نویسنده: مرتضی بحرینی
// یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل NEO:BALL؛ رقابت در میان رنگها

بازی جدید NEO:BALL اثری ورزشی است که در آن می‌توانید به شکل دیگری فوتبال را در میان رنگها تجربه ‌کنید.

بازی‌های ورزشی بسیاری وجود دارند که می‌توانیم با آن‌ها برای ساعت‌ها یا حتی روزها سرگرم شویم. برخی از این بازی‌ها به شکلی توسعه یافته‌اند تا بازیکنان با استفاده از گیم‌پلی جذاب آن‌ها رقابتی جهانی و به‌نوعی آنلاین تجربه کنند. توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایلی درحال حاضر همه نوع رشته ورزشی را برای علاقه‌مندان شبیه‌سازی کرده‌اند. برخی از سازندگان با الهام از یک ورزش پر طرفدار اثری منحصر‌به‌فرد منتشر کرده‌اند که می‌توان اوقات فراغت سرگرم کننده‌ای با آن سپری کرد.

بازی اندروید NEO:BALL برای آن دسته از افرادی طراحی و منتشر شده است که طرفدار رقابتی هیجان انگیز هستند. این بازی که در سبک ورزشی خودی نشان داده، با الهام از رشته پر طرفدار فوتبال توسعه داده شده است. اصلاً مهم نیست که طرفدار ورزش فوتبال هستید یا نه، چرا که گیم‌پلی این بازی به قدری جذاب است که می‌تواند هر کسی را به خود جذب کند.

پسزمینه آبی رنگ با شکل لونه زنبوری و نمایش یک دست NEO:BALL

نمایش دو کپسول بازی رنگ آبی و قرمز به دنبال توپی سفید رنگ NEO:BALL

نمایش دکمه چپ و راست در پایین صفحه آبی NEO:BALL

با ورود به بازی آموزشی کوتاهی از چگونه رقابت کردن و همچنین کنترل کپسول‌ها یا CAR به بازیکنان داده می‌شود. هدایت این ماشین کوچک سخت نیست. با لمسه هر سمت از صفحه گوشی، Car به همان سمت تغییر مسیر می‌دهد. پیروزی در هر مسابقه نیز دور از تصور نیست و فقط نیاز به دقت و سرعت عمل دارد. در وسط میدان توپی قرار داده می‌شود و شما با استفاده از Car خود باید به شکلی ضربه بزنه تا توپ وارد دروازه شود. هر زمین در دو طرف خود دروازه دارد که یکی برای شما و دیگری برای حریفان است. با پشت سر گذاشتن چند مرحله اول، شکل‌های مختلف ضربه زدن به توپ را یاد خواهید گرفت.

کارتی آبی رنگ با آیکن الماس و کارتی با شکل بمب NEO:BALL

منوی بازی NEO:BALL با گزینه های مختلف و بسته های آماده باز شدن

صفحه انتخاب کپسول یا car در بازی NEO:BALL

انواع مختلفی از کپلوس‌ها یا همان Car وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی و همچنین افزودنی‌های خاص خود است. برای به‌دست آوردن افزودنی‌ها و همچنین انواع Car های مختلف باید مسابقه دهید. البته می‌توانید با خرج کردن الماس هم به این خواسته و بسته‌های متنوع دست پیدا کنید. با پیروزی در هر رقابت می‌توانید یک بسته به‌دست آورید. برای باز کردن این بسته دو راه وجود دارد. یا آنکه تا چهار ساعت منتظر آزاد شدن بسته باشید یا با خرج کردن الماس به این کار سرعت بخشید.

بازی به‌صورت آنلاین طراحی شده تا بتوانید با دیگر کاربران از سراسر جهان رقابت کرده و قدرت نمایی کنید!

زمین‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای حالت مسابقه خاصی برای خود است. مثلاً در زمین بازی اول ملاک پیروزی بر رقیبان زمان است. هر کسی قبل از تمام شدن مدت زمان مشخص شده تعداد گل بیشتری به ثمر برساند، پیروز رقابت خواهد بود. اما ملاک انتخاب فرد پیروز در زمینی دیگر، رسیدن به پنچ گل است. برای آزاد کردن زمین‌های بازی مختلف باید پیروزی به‌دست آورید تا امتیازتان بالا رفته و به سطوح بعدی منتقل شوید.

زمینی آبی رنگ با شکلک عصبانی و دو کپسول که به دنبال توپ هستند NEO:BALL

زمین صورتی رنگ با دو کپسول سبز و صورتی و توپی سفید رنگ NEO:BALL

زمینی سبز با طرح لوزی در وسط و کپسول صورتی در برابر کپسول سبز NEO:BALL

درکنار مسابقات معمولی، رویدادها نیز وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به سکه و الماس بیشتری دست پیدا کنید. با هر ورود به بازی بخشی وجود دارد که به کاربران سکه رایگان می‌دهد. البته بخشی نیز وجود دارد که با دیدن ویدیو تبلیغاتی می‌توانید تعداد سکه‌هایتان را بالا ببرید. همچنین بسته‌ای روزانه به‌صورت رایگان با محتوای تصادفی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. در مجموع می‌توان گفت که بازی NEO:BALL آماده شده تا اوقات فراغت سرگرم کننده‌ای برای کاربرانش ایجاد کند.


دانلود بازی NEO:BALL

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط به معرفی بازی های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده