و ۳۳۸ هزار دلار۲۷ میلیون دلار۳
۵The Bad Guys۲ میلیون و ۲۴۹ هزار دلار۹۱ میلیون و ۵۲۷ هزار دلار۸
۶Downton Abbey: A New Eraیک میلیون و ۶۵۰ هزار دلار۳۹ میلیون و ۹۹۳ هزار دلار۴
۷Everything Everywhere All at Onceیک میلیون و ۲۷۱ هزار دلار۶۳ میلیون دلار۱۲
۸

Firestarter

۸۱۹ هزار دلار۹ میلیون و ۲۵۲ هزار دلار۵
۹

Sonic the Hedgehog 2

۷۱۰ هزار دلار۱۸۹ میلیون و ۸۳۷ هزار دلار۱۰
۱۰

Ante Sundharaniki

۶۲۰ هزار دلار۶۲۰ هزار دلار۱


منبع forbes زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده