نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

ایسوس مانیتور ۶۵ اینچی مخصوص بازی ROG Swift PG65 را معرفی کرد

ایسوس در جریان CES 2018، مانیتور ۶۵ اینچی ROG Swift PG65 را معرفی کرده که با همکاری انویدیا طراحی شده است.

دیروز کمپانی انویدیا در جریان CES 2018، از مانیتور‌های مخصوص بازی ۶۵ اینچی رونمایی کرد که توسط شرکت‌هایی مثل ایسوس، ایسر و HP ساخته خواهند شد. حال ایسوس در جریان همین رویداد، مانیتور ۶۵ اینچی خودش را معرفی کرده که ROG Swift PG65 نام دارد.

مانیتور ROG Swift PG65 صفحه نمایشی ۶۵ اینچی با رزولوشن 4K خواهد داشت و از فناوری‌هایی چون HDR و G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند. بهره بردن از محدوده رنگ DCI-P3 و داشتن بیشینه روشنایی ۱۰۰۰ نیت هم باعث خواهند شد تا تصاویر، چه از نظر رنگی و چه از نظر نور، کاملا طبیعی و واقع‌گرایانه نمایش داده شوند.

به‌علاوه زاویه دید این مانیتور ۱۷۸ درجه است و از آنجایی که ROG Swift PG65 یک محصول مخصوص بازی است، زمان پاسخ‌گویی تصویر در آن هم بسیار پایین است و پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا در کنار رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، باعث خواهند شد تا تصویر به نرم‌ترین شکل ممکن روی این مانیتور نمایش داده شود که البته برای رسیدن به چنین تصویری، باید کارت گرافیکی داشته باشید که بتواند بازی را در رزولوشن 4K با نرخ فریم بالایی اجرا کند.

ایسوس هنوز قسمت یا تاریخ عرضه مانیتور ROG Swift PG65 را اعلام نکرده اما به احتمال زیاد در جریان CES اطلاعات بیش‌تری در این مورد ارائه خواهد کرد. 

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ و مانیتور بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

مشاهده فهرست مانیتورها


منبع KitGuru
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده