نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲

معرفی نمایشگر‌های ۶۵ اینچی مخصوص بازی توسط انویدیا

انویدیا در آستانه CES 2018، از نمایشگر‌های ۶۵ اینچی مخصوص بازی با پشتیبانی از HDR و G-Sync رونمایی کرد.

نمایشگاه CES 2018 به صورت رسمی از فردا آغاز به کار خواهد کرد با این حال فعالیت برخی کمپانی‌ها در آستانه این نمایشگاه آغاز شده و امروز انویدیا، از چند دستاورد جدید خودش در آن رونمایی کرده است. این شرکت در جدید‌ترین اخبار سخت افزار، نمایشگر‌های ۶۵ اینچی مخصوص بازی را معرفی کرده که تمامی ویژگی‌های ایده‌آل برای بازی را دارند و توسط شرکت‌هایی چون ایسوس، ایسر و HP ساخته خواهند شد.

نمایشگر‌های ۶۵ اینچی انویدیا رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهند داشت و از رزولوشن 4K و فناوری HDR پشتیبانی می‌کنند. همچنین پشتیبانی از فناوری G-Sync هم باعث خواهد شد تا تصاویر روی این نمایشگر‌ها، به روان‌ترین شکل ممکن نمایش داده شود. نمایشگر‌های جدید انویدیا همچنین به صورت داخلی از Nvidia Shield هم بهره می‌برند که به معنی پشتیبانی آن‌ها از یک سری برنامه‌های خاص از جمله برنامه‌های استریم محتوا و دستیار گوگل خواهد بود.

Nvidia اعلام کرده که در جریان نمایشگاه CES 2018، این نمایشگر‌ها را در معرض دید عموم قرار خواهد داد و قطعا پس از بررسی آن‌ها توسط سایت‌های مختلف، اطلاعات بیش‌تری از این نمایشگر‌ها ارائه می‌شود. انویدیا همچنین اشاره‌ای به قیمت این محصولات هم نداشته اما انتظار می‌رود که شاهد قیمت بسیار بالایی باشیم.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده