نویسنده: حامد افرومند
// پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۳

معرفی بازی موبایل Triple Jump: پرش سه‌گام به سبک یک گوی

در بخش معرفی بازی موبایل قصد داریم یکی دیگر از بازی‌های استودیو Ketchapp را معرفی کنیم. Triple Jump با یک مکانیزم بسیار ساده می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. با معرفی این بازی با زومجی همراه باشید.

اکثر بازی‌های استودیوی Ketchapp در عین سادگی شما را به شدت سمت خود جذب می‌کنند و مدت‌ها سرگرمتان می‌کند. سادگی بازی نه تنها در طراحی گرافیک بازی، بلکه با طراحی بسیار ساده‌ی گیم‌پلی باعث شده که از همان بار اول به راحتی با روش بازی آشنا شوید. اما این آشنایی کافی نیست و مطمئنا باید چند بار به انجام بازی بپردازید تا بتوانید رکورد‌های بهتری ثبت کنید. Triple Jump همان‌طور که از نامش پیداست، یک تفاوت اساسی با بقیه‌ی بازی‌های Ketchapp دارد. یک گوی روی صفحه مشاهده می‌کنید که با شروع بازی به سمت جلو حرکت می‌کند. موانعی بر سر راه این گوی وجود دارد که با ضربه زدن بر روی صفحه باید گوی را از روی این موانع عبور دهید. آن فرق اساسی که به آن اشاره کردیم در همین قسمت وجود دارد. شما می‌توانید با سه بار ضربه زدن پشت سر هم بر روی صفحه، گوی را مدت بیشتری روی هوا نگه دارید تا دیرتر به سطح مسیر برخورد کنید. این ویژگی باعث می‌شود بتوانید از روی موانع بلندتر نیز بپرید. بسته به فاصله‌ی ضربه‌های شما روی صفحه، گوی مدت زمان بیشتر یا کمتری روی هوا خواهد ماند. اما همیشه لازم نیست که گوی شما پرش سه تایی داشته باشد و برای موانع کوتاه‌تر نیاز به پرش‌های کوتاه‌تر خواهید داشت. چرا که با کوچک‌ترین برخورد با موانع بازی به پایان می‌ٰسد و رکورد شما ثبت می‌شود. هر بار ضربه زدن روی صفحه در جریان بازی، یک امتیاز برای شما به همراه دارد. بدیهی است که در هنگام پرش‌های سه‌تایی امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. اما اگر در مواجهه با یک مانع کوتاه اقدام به یک پرش بلند کنید، گوی در هنگام فرود به مانع بعدی برخورد می‌کند. شما همواره در طول بازی باید دقت لازم را در انتخاب تعداد پرش‌های گوی داشته باشید تا فرصت کافی برای پرش مجدد قبل از رسیدن به مانع بعدی را داشته باشید.

Triple Jump Screens

فقط چند نوع مانع در بازی وجود دارد که به صورت تصادفی در سر راه گوی قرار می‌گیرند. پس از مدت کوتاهی با هر مانع و تعداد پرش لازم جهت عبور از آن آشنا خواهید شد. پس از آشنایی با موانع تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند توجه به موانع بعدی پیش روی شما است. چرا که برای به دست آوردن رکورد بهتر باید به جای فکر کردن به مانع پیش رو، به فکر رد کردن مانع پس از آن باشید. با پیشروی در بازی سرعت حرکت گوی نیز بیشتر می‌شود و کار سخت‌تر خواهد شد. در طول مسیر هم الماس‌های زرد رنگ و کوچکی وجود دارد که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید گوی‌های رنگی را از قسمت Shop در منوی اصلی بازی آزاد کنید.

گرافیک بازی همان‌طور که ذکر شد بسیار ساده طراحی شده و این یکی از بارزترین ویژگی‌های اکثر بازی‌های استودیوی Ketchapp است. و اگر طرفدار بازی‌های این استودیو هستید باید بدانید که در بسیاری از این بازی‌ها شاهد تغییر رنگ محیط بازی هستیم. در هر بار شروع مجدد بازی رنگ محیط تغییر می‌کند. جالب‌تر می‌شد اگر مثل بازی Zigzag بعد از هر ۵۰ امتیاز رنگ محیط تغییر می‌کرد تا لازم نباشد به امتیاز خود نگاه کنید. چرا که در چنین عناوینی نگاه کردن به امتیاز ممکن است منجر به برهم خوردن تمرکز و شکست شود. صداگذاری بازی نیز متناسب با فضای بازی صورت گرفته و نکته‌ی خاصی در مورد آن وجود ندارد.

Triple Jump از آن‌دست بازی‌های است که پس از هر شکست بلافاصله دکمه‌ی تلاش مجدد را خواهید زد و آن‌قدر این کار را تکرار خواهید کرد تا گذر زمان را احساس نکنید.  تا یادم نرفته این نکته را هم بگویم که با کمی زرنگی در ابتدای بازی، می‌توان بدون هیچ دردسری ۴ امتیاز کسب کرد. شوخی نیست! ۴ امتیاز هم می‌تواند در پایان کمک کند رکورد بیشتری نسبت به دوستتان ثبت کنید.

دانلود از کافه بازار | دانلود از گوگل پلی | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده