// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰

معرفی بازی موبایل Hotel Transylvania Adventures | ماجراجویی در ترانسیلوانیا

بازی هتل ترانسیلوانیا به‌ویژه برای افرادی که علاقمند به این انیمیشن جذاب هستند گزینه‌ مناسبی است.

بازی‌های موبایلی زیادی براساس انیمیشن‌ها و فیلم‌های سینمایی ساخته شده‌اند که در بعضی از موارد هم موفق ظاهر شدند. به‌عنوان مثال بازی Minion Rush که براساس شخصیت‌های دوست داشتنی مجموعه Despicable Me ساخته شده است بااینکه نزدیک به هشت سال از انتشار آن می‌گذرد اما هنوز با به‌روزرسانی‌ها کاربران جدیدی را جذب خود می‌کند. در این مقاله به سراغ بازی Hotel Transylvania Adventures می‌رویم که دقیقا چند وقت قبل از به نمایش آمدن قسمت سوم این انیمیشن منتشر شد که باید در آن با شخصیت‌های محبوب مجموعه به گشت‌و‌گذار در هتل ترانسیلوانیا بپردازید.

منوی انتخاب شخصیت در بازی Hotel Transylvania Adventures

شخصیت فرانکشتاین با توجه‌به ماهیت خود می‌تواند به‌طور نامحدود دست خود را به سمت دشمنان پرتاب کند و دوباره از آن پس بگیرد

بازی دو بعدی Hotel Transylvania Adventures با یک مقدمه کوتاه که نشان می‌دهد، هتل ترانسیلوانیا دچار یک حادثه بزرگ شده است آغاز می‌شود. در ابتدای بازی شما کنترل شخصیت میویس را برعهده دارید و باید یک مسیر کوتاه را پیش برده و با جمع آوری سکه‌های در بین راه به مقصد برسید. چند مرحله اول بازی بیشتر حکم مراحل آموزشی را دارد و با چالش خاصی رو‌به‌رو نخواهید شد ولی پس از گذراندن مراحل آموزشی با چالش‌های مختلفی مانند تله‌ها، دشمنان مختلف و چندین چالش مختلف دیگر که باید با آن‌ها مقابله کنید.

شخصیت میویس تنها شخصیت قابل بازی Hotel Transylvania Adventures نیست و پس جمع آوری امتیاز می‌توانید دیگر شخصیت‌های این مجموعه را آزاد و در طول مراحل بازی استفاده کنید. هریک از این شخصیت‌ها توانایی خاص خود را دارند که باعث تنوع در دیگر مراحل بازی می‌شود. به‌عنوان مثال شخصیت فرانکشتاین با توجه باتوجه‌به ماهیت خاص خود می‌تواند به‌طور نامحدود دست خود را به سمت دشمنان پرتاب کند و دوباره از آن استفاده کند. بازی در حال حاضر شامل ۵ بخش مختلف است که هریک از آن‌ها شامل چندین مرحله است و همین موضوع می‌تواند باعت تنوع مراحل در ادامه بازی شود.

گیم‌پلی بازی ساده است و شما باید با کلید‌های سمت چپ شخصیت بازی را کنترل کنید و با دکمه سمت راست از قدرت‌های خود استفاده کنید. علاوه‌بر اینکه می‌توانید از قدرت شخصیت خود برای نابودی دشمنان استفاده کنید، می‌توانید با پرش روی برخی از دشمنان آن‌ها را از بین ببرید. در برخی از قسمت‌های بازی باید از روی یک سطح خاص عبور کنید که چند لحظه بعد از قرار گرفتن روی آن محو می‌شوند، که در این صورت باید خیلی سریع از آن‌ منطقه عبور کنید. بعد از نابودی هر دشمن می‌توانید سکه‌هایی را به‌دست آورید و از آن‌ها برای خرید آیتم‌های مختلف استفاده کنید. بازی Hotel Transylvania Adventures با الگو گرفتن از بازی‌های مشابه خود توانسته یک گیم‌پلی سرگرم کننده را آماده کند که حداقل می‌تواند تا مدت شما را سرگرم کند.

گیم پلی بازی منوی انتخاب شخصیت در بازی Hotel Transylvania Adventures

گرافیکی شاد و کارتونی بازی کاملا یادآور مجموعه فیلم‌های هتل ترانسیلوانیا، مخصوص سریال ساخته شده براساس این مجموعه است. موسیقی بازی هم کاملا با جو بازی همخوانی دارد و در طول بازی از شنیدن آن احتملا لذت خواهید برد. بازی Hotel Transylvania Adventures ساخته استودیوی Crazy Labs by TabTale یک اثر تا حدودی سرگرم کننده است و اگر از علاقه‌مندان این مجموعه فیلم باشید می‌تواند تا مدتی شما را مشغول خود کند.

بازی Hotel Transylvania Adventures در مجموع یک اثر سرگرم کننده به حساب می‌آید، اما تنها موردی که شاید بعد از چند دقیقه آن را حذف کنید تبلیغات آزاردهنده‌ای است که در بین هر مرحله پخش می‌شوند و چاره‌ای جزء تماشای آن ندارید

بازی Hotel Transylvania Adventures برای اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از تجربه یک بازی سرگرم‌کننده لذت ببرید.

دانلود بازی Hotel Transylvania Adventures


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده