نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۱

بهترین بازی های شبیه ماینکرفت اندروید 2021

اگر به بازی ماینکرفت یا به طوری کلی به آثار ژانر سندباکس علاقه دارید، در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری بر تعدادی از آثار موفق در این سبک داشته باشیم.

ماینکرفت یک بازی محبوب و شناخته شده در سبک آرکید است که توسط استودیو Mojang برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله اندروید، منتشر شده است. بازی به‌دلیل آزادی عمل بالا و باز گذاشتن دست بازیکنان در به کار گیری خلاقیت، توسط جامعه‌ی گسترده‌ای از بازیکنان مورد حمایت قرار گرفته و همچنان جزو بهترین‌های سبک خود شمرده می‌شود.

بازی Minecraft اجازه‌ی ساخت هرچیزی را می‌دهد؛ از یک خانه‌ی چوبی گرفته تا قصری عظیم یا حتی چیزی فراتر از آن را نیز بازیکن می‌تواند در جهان منحصر‌به‌فرد خود، خلق کند. وجود چنین فضایی می‌تواند بسیار جذاب واقع شود و بستری برای پیاده‌سازی انواع سازه‌های خلاقانه و درنهایت، به وجود آمدن جهانی شگفت‌انگیز شود. با اینکه ماینکرفت یک اثر عالی در سبک خود شمرده می‌شود، اما تجربه‌های منحصر‌به‌فرد دیگری نیز در این حوزه وجود دارند که به همان اندازه یا حتی فراتر از آن، می‌توانند بازیکنان را سرگرم خود کنند. بنابراین اگر جزو طرفداران بازی ماینکرفت یا آثار سندباکس هستید، در ادامه‌ی مقاله همراه زومجی باشید تا درکنار هم، به سراغ بهترین بازی‌های موجود در این سبک برویم و نگاهی به ویژگی‌های هرکدام داشته باشیم.

همچنین در بخش کامنت‌ها نیز می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی درمیان بگذارید.


بهترین بازی های شبیه ماینکرفت اندروید

بازی اندروید Growtopia

۲۰- بازی Growtopia

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Ubisoft Entertainment
  • قیمت: رایگان

Growtopia یک بازی خلاقانه از استودیو شناخته شده‌ی یوبیسافت است که برای اندروید به‌صورت رایگان عرضه شده است. در وهله‌ی اول باید گفت که Growtopia یک بازی عالی در سبک ماجراجویی و سری بازی‌های سند باکس محسوب می‌شود و می‌تواند محتوای با ارزشی را در اختیار بازیکنان قرار دهد. درواقع بازی به شما اجازه می‌هد جهان ایده‌آل خود را خلق کنید یا با ساخت آیتم‌های مختلف، به نبرد با سایر بازیکنان بروید.

بازی Growtopia جامعه‌ی وسیع و هوشمندی دارد که در آن کاربران می‌توانند با یکدگیر تجارت کننده یا همکاری‌های مختلفی داشته باشند. بازی رویداد‌های مختلفی از جمله PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) را نیز در خود جای داده است و به‌طور کلی می‌تواند رقابت‌های هیجان‌انگیزی را به وجود آورد. اگر به آثار سندباکس علاقه دارید، بازی Growtopia را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Growtopia برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Terraria

۱۹- بازی Terraria

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: 505 Games Srl
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

اگر جزو طرفداران بازی ماینکرفت هستید، به احتمال زیاد بازی Terraria هم می‌توانید به خوبی شما را سرگرم کند. البته Terraria ویژگی‌های بسیاری دارد که باعث می‌شود از خیلی از بازی‌های مشابه خود، سرگرم کننده‌تر و حتی اعتیادآورتر محسوب شود. بازی شما را وارد دنیایی بزرگ و زیبای خود می‌کند که توسط نیرو‌های اهریمنی تغریبا تسخیر شده و حال شما به‌عنوان قهرمان این سرزمین، باید آن را احیا و دشمنان مختلف را نابود کنید.

ساخت و ساز در Terraria حرف اول را می‌زند و تا جایی که جهان دو بُعدی بازی توان پذیرش آن را داشته باشد، بازیکن می‌تواند به ساخت و ساز ادامه دهد و هر آن چه که در ذهن دارد را پیاده‌سازی کند. همچنین بازی جزئیات بالایی در ساخت و ساز را ارائه می‌دهد و همین امر باعث خلق انواع سازه‌های خلاقانه و زیبا در دنیای پُر محتوای بازی شده است. درنهایت باید گفت که علاقه‌مندان به بازی ماینکرفت و ژانر سند باکس، به هیچ وجه نباید تجربه‌ی بازی Terraria را در اندروید یا دیگر پلتفرم‌ها از دست بدهند. بازی با قیمت ۴.۹۹ دلار در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Terraria برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Block Fortress: Empires

۱۸- بازی Block Fortress: Empires

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Foursaken Media
  • قیمت: رایگان

بازی Block Fortress: Empires قصد دارد تا درکنار ارائه‌ی یک گیم‌پلی بسیار سرگرم کننده در حوزه‌ی ساخت و ساز، یک اکشن تمام عیار را نیز تقدیم بازیکنان خود کند. بازی در دنیایی پیشرفته‌ای جریان دارد و بازیکن نیز باید نقش یک ربات را ایفا کند. رباتی که برای بقا خود، چاره‌ای جز مبارزه با سایر ربات‌ها ندارد. البته بقا در دنیای Block Fortress اصلا کار ساده‌ای نیست و چالش‌های بسیاری پیش روی بازیکن خواهند بود.

Block Fortress: Empires به شما اجازه می‌دهد تا قسمت‌های مختلفی از خود را ارتقا دهید تا به مرور زمان بتوانید وارد نبر‌های سخت و پیچیده‌تری شوید. همچنین بازیکن قادر خواهد بود تا با ساخت انواع سازه‌های مختلف، به‌طور آزادانه‌ای از پایگاه خود محافظت کند. بازی Block Fortress: Empires می‌تواند درکنار سیستم ساخت و ساز سرگرم کننده‌ی خود، نبرد‎های هیجان‌انگیز و البته بسیار چالش‌برانگیزی را برای شما رقم بزند. در ادامه می‌توانید بازی Block Fortress: Empires را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Block Fortress: Empires برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Exploration Craft 3D

۱۷- بازی Exploration Craft 3D

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Smartties
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Exploration Craft 3D ساخته‌ی استودیو Smartties تا حدی زیادی به بازی ماینکرفت شباهت دارد و این شباهت، کاملا در سیستم گیم‌پلی و دنیای پیرامون آن قابل مشاهده است. اما سازندگان سعی کرده‌اند تا حد ممکن تجربه‌ای متفاوت نسبت به سایر آثار مشابه به بازیکنان منتقل کنند. گیم‌پلی بازی در ساخت و ساز و ایجاد آیتم‌های مختلف خلاصه می‌شود و بازیکن نیز می‌تواند ساختمان‌ها و بناهای مختلفی را در دنیای مکعب گونه‌ی بازی ایجاد کند.

درکنار ساخت و ساز، بازیکنان قادر خواهند بود تا با در اختیار گرفتن موجوداتی مانند اژدها و اسب، از آن جهت جابه‌جایی در نقاط مختلف نقشه استفاده و به محیط‌های مختلفی سفر کنند. همچنین گیم‌پلی بازی نیز پیچیدگی خاصی ندارد و به‌راحتی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید و از بازی لذت ببرید. درنهایت اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی شبیه به بازی ماینکرفت می‌گردید، Exploration Craft 3D می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

دانلود بازی Exploration Craft 3D برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید LastCraft Survival

۱۶- بازی LastCraft Survival

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Pixel Gun 3D
  • قیمت: رایگان

ساخت و ساز در آرامش و به دور از استرس، چیزی نیست که بتوانید در بازی LastCraft Survival به آن دست پیدا کنید. بازی اندروید LastCraft Survival ساخته‌ی استودیو Pixel Gun 3D شما را با خود به دنیای آخرالزمانی و زامبی زده‌ی خودش می‌برد تا برای بقا تلاش کنید. محیط‌های متنوع و وسیع، آیتم‌ها و دشمنان مختلف و بسیاری از ویژگی‌های دیگر، همه درکنار هم باعث خلق یک تجربه‌ی بقا محور عالی در ژانر اکشن شده‌اند.

در دنیای LastCraft Survival باید سعی کنید تا با ساخت یک ساختمان یا یک پایگاه امن برای خود، اولین گام‌های زنده ماندن در این دنیای بی‌رحم را بردارید. البته برای ساخت هر آیتم یا بنایی، نیار به منابع مشخصی دارید که تنها با جست و جو در مناطق مختلف یافت می‌شوند. بازی اندروید LastCraft Survival یک تجربه‌ی عالی در سبک اکشن محسوب می‌شود که در زمینه‌های مختلف از جمله گیم‌پلی، می‌تواند حسابی شما را سرگرم خود کند. بازی LastCraft Survival را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید.

دانلود بازی LastCraft Survival برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Block Craft 3D:Building Game

۱۵- بازی Block Craft 3D:Building Game

  • سبک: آرکید
  • استودیو: Fun Games For Free
  • قیمت: رایگان

بازی Block Craft 3D:Building Game سعی می‌کند تا با ایجاد یک جو آرامش بخش، فضایی را در اختیارتان قرار بدهد که بدون مزاحم، تنها به ساخت بناهای مورد نطر خود بپردازید. به‌طور کلی بازی روی ساخت و ساز و مدیریت منابع تمرکز دارد و بازیکن نیز در آن می‌تواند روستا یا شهر خود را بنا کند. البته ساخت و ساز در Block Craft 3D:Building Game نسبت به بعضی آثار مشابه، حرفه‌ای‌تر و در عین حال بسیار قابل فهم‌تر پیش می‌رود.

بازیکن برای ساخت بناهای مختلف، نیاز به هیچ مرجعی برای تقلید ندارد؛ زیرا در صورتی که به کمک نیاز داشته باشید، بازی الگو‌هایی را برای شما پدیدار می‌کند که با دنبال کردن آن‌ها به‌راحتی می‌توانید به هدف خود برسید. اگر از ساخت و ساز در دنیای ماینکرفت لذت برده‌اید، احتمالا بازی Block Craft 3D:Building Game می‌تواند تجربه‌ای جذاب‌ و متفاوتی را برای شما رقم بزند.

دانلود بازی Block Craft 3D:Building Game برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید WorldCraft: 3D Build & Block Craft

۱۴- بازی WorldCraft: 3D Build & Block Craft

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Playlabs, LLC
  • قیمت: رایگان

آثار مختلفی با الهام از بازی ماینکرفت، سعی کرده‌اند تا موفقیتی مشابه یا حتی فراتری را نبست به این بازی و سایر عناوین هم سبک خود، رقم بزنند. بازی WorldCraft: 3D Build & Block Craft سعی دارد تا با تمرکز بیشتر روی بعضی از جنبه‌های مختلف، به‌خصوص بخش چند نفره‌ی آن، گیم‌پلی اعتیادآور‌تری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. بازیکن در طول بازی می‌تواند به‌طور آزادانه به ساخت و ساز بپدازد و ساختمان‌های خلاقانه‌ای را در محیط‌های بازی ایجاد کند.

کنترل کاراکتر بازی، مشابه با آثاری مانند ماینکرفت طراحی شده و فاقد پیچدگی خاصی است. WorldCraft به جز ساخت و ساز، از شما می‌خواهد تا با مبارزه با انواع موجودات مختلف، سعی کنید زنده بمانید و به‌طور مداوم شرایط زندگی خود را بهبود ببخشید. همچنین تمام بخش‌های بازی نیز با همکاری دوستان یا دیگر بازیکنان، قابل انجام است و با این کار می‌توانید به پیشرفت خود سرعت ببخشید. بازی اندروید WorldCraft: 3D Build & Block Craft می‌تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای طرفداران بازی ماینکرفت و سبک سند باکس باشد. در ادامه می‌توانید بازی را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی WorldCraft: 3D Build & Block Craft برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید uCraft

۱۳- بازی uCraft

  • سبک: تفننی
  • استودیو: Method Mobile Studios
  • قیمت: رایگان

uCraft ساخته‌ی استودیو Method Mobile Studios یک بازی تفننی است که در آن بازیکن باید در جهان دو بعدی بازی، سعی کند زنده بماند و برای بقا خود تلاش کند. با اینکه بازی از گرافیک ساده‌ای بهره می‌برد، اما در زمینه‌ی گیم‌پلی، یک اثر بسیار سرگرم کننده محسوب می‌شود. uCraft نیز مانند دیگر بازی‌های هم سبک خود، دست بازیکن را برای هرگونه ساخت و ساز باز می‌گذارد و همین‌طور چالش‌هایی را نیز مقابل آن قرار می‌دهد.

همچنین در طول بازی، می‌توانید برای تأمین منابع خود، حیوانات مختلفی را پرورش دهید یا اینکه به کشاوزی و دیگر فعالیت‌ها مشغول شوید. البته بسیاری از آیتم‌های مورد نیاز را هم باید از محیط‍‌های مختلف جمع آوری کنید یا با تجهیزات مختلفی مانند کوره، آن‌ها را به وجود آورید. درنهایت باید اشاره کرد که بازی سیستم کرفتینگ خوبی دارد و تا حد زیادی می‌تواند شما را درگیر خودش کند. uCraft یک بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک تنفننی است که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

دانلود بازی uCraft برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Exploration Lite Craft

۱۲- بازی Exploration Lite Craft

  • سبک: اکشن
  • استودیو: CanaryDroid
  • قیمت: رایگان

Exploration Lite Craft یک بازی در ژانر اکشن است که گیم‌پلی و دنیایی مشابه با بازی ماینکرفت را به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازی از جنبه‌های مختلف کاملا شبیه به بازی ماینکرفت طراحی شده است؛ البته ویژگی‌هایی نیز در Exploration Lite Craft یافت می‌شود که تا حدی آن را با آثار مشابه متمایز می‌کند.

بازی اندروید Exploration Lite Craft به خوبی توانسته است تا جهانی وسیع و سیستم ساخت ساز پُر جزئیاتی را تقدیم مخاطبان خود کند. همچنین بازی در زمینه‌ی گرافیک نیز عملکرد مناسبی داشته و چشم‌انداز‌های خویی را در می‌توان در آن مشاهده کرد. اگر دنبال تجربه‌ای مشابه با بازی ماینکرفت هستید، Exploration Lite Craft ساخته‌ی استودیوی CanaryDroid می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی Exploration Lite Craft برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Block Story

۱۱- بازی Block Story

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: MindBlocks
  • قیمت: رایگان

این‌بار Block Story قرار است تا کمی با حال و هوای متفاوت‌تری شما را در سبک نقش‌آفرینی سرگرم کند. بازی در ظاهر با آثاری مانند ماینکرفت چندان تفاوتی ندارد؛ اما بعد از تجربه‌ی آن، متوجه خواهید شد که Block Story در بسیاری از موارد کلیدی، قصد ارائه‌ی گیم‌پلی متفاوتی را نسبت به دیگر عنواین این سبک دارد.

اول از همه می‌توان به گرافیک خوب بازی اشاره کرد؛ زیرا اگر بعضی آثار موجود در این سبک را تجربه کرده باشید، متوجه خواهید شد که گرافیک و طراحی کاراکتر‌ها در Block Story می‌تواند قابل قبول و حتی بسیار خوب تلقی شود. همچنین بازی موجوداتی بسیاری را در جهان خود رها کرده است که می‌توانید از آن‌ها سواری بگیرید، نابودشان کنید یا منابع آن‌ها را غارت کنید. به‌طور کلی Block Story دنیای عظیم و پُر چالشی را در خود جای داده است و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم خود نگه‌دارد. بازی اندروید Block Story به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Block Story برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

v

بازی اندروید Mines of Mars Scifi Mining RPG

۱۰- بازی Mines of Mars Scifi Mining RPG

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Crescent Moon Games
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Mines of Mars بیشتر روی بخش اکشن و نبرد‌ها تمرکز دارد و شاید شباهت‌های کمتری نسبت به سایر بازی‌های معرفی شده در این مقاله داشته باشد. Mines of Mars شما را به سطح مریخ می‌برد تا با کند و کاو در معادن و محیط‌های مختلف در این سیاره، سر از اسرار آن در آورید.

شما باید با وارد شدن به سطوح مختلفی از مریخ و حفاری آن‌ها، با انواع موجودات مختلف مبارزه کنید و درنهایت پاداش‌های ارزشمندی را کسب کنید. همچنین بازی تنوع خوبی در تعداد دشمنان دارد و در مقابل سلاح‌های مختلفی را نیز در دسترس شما قرار می‌دهد. بازی علاوه‌بر گرافیک مناسب، گیم‌پلی بسیار اعتیادآوری دارد و می‌تواند برای مدت‌ها شما را درگیر خودش کند. بازی اندروید Mines of Mars هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Mines of Mars Scifi Mining RPG برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Gem Miner 2

۹- بازی Gem Miner 2

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Psym Mobile
  • قیمت: ۲.۴۹ دلار

Gem Miner 2 شما را در نقش یک معدنچی کار کشته قرار می‌دهد تا با حفاری زمین، سنگ‌ها و به‌طور کلی اشیا با ارزش را به‌دست آورید. بازی دست شما را برای هرگونه حفاری در هر جهتی، باز می‌گذارد تا آن‌گونه که می‌خواهید به هدف خود برسید. البته موانعی مانند سنگ‌های ریز و درشت نیز در بازی وجود دارند که باید آن‌ها را با روش‌های مختلفی مانند کار گذاشتن دینامیت، از سر راه بردارید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که شما به‌طور محدود می‌توانید به فعالیت‌های خود ادامه دهید؛ زیرا کاراکتر بازی دارای یک نوار سلامتی است که رفته رقته از میزان کلی آن کاسته می‌شود. البته بازیکن می‌تواند با استراحت در محل مشخص شده، دوباره سلامتی خود را بازگرداند. بازی اندروید Gem Miner 2 برخلاف گرافیک ساده‌ی خود، جزئیات بسیار خوبی در گیم‌پلی دارد و می‌تواند حسابی شما را در روند بازی، سرگرم کند. بازی Gem Miner 2 در پلی استور با قیمت ۲.۴۹ دلار در دسترس است.

دانلود بازی Gem Miner 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Roblox

۸- بازی Roblox

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Roblox Corporation
  • قیمت: رایگان

Roblox از آن دسته از بازی‌های موفقی است که اگر آن را تجربه نکرده باشید، حداقل با نام آن آشنایی دارید. بازی Roblox یک جامعه‌ی میلیونی از بازیکنان را در خود جای داده است تا درکنار هم، به انواع و اقسام بازی‌های مختلف بپردازند. تعداد بالای بازی‌ها باعث شده است تا هیچ‌وقت از روند آن خسته نشوید.

به‌طور کلی بازیکنان علاوه‌بر شخصی‌سازی کاراکتر خود، قادر خواهند بود تا باهم به گفت و گو بپردازند و به سراغ بازی مورد علاقه‌ی خود بروند. ایده‌ی Roblox شاید بزرگ به نظر برسد، اما امتیاز‌های خوبی از سوی بازیکنان کسب کرده است و نشان می‌دهد که بازی تاکنون در سرگرم کردن مخاطبان خود، بسیار موفق بوده است. بازی اندروید Roblox را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Roblox برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید LostMiner: Block Building & Craft Game

۷- بازی LostMiner: Block Building & Craft Game

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Caffetteria dev
  • قیمت: رایگان

در ابتدا باید گفت که اگر به بازی‌های سندباکس علاقه دارید، نگذارید تا گرافیک ساده‌ی بازی LostMiner: Block Building & Craft Game شما را از تجربه‌ی این اثر جذاب منصرف کند. LostMiner توسط استودیو Caffetteria dev ساخته شده است و قصد ارائه‌ی یک اثر ماجراجویی و بقا محور عالی را به بازیکنان دارد.

روند بازی به‌گونه‌ای است که بازیکن باید با درست کردن سرپناهی برای خود، و پرداختن به فعالیت‌هایی مانند کشاورزی، ماهی گیری و رفتن به مناطق مختلف، سعی کند تا امکانات رفاهی و به‌طور کلی شرایط بقا را بهبود ببخشد. همچنین جهان بازی LostMiner پُر شده از هیولا‌ها و دشمنان متنوعی که قصد نابود کردن شما را دارند؛ بنابراین باید با ساخت یا پیدا کردن سلاح‌های مختلف، سعی کنید تا در مقابل آن‌ها ایستادگی کنید. LostMiner: Block Building & Craft Game تاکنون نظر‌های مثبت بسیاری را به خود جلب کرده است و به‌راحتی می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی و سندباکس در اندروید محسوب کرد.

دانلود بازی LostMiner: Block Building & Craft Game برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Pocket Build - Unlimited open-world building game

۶- بازی Pocket Build - Unlimited open-world building game

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: MOONBEAR
  • قیمت: رایگان

این‌بار قرار است تا در بازی Pocket Build کمی متفاوت‌تر و البته کلی نگرانه‌تر به ساخت و ساز بپردازیم. بازیکن در طول بازی، می‌تواند دنیای منحصر‌به‌فرد خود را بسازد و هر آن چه که دوست دارد را در آن خلق کند. از شهر‌های کوچک و بزرگ گرفته تا قصر یا قلعه‌های جنگی، همه و همه در بازی Pocket Build توانایی به وجود آمدن توسط بازیکن را دارند.

بنابر این شما می‌توانید خدای دنیای خود باشید و بدون محدودیت و البته با استفاده از خلاقیت، آن جهانی که دوست دارید را خلق کنید. بازی Pocket Build از نطر گرافیک هم در سطح خوبی قرار دارد و می‌تواند در این زمینه نیز شما را راضی نگه‌دارد. اگر در دنیای گیم به‌دنبال فضایی برای خالی کردن خلاقیت‌های استراتژی خود می‌گردید، بازی Pocket Build حکم بوم رنگی را دارد که آماده‌ی نقش‌های رنگارنگ شما است. در ادامه می‌توانید بازی اندروید Pocket Build - Unlimited open-world building game را از پلی‌استور به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Pocket Build - Unlimited open-world building game برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Don't Starve: Pocket Edition

۵- بازی Don't Starve: Pocket Edition

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Klei Entertainment Inc
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

اگر دنبال کننده‌ی بازی های بقا محور باشید، احتمالا با بازی Don't Starve: Pocket Edition آشنایی دارید یا آن را تجربه کرده‌اید. Don't Starve روایتگر بقا در دنیایی بی رحم و تاریک است. دنیایی که پُر شده از موجودات اهریمنی که قصد نابود کردن شما را دارند. حال بازیکن باید با ساخت آیتم‌های مختلف، سعی کند تا در دنیای بازی Don't Starve زنده بماند تا درنهایت از آن رهایی یابد.

بازیکن باید بدون هیچ امکاناتی و از صفر شروع به ساخت و ساز کند تا بتواند منابع غذایی مورد نیاز خود را تأمین و از گرسنگی نجات پیدا کند. البته آیتم‌های تأثیرگذار بسیاری در محیط بازی وجود دارند که هرکدام به طریقی، شرایط زندگی را برای بازیکن بهبود می‌بخشند. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی با ارزش و سرگرم کننده در سبک بقا می‌گردید، Don't Starve: Pocket Edition می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما محسوب شود. بازی اندروید Don't Starve: Pocket Edition با قیمت ۴.۹۹ دلار در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Don't Starve: Pocket Edition برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید WorldBox - Sandbox God Simulator

۴- بازی WorldBox - Sandbox God Simulator

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Maxim Karpenko
  • قیمت: رایگان

بازی کردن در نقش خدا، می‌تواند ایده‌ی بسیار خوبی برای یک بازی سندباکس محسوب شود. بازی اندروید WorldBox - Sandbox God Simulator به این ایده‌ی جذاب پرداخته است و شما را در دنیایی بدون محدودیت در ساخت و ساز رها می‌کند تا در آن به‌عنوان یک خدا، همه‌چیز را کنترل کنید. می‌توانید جامعه‌ای از انسان‌ها را به وجود آورید و به رشد آن‌ها کمک کنید، یا اینکه با پدیدار کردن بلا‌های مختلف، مانع پیشرفت آن‌ها شوید.

بازی WorldBox اجازه‌ی خلق انواع موجودات طبیعی یا حتی تخیلی را هم به شما می‌دهد تا اگر هرگونه‌ی نقشه‌ای برای راه‌اندازی جامعه‌ی خود داشتید، بتوانید آن را پیاده‌سازی کنید. همچنین بازی دارای گرافیک پیکسلی است و به‌صورت استراتژی دنبال می‌شود. بنابراین دوربین بازی به‌صورت از بالا به پایین طراحی شده است تا به‌طور کامل روی نقشه‌ی خود تسلط داشته باشید. بازی اندروید WorldBox تاکنون واکنش‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان کسب کرده است که خبر از یک بازی سرگرم کننده می‌دهد. درنهایت اگر به آثار سند باکس علاقه دارید، به هیچ‌وجه بازی WorldBox - Sandbox God Simulator را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی WorldBox - Sandbox God Simulator برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Survivalcraft

۳- بازی Survivalcraft 1 , 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Candy Rufus Games
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Survivalcraft چه در نسخه‌ی اول و چه در نسخه‌ی دوم، می‌تواند تجربه‌ی با کیفیتی از بقا را به شما ارائه کند. به‌طور کلی Survivalcraft جهان وسیعی را مقابل شما قرار می‌دهد تا به‌صورت آزادانه بتوانید در آن به گشت‌و‌گذار بپردازید. اما خب همان‌طور گفته شد، هدف کلی بازیکن در طول بازی، زنده ماندن و تلاش برای بهبود شرایط خود است.

Survivalcraft به شما امکانات بسیاری از جمله کشاوری، شکار، پرورش حیوانات مختلف و بسیاری از فعالیت‌های دیگر را می‌دهد تا به‌راحتی بتوانید راه تأمین منابع خود را پیدا و انتخاب کنید. البته باید به سیستم کرفتینگ عالی بازی نیز اشاره کرد که حسابی وسیع و کاربردی طراحی شده است. بازی Survivalcraft در هر دو نسخه‌ی یک و دو، می‌تواند حسابی شما را جذب خود و ساعات لذت بخشی را برایتان رقم بزند. نسخه‌ی دوم Survivalcraft را می‌توانید با مراجعه به این لینک و نسخه‌ی اول بازی را در ادامه از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Survivalcraft برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Pixel Worlds: MMO Sandbox

۲- بازی Pixel Worlds: MMO Sandbox

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Kukouri Mobile Entertainment
  • قیمت: رایگان

بازی‌های سندباکس آفلاین، به‌تنهایی می‌توانند حسابی سرگرم کننده باشند؛ حال فرض کنید که بتوانید تجربه‌ی تعاملی وسیعی را در چنین بازی‌هایی با دیگر بازیکنان داشته باشید. بازی اندروید Pixel Worlds: MMO Sandbox درواقع قصد ارائه‌ی چنین تجربه‌ای را دارد تا درکنار به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود، لذت انجام چالش‌های مختلف را نیز برای شما افزایش دهد.

بازی Pixel Worlds: MMO Sandbox تنها در ساخت و ساز خلاصه نمی‌شود و نبرد‌های آن نیز طراحی جذاب و سرگرم کننده‌ای دارند. شما می‌توانید به همراه دوستان خود یا دیگر بازیکنان، به سراغ هیولا‌های مختلف بروید و پاداش یا منابع مختلفی را کسب کنید. بازی اندروید Pixel Worlds: MMO Sandbox ساخته‌ی استودیو Kukouri Mobile Entertainment به واسطه‌ی کیفیت بالای خود در زمینه‌های مختلف از جمله گیم‌پلی و ارائه‌ی رقابت‌های چند نفره‌ی جذاب، جزو بهترین بازی‌های ژانر سندباکس محسوب می‌شود و به‌راحتی می‌توان آن را به طرفداران بازی محبوب ماینکرفت، پیشنهاد کرد. در ادامه می‌توانید بازی Pixel Worlds: MMO Sandbox را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Pixel Worlds: MMO Sandbox برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


Stardew Valley

۱- بازی Stardew Valley

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Chucklefish Limited
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

اگر به‌طور کلی دنبال کننده‌ی بازی های اندروید باشید، احتمالا نام بازی Stardew Valley را شنیده یا آن را تجربه کرده‌اید. بازی اندروید Stardew Valley جزو آن دسته از آثاری است که اگر از آن لذت ببرید، احتمالا دیگر گذر زمان را حس نخواهید کرد. بازی به طرز شگفت‌انگیزی شما را در دنیای آرامش بخش خود غرق می‌کند و برای لحظه‌ای هم که شده، باعث می‌شود که به چیزی جز کشاوزی و مدریت مزرعه‌ی خود فکر نکنید.

Stardew Valley جزئیات بسیار بالایی دارد که تنها با تجربه‌ی خود بازی می‌توانید به همه‌ی آن‌ها پی ببرید. اما به‌طور کلی می‌توان گفت که بازی فرصتی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در نزدیک‌ترین حالت ممکن زندگی یک روستایی را تجربه کنید و با چالش‌های روز مره‌ی آن نیز روبه رو شوید. Stardew Valley گیم‌پلی بسیار اعتیاد آور و سرگرم کننده‌ای دارد که می‌تواند هر بازیکنی را با هر سلیقه‌ای، جذب خود کند. بنابر این باید تاکید کرد که به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Stardew Valley را در پلتفرم اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Stardew Valley برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بازی شبیه ماینکرفت روی اندروید کدام ها هستند؟

اگر بازی سه بعدی می‌خواهید LastCraft Survival را حتما تجربه کنید. علاوه بر این هر ماینکرفت بازی می‌تواند از تجربه بازی Roblox نیز لذت ببرد.

بازی دوبعدی شبیه ماینکرفت چی بازی کنیم؟

چند بازی معروف برای عاشقان بازی های سندباکس اکنون در اندروید در دسترس قرار دارد. بازی اول LostMiner است که در حقیقت یک کپی از بازی Terraria نیز دیگر بازی شبیه به ماینکرفت اما در دنیای دوبعدی است که باید در کنار جمع‌آوری منابع و ساخت پناهگاه برای زنده ماندن زیر حملات بی‌رحمانه دشمنان در شب زنده بمانید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده