نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۹

حقایق جالب مجموعه A Quiet Place | از بررسی موجودات فضایی تا خانواده کرازینسکی

در این مقاله به بررسی نکات و حقایق جالب مجموعه سینمایی A Quiet Place یکی از بهترین مجموعه‌های ترسناک سال‌های اخیر خواهیم پرداخت. با زومجی همراه باشید.

در سال‌های گذشته فیلم‌های ترسناک زیادی درباره حمله موجودات بیگانه به زمین اکران شدند ولی به احتمال زیاد شما هم با من موافق هستید که فیلم A Quiet Place ساختاری بسیار متفاوت‌تر و جدیدتر نسبت‌به آن‌ها داشته است. جان کرازینسکی، کارگردان و نویسنده این فیلم که بسیاری از ما او را با نقش جیم هالپرت در سریال The Office به‌خاطر داریم، کاری را انجام داد که در ژانر ترسناک افراد بسیار کمی حاضر به انجام آن هستند. استفاده از روشنایی روز در یک فیلم ترسناک چیزی نیست که شما در این ژانر به وفور پیدا کنید. استفاده نکردن از جامپ‌اسکرهای پرسروصدا یکی دیگر از المان‌های بسیار جذاب این فیلم به‌شمار می‌رود.

مهم‌ترین المان آن اما برمی‌گردد به موضوعی که در تمام فیلم‌های سینمایی و به‌خصوص ترسناک یکی از مهم‌ترین المان‌های آن فیلم‌ها به‌شمار می‌رود. صدا، المانی که بیشتر اطلاعات یک فیلم ازطریق آن به بیننده می‌رسد در این فیلم چنان پرتنش استفاده شده است که در هنگام تماشای فیلم اگر صدایی از اطرافتان بشنوید قطعا خواهید ترسید. فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۱۸ با بودجه‌ای ۲۲ میلیون دلاری تولید و توانست به فروش بسیار عالی ۳۵۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. محبوبیت و موفقیت‌های این فیلم راه را برای ساخت ادامه آن هموارتر کردند تا اینکه مدتی پیش فیلم A Quiet Place Part II در سینماها اکران شد و تا امروز فروش بسیار خوب قسمت اول را تجربه کرده است و باید ببینیم درنهایت میزاد سودآوری آن چه‌قدر خوب خواهد بود. به‌دلیل اکران فیلم A Quiet Place Part II تصمیم گرفتیم تا در این مقاله نگاهی داشته باشیم به جالب‌ترین نکات و حقایق جالب این مجموعه؛ حقایقی که شاید از آن‌ها اطلاعی نداشته باشید.

«توجه: مطالعه این مقاله ممکن است قسمت‌هایی از مجموعه A Quiet Place را برای شما اسپویل کند».

کانسپت آرت موجودات فضایی فیلم a quite place

۱- با چه جانورانی در فیلم سروکار داریم؟

قبل از هر چیز اجازه دهید ببینیم اصلا این موجوداتی که در فیلم حضور دارند و مردم را می‌کشند، چه موجوداتی هستند. البته در فیلم دوم این مجموعه درابتدای آن تقریبا متوجه شدیم که این موجودات از کجا به زمین آمدند و از خصوصیات آن‌ها هم کمابیش خبر داریم ولی نیاز است که با جزییات بیشتری با آن‌ها آشنا شویم. جان کرازینسکی در مصاحبه‌ای با رسانه Empire Magazine درباره این موجودات توضیحات کاملی داد و گفت: «خیلی‌ها می‌پرسند که آیا این موجودات از فضا آمده‌اند؟ بله همین‌طور است، آن‌‌ها به‌دلیل یک تصادف با شهاب‌سنگ‌ها به زمین برخورد کردند و همین موضوع باعث شد تا پای این موجودات به زمین باز شود».

او در ادامه افزود: «آن‌ها موجوداتی بسیار پیشرفته به‌شمار می‌روند که به‌هیچ‌وجه به چشم نیاز ندارند، آن‌ها در سیاره‌ای زندگی می‌کنند که هیچ نوری یا هیچ موجود دیگری در آن وجود ندارد. آن‌ها تنها با شنیدن صدای اطراف خود زندگی می‌کنند. این موجودات یک مکانیزم دفاعی منحصربه‌فرد دارند که برای انسان‌ها بسیار تازه خواهد بود». کرازینسکی خیلی درباره جزییات این مکانیزم دفاعی توضیحات بیشتری نداد. دلیل این موضوع می‌تواند به‌این‌خاطر باشد که او قصد نداشت قبل از اکران قسمت دوم اطلاعات زیادی به بینندگان بدهد تا به‌این‌صورت از هیجان تماشای فیلم کاسته شود. بااین‌حال او در این مصاحبه درباره منبع اصلی الهام خود برای خلق این موجودات توضیحات جالبی داد.

او دراین‌باره گفت: «زمانی‌که درحال گسترش ایده این فیلم بودم فیلم‌های زیادی در این ژانر و درباره موجودات فضایی و بیگانه تماشا کردم. می‌توانم به جرات بگویم که بسیاری از موجودات فضایی حاضر در این فیلم‌ها از یک سری دستورالعمل‌های مشخص و تکراری استفاده می‌کنند، دستورالعمل‌هایی که خیلی راحت می‌توانید در بسیاری از این فیلم‌ها آن‌ها را پیدا کنید. ایده تجاوز به اکوسیستم ما روی زمین توسط موجودات بیگانه خیلی وقت است که به یک سوژه جذاب در سینما تبدیل شده ولی متاسفانه بسیاری از آن‌ها درحال تکرار ایده‌های قبلی هستند».

او در ادامه گفت: «احتمالا شما هم با من موافق هستید که مجموعه سینمایی Alien یکی از نوآورانه‌ترین فیلم‌های این ژانر به‌شمار می‌رود. من برای خلق موجودات حاضر در فیلم A Quiet Place از این مجموعه الهام‌های زیادی گرفتم. سکانس‌های بسیار زیبایی در این فیلم روی پروژه من تأثیرگذار بودند که اشاره کردن به تک‌تک آن‌ها زمان‌بر خواهد بود. علاوه‌بر مجموعه Alien یکی دیگر از فیلم‌هایی که الهام‌بخش من بود مجموعه Jurassic Park قلمداد می‌شود. سکانسی که یک ولاسرپتورز در آشپزخانه حضور دارد را به یاد دارید؟ این سکانس یکی از سکانس‌هایی بود که از این مجموعه برای همیشه در ذهن من باقی مانده است و از آن هم می‌توانم به‌عنوان یکی از منابع الهام من برای خلق این موجودات یاد کرد».

جان کرازینسکی در نقش لی آبوت درحال بغل کردن پسرش در فیلم a quite place

۲- ایفای نقش جان کرازینسکی در نقش موجودات حاضر در فیلم

در مورد قبلی به ماهیت و جزییات رفتاری موجودات حاضر در فیلم پرداختیم و حالا قصد داریم به نحوه به‌تصویر کشیدن آن‌ها بپردازیم که داستان جالبی پشت این موضوع قرار دارد. یکی از عوامل موفقیت فیلم یک مکان ساده حس واقعی بودن موجودات حاضر در آن به‌شمار می‌رفت که به‌خوبی به بیننده منتقل می‌شد. دلیل این موضوع احتمالا به‌این‌خاطر است که این موجودات کاملا نتیحه استفاده از تکنولوژی CGI و جلوه‌های ویژه نیستند. جان کرازینسکی علاوه‌بر ایفای نقش در نقش شخصیت لی آبوت، وظیفه ایفای نقش برای به‌تصویر کشیدن این موجودات ترسناک را نیز برعهده داشت. درابتدا قرار بود این موجودات تنها با استفاده از جلوه‌های کامپیوتری به تصویر درآیند که این موضوع با مخالفت کرازینسکی مواجه شد.

لی آبوت با زبان اشاره رو به ریگان: «من دوستت دارم، همیشه دوستت داشتم»

جان کرازینسکی با پوشیدن لباس مخصوص جلوه‌های ویژه یا همان لباس motion-capture تمام حرکات و جزییات رفتاری این موجودات را خودش ایفا کرد و سپس به‌کمک تکنولوژی CGI ظاهر او به چیزی تبدیل شد که ما درنهایت در فیلم آن را مشاهده کردیم. در نخستین بازبینی این فرایند تیم سازنده فیلم و اعضای تیم بازبینی به‌هیچ‌وجه از نتیجه راضی نبودند و حتی به آن می‌خندیدند. دلیل این موضوع این بود که تکنولوژی CGI اصلا تکمیل نشده بود و حتی در آن فرایند بازبینی قسمت‌هایی از بدن جان کرازینسکی هم قابل مشاهده بود. بااین‌حال درنهایت و با تکمیل جلوه‌های ویژه فیلم و استفاده کامل از CGI مشکلات آن‌ها برطرف شد و موجودات حاضر در فیلم با نقش‌آفرینی جان کرازینسکی به تصویر در آمدند.

امیلی بلانت و نوآ جوپ در فیلم a quite place

۳- ساکت بودن تیم سازنده در مراحل ساخت فیلم

همان‌طور که قطعا اطلاع دارید، المان صدا مهم‌ترین المان فیلم‌های A Quiet Place به‌شمار می‌رود و جان کرازینسکی به‌هیچ‌وجه قصد نداشت کوچک‌ترین مشکلی برای این المان پیش آید که خب کاملا حق با او بود. او قبل از شروع مراحل ساخت قسمت اول این مجموعه به تمام اعضای تیم سازنده فیلم آموزش داد که چگونه در سکوت کامل با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا هیچ‌گونه صدایی به گوش بازیگران نرسد. ساکت بودن تیم سازنده فیلم مهم‌ترین بخش از مراحل ساخت فیلم برای کرازیسنکی به‌شمار می‌رفت. جان کرازینسکی در مصاحبه‌ای توضیحات جالبی درباره این موضوع داد و گفت: «فکر می‌کنم قبل از شروع مراحل ساخت فیلم تیم سازنده پیش خودشان می‌گفتند که خب این فیلم یک فیلم بی‌صدا خواهد بود ولی نیازی نیست ما هم ساکت باشیم که آن‌ها سخت در اشتباه بودند».

جان کرازینسکی قصد داشت بازیگران در زمان ایفای نقش به‌طور کاملا واقعی اتمسفر فیلم را حس کنند. بازیگران در هنگام نقش‌آفرینی در یک سکانس تنها صدایی که می‌شنیدند همان صدای محیط اطراف در آن لحظه از فیلم بود و هیچ صدای دیگری در اطراف آن‌ها وجود نداشت. امیلی بلانت در مصاحبه‌ای با اشاره به این موضوع گفت که برخی اوقات بازیگران حاضر در یک سکانس به‌طور کاملا واقعی ترس و هیجان موجود در سکانس را حس می‌کردند و همین عامل می‌تواند یکی مهم‌ترین دلایل موفقیت و محبوبیت این فیلم قلمداد شود. تمام اعضای تیم سازنده فیلم وسایل و تجهیزات فیلم‌برداری را در هنگام ضبط تصاویر بدون ایجاد کوچک‌ترین صدایی جابه‌جا می‌کردند که این موضوع به‌شدت تحسین‌برانگیز است. 

شخصیت‌های اصلی فیلم a quite place روی یک پل متروک

۴- وجود فلش‌بک‌های زیاد در فیلم‌نامه ابتدایی

سکانس بسیار ناراحت‌کننده‌ای که در آن پسر کوچک خانواده یعنی بیو در آن به‌طرز بسیار وحشتناکی کشته می‌شود را به‌خاطر دارید؟‌ این صحنه درابتدا قرار بود که تنها یک فلش‌بک باشد و درقالب یک فلش‌بک توضیحی به‌تصویر کشیده شود؛ فیلم‌نامه ابتدایی فیلم نخست فلش‌بک‌های بسیار زیادی در خود داشت که همه آن‌ها توسط جان کرازینسکی از فیلم‌نامه حذف شدند. زمانی‌که کرازینسکی وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده گرفت، با خواندن فیلم‌نامه ابتدایی تصمیم گرفت تمام فلش‌بک‌های موجود در آن را حذف کند. او عقیده داشت بسیاری از این صحنه‌ها بسیار تأثیرگذار هستند و بار احساسی فراوانی در خود دارند و اگر در قالب فلش‌بک به‌تصویر کشیده شوند، تمام بار احساسی خود را نشان نخواهند داد و به‌همین‌دلیل آن‌ها را به روند اصلی فیلم اضافه کرد.

علاوه‌بر صحنه کشته شدن بیو یکی دیگر از مهم‌ترین المان‌های فیلم که درابتدا قرار بود تنها یک فلش‌بک باشد به سفینه‌فضایی اسباب‌بازی معروف فیلم مربوط می‌شود. جان کرازینسکی حس می‌کرد این صحنه‌ها و المان‌ها می‌توانند تنش احساسی فیلم را افزایش دهند و تاثیرگذاری بیشتری روی بیننده داشته باشند. بااین‌حال بسیاری از اهالی سینما عقیده دارند فیلمی مانند فیلم یک مکان ساکت به‌اندازه کافی تنش احساسی درون خود دارد و نیازی نیست از آن بیشتر شوند. به‌عقیده آن‌ها تماشا کردن فلش‌بک‌ها می‌تواند باعث شود تا مخاطبِ یک فیلم بهتر با شخصیت‌های آن ارتباط برقرار کند و بهتر با آن‌ها همراه شود. 

امیلی بلانت درحال ساکت کردن دخترش در فیلم a quite place

۵- ایده استفاده از زبان اشاره

در مورد قبلی به یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که جان کرازینسکی در فیلم‌نامه نهایی آن را تغییر داد، پرداختیم و در این مورد قصد داریم به یکی دیگر از این المان‌های تغییر یافته بپردازیم. در فیلم‌نامه ابتدایی قرار بود شخصیت‌های فیلم تنها با اشاره‌های دست و سر و بدن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. هیچ‌کدام از شخصیت‌های فیلم مشکل شنوایی نداشت و به‌همین‌دلیل خبری از زبان اشاره هم نبود. جان کرازینسکی پس از برعهده گرفتن وظیفه ساخت این فیلم تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا امضای خودش را در تمام لحظات فیلم به‌تصویر بکشد، کاری که در آن موفق بود و توانست با تغییراتی که در فیلم‌نامه ایجاد کرد، یک فیلم آخرالزمانی بسیار باکیفیت خلق کند.

او پس از مطالعه فیلم‌نامه ابتدایی تصمیم گرفت تا شخصیت‌های فیلم را کاملا تغییر دهد؛ کودکان خانواده آبوت دچار مشکلات شنوایی هستند و به‌همین‌دلیل از کودکی زبان اشاره را یاد گرفته‌اند. کرازینسکی اصلا با همین تغییر قصد داشت تا به بیننده نشان دهد این خانواده به‌دلیل استفاده از زبان اشاره توانایی بیشتری برای زنده ماندن در شرایط خاص فیلم دارند. او همچنین ایده استفاده از حلزون گوش را به فیلم‌نامه اضافه کرد. دختر خانواده آبوت یعنی ریگان از یک حلزون گوش استفاده می‌کند؛ وسیله‌ای که درنهایت متوجه شدیم می‌تواند به‌عنوان یک سلاح بسیار کاربردی برای شخصیت‌های فیلم دربرابر موجودات حاضر در آن استفاده شود. این تغییرات که شامل مشکلات شنوایی کودکان و استفاده خانواده آبوت از زبان اشاره می‌شوند، با اتمسفر فیلم هم‌خوانی بسیار خوب و زیبایی دارند و بدون شک وجود آن‌ها جذابیت فیلم را افزایش داده است.

میلیسنت سیموندز، بازیگر نقش ریگن آبوت دقیقا به‌همین‌دلیل به جمع بازیگران فیلم A Quiet Place اضافه شد. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید میلیسنت سیموندز یک بازیگر ناشنوا به‌شمار می‌رود و همین موضوع باعث می‌شود تا ایفای نقش او به واقعی‌ترین شکل ممکن انجام شده باشد. او به‌دلیل ناشنوا بودن از کودکی زبان اشاره را فرا گرفته و به‌راحتی می‌تواند ازطریق آن با اطرافیان خود ارتباط برقرار کند. یکی از بازیگرانی که جان کرازینسکی اصرار به خدمت گرفتن او داشت، همین میلیسنت سیموندز قلمداد می‌شود تا اینگونه هم بتواند به واقعی‌تر شدن شخصیت ریگن کمک زیادی کرده باشد و هم با کمک او سایر بازیگران بتواند از زبان اشاره راحت‌تر استفاده کنند.

نکته جالب درباره استفاده از زبان اشاره در این فیلم این است که تیم سازنده فیلم و خود جان کرازینسکی قصد داشتند آن را بدون زیرنویس اکران کنند. آن‌ها برای استفاده از زبان اشاره به واقعی‌ترین و درست‌ترین شکل ممکن آقای داگلاس ریدلاف، مربی و متخصص این زبان را به تیم ساخت این فیلم اضافه کردند تا او به بازیگران آموزش دهد دیالوگ‌های خود را چگونه با زبان اشاره بیان کنند؛ میلیسنت سیموندز به آقای ریدلاف در انجام این کار کمک زیادی کرد. بااین‌حال کرازینسکی و تیم سازنده فیلم A Quiet Place قصد نداشتند برای صحنه‌های حاوی زبان اشاره زیرنویس قرار دهند. کرازینسکی قصد داشت به این صورت بیننده را در فضای ساکت و پرتنش فیلم غرق کند ولی درنهایت این تصمیم را عملی نکرد. دلیل تصمیم او این بود که متوجه شده بود ممکن است بسیاری از بینندگان فیلم با متوجه نشدن بسیاری از دیالوگ‌های مهم در داستان فیلم سردرگم شوند که کاملا هم حق با او بود.

میلیسنت سیمونز و امیلی بلانت در میان درختان در فیلم a quite place

۶- تعداد دیالوگ‌های فیلم‌نامه ابتدایی

شاید باور کردن این موضوع سخت باشد ولی فیلم‌نامه ابتدایی فیلم A Quiet Place تنها و تنها یک دیالوگ داشت. بله، درست شنیدید، در تمام فیلم‌نامه ابتدایی تنها یک دیالوگ میان شخصیت‌های آن ردوبدل می‌شد که این موضوع هم به جمع دیگر تغییراتی می‌پیوندد که جان کرازینسکی پس از برعهده گرفتن وظیفه کارگردانی این فیلم آن را دست‌خوش تغییر کرد. پس از بازبینی‌های فراوان توسط جان کرازینسکی تعداد دیالوگ‌های فیلم‌نامه این فیلم افزایش پیدا کرد. البته هنوز هم تعداد آن‌ها نسبت‌به تعدادِ معمول دیالوگ‌های یک فیلم بسیار کم‌تر است ولی بااین‌حال تعداد آن‌ها نسبت‌به فیلم‌نامه ابتدایی افزایش چشم‌گیری داشته است. فیلم‌نامه نهایی فیلم یک مکان ساکت تنها ۲۵ دیالوگ دارد و ۳۸ دقیقه پس از آغاز فیلم با نخستین دیالوگ آن روبه‌رو می‌شویم.

اِمِت: «مردمی که زنده موندن می‌دونی به چی تبدیل شدن؟ نه نمی‌دونی، اما من می‌دونم، مردمی که تا الان زنده موندن اصلا ارزش نجات داده شدن ندارن»

موضوع ساکت بودن فیلم شاید یکی از دلایل مهم موفقیت آن تلقی شود ولی از طرفی باعث شد تا سود بسیاری از صاحبان سینما در زمان اکران این فیلم مقدار زیادی افت کند. فیلم A Quiet Place فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه کرد و مردم بسیاری آن را در سینما تماشا کردند ولی به‌دلیل ذات فیلم که یک فیلم ساکت تلقی می‌شد، افرادی که در سینما آن را تماشا می‌کردند از خریدن پاپ‌کورن و هرگونه تنقلات دیگری پرهیز می‌کردند تا صدای آن مزاحم سایرین نشود. مقدار قابل توجهی از سود سینماها از راه فروش همین خوراکی‌ها به تماشاگران فیلم‌های سینمایی تأمین می‌شود و در زمان اکران فیلم یک مکان ساکت سود این بخش برای سینماداران به‌طرز چشم‌گیری افت کرده بود.

امیلی بلانت در نقش اولین آبوت در وان حمام در فیلم a quite place

۷- نوزاد جدید خانواده

بسیاری از طرفداران فیلم‌های سینمایی و اهالی سینما این سؤال برایشان پیش آمده بود که چرا یک خانواده در آن شرایط باید کودک جدیدی را به دنیا بیاورند؟ جان کرازینسکی در پاسخ به این سؤال توضیحات کامل و جالبی داد و گفت: «زمانی‌که یک خانواده فرزند کوچک خود را از دست می‌دهد، ممکن است به یکی از ۲ سرنوشت معمول خانواده‌ها در این شرایط دچار شود؛ یک اینکه ممکن است خانواده کاملا از هم بپاشد یا ممکن است با هر زحمتی که شده این فاجعه را پشت‌سر بگذارند که معمولا خانواده‌ها سعی می‌کنند با به دنیا آوردن یک نوزاد جای کودک از دست رفته خود را پر کنند. خانواده آبوت هم تصمیم گرفتند همین رویکرد را در پیش بگیرند، شاید رویکرد صحیحی در آن شرایط نباشد ولی به نظر من برای حفظ خانواده و انگیزه آن‌ها بسیار مناسب بوده است».

جان کرازینسکی بررسی‌های زیادی را برای واقعی نشان دادن آن شرایط انجام داده ولی ممکن است بسیاری از مخاطبان فیلم با منطق او موافق نباشند که خب این موضوع بسیار طبیعی به‌شمار می‌رود. بااین‌حال جالب‌ترین نکته درباره این موضوع نه درباره ماهیت آن که درباره سکانس مربوط‌به آن است. شخصیت اِوِلین آبوت با بازی امیلی بلانت باید بدون هیچ صدایی کودک خود را به‌دنیا می‌آورد، آن هم در شرایطی که همه ما از آن خبر داریم. امیلی بلانت به‌طرز شگفت‌انگیزی این سکانس بسیار پرتنش را تنها در یک برداشت ایفا کرد و دقیقا پس از آن که جان کرازینسکی فیلم‌برداری را متوقف کرد، بلانت به او و تیم سازنده فیلم گفت: «خب نهار قراره چی بخوریم؟» جان کرازینسکی با اشاره به این دیالوگ گفته بود که در زمان فیلم‌برداری آن سکانس، تنش و استرس موجود در آن در بدن همه اعضای تیم سازنده رخنه کرده بود ولی پس از سؤال امیلی ناگهان همه با هم خندیدند‍!

از متولد شدن این نوزاد جدید که بگذریم به زندگی او درون یک جعبه می‌رسیم. حتما یادتان است که در قسمت اول کودک تازه متولد شده خانواده درون یک جعبه قرار داشت و در یک سکانس روی سیلی از آب شناور شده بود. در قسمت دوم نیز این کودک زندگی خود را درون یک جعبه سپری می‌کند و ازطریق کپسول اکسیژن نفس می‌کشد. خب قاعدتا این کودک نباید واقعی باشد و تیم سازنده فیلم باید از یک عروسک یا تصاویر کامپیوتری استفاده کرده باشند ولی این‌طور نیست؛ بچه‌ای که در تمام مدت ۲ قسمت مشاهده می‌کنید، کاملا واقعی است. 

جان کرازینسکی در مصاحبه‌ای با رسانه Empire Magazine درباره این موضوع گفت: «ما از یک کودک واقعی استفاده کردیم. پدر و مادر آن نوزاد در تمام لحظات فیلم‌برداری آن‌جا حضور داشتند و ما بدون اجازه آن‌ها حتی یک سانتی‌متر هم آن کودک را جابه‌جا نمی‌کردیم. واقعا لحظات پراسترسی را پشت‌سر گذاشتیم. بعضی وقت‌ها به یک‌باره از جای خود بلند می‌شد و شروع می‌کرد به گریه کردن. هر لحظه ممکن بود اتفاقی پیش‌بینی‌نشده رخ دهد. ممکن بود از جعبه بیرون بیاید و به زمین بخورد. یکی از پراسترس‌ترین لحظات دوران کاری خودم را در آن لحظات تجربه کردم. بااین‌حال آن نوزاد نشان داد که از همین ابتدا استعداد بسیار زیادی در بازیگری دارد».

جان کرازینسکی و همسرش امیلی بلانت بازیگران اصلی فیلم a quite place

۸- خانواده کرازینیسکی

احتمالا می‌دانید که جان کرازینسکی و امیلی بلانت در سال ۲۰۱۰ ازدواج کردند و نه‌تنها در داستان فیلم A Quiet Place که در خارج از این فیلم نیز زن و شوهر هستند. آن‌ها صاحب ۲ فرزند هستند و این موضوع دقیقا در بیشتر دقایق قسمت اول به همین شکل جریان داشت؛ پس از مرگ بیو خانواده آبوت ۲ فرزند داشتند. شباهت‌های خانواده اصلی کرازینسکی و خانواده او در این مجموعه به همین‌جا ختم نمی‌شود. اگر فیلم را با دقت بیشتری تماشا کنید، متوجه خواهید شد که در خانه آن‌ها تعداد زیادی عکس خانوادگی وجود دارد که خانواده آبوت را نشان می‌دهند. این عکس‌ها درواقع عکس‌های مربوط‌به خانواده اصلی جان کرازینسکی و امیلی بلانت در واقعیت هستند که آن‌ها برای ساخت این فیلم از آلبوم عکس‌های خانوادگی خود خارج کردند تا در مراحل ساخت فیلم از آن‌ها استفاده شود. تلاش جان کرازینسکی برای هرچه واقعی‌تر شدن داستان فیلم واقعا تحسین‌برانگیز است.

نظر شما همراهان عزیز و همیشگی سایت زومجی درباره مجموعه A Quiet Place چیست‌؟ اگر شما هم نکته جالبی درباره این مجموعه در ذهن دارید که در این مقاله به آن اشاره‌ای نشده است، آن را با ما و سایر مخاطبان سایت زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده