// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Gathering Sky؛ آرامش و دیگر هیچ

بازی Gathering Sky شما را به یک آرامش بسیار جذاب دعوت می‌کند و این کار را نیز تا آخرین لحظه به خوبی انجام می‌دهد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بیشتر بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های مختلف معرفی و منتشر می‌شوند مخاطب را وارد یک دنیای بزرگ و پر از درگیری‌های مختلف می‌کنند؛ این آثار به‌راحتی طیف بزرگی از جامعه‌ی گیمر را به سمت خود جذب می‌کنند. ویژگی‌های مختلفی مانند جنگ‌های بزرگ یا هیجان یک اثر ورزشی باعث هیجان پی در پی مخاطب در طی بازی شود. در این بین استودیوهایی با یک ذهنیت خوب اثری را خلق می‌کند که با وجود کوچک و ساده بودن مخاطب را به آرامش دعوت می‌کنند. Gathering Sky یکی از همین آثار است که با ویژگی‌هایی مانند موسیقی بی‌نظیرش مخاطب را همراه خود می‌کند.

 دسته پرنده در بازی Gathering Sky

چیزی که از همان ابتدا کاملا به چشم می‌خورد، جو آرام و دلنشین بازی است که کاملا مخاطب را جذب خود می‌کند

بازی اندروید و آیفون Gathering Sky شما را در نقش پرنده‌ای قرار می‌دهد و باید بر فراز آسمان به سوی یک مقصد خاص بروید. بازی بدون هیچ مقدمه‌ای، درست از جایی آغاز می‌شود که پرنده در حال پرواز است و باید از همان لحظه آن را کنترل کنید. چیزی که از همان ابتدا کاملا به چشم می‌خورد، جو آرام و دلنشین بازی است که کاملا مخاطب را جذب خود می‌کند. مسیری که پرنده را تا آن مقصد کنترل می‌کنید شرایط و محیط‌های مختلفی را می‌بیند. گاهی از بالای یک مزرعه گندم زار عبور می‌کنید و گاهی نیز باید از بین ابرهای سفیدی که در بین راه قرار دارند.

شما از بالا پرنده و محیط اطراف را می‌بینید و برای اینکه راه را تشخیص دهید باید مسیر وزش باد را که به شکل هاله‌ای کم رنگ است، دنبال کنید. در طی مسیری که طی می‌کنید پرندگان دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را نیز همراه خود کنید و پس از تشکیل یک گروه، شرایط بازی به شدت چشم‌نواز می‌شود. در قسمت‌هایی از بازی گاهی یک عقاب به سمت شما می‌آید و دسته پرنده شما را برهم می‌زند. بطورکلی بازی می‌خواهد با فاصله گرفتن از جو بازی‌های پر هیاهو لحظات خوب را برای مخاطب ایجاد کند.

کنترل بازی شاید در اوایل کمی آزار دهنده باشد ولی با طی کردن مسیر بازی آن را به‌طور کامل در دست می‌گیرید.

بازی در ابتدا با نکته‌ای روش کنترل بازی را به مخاطب یاد می‌دهد. شما باید لمس و کشیدن صفحه‌ نمایش به اطراف پرنده را به جهت‌های مختلف کنترل کنید. کنترل بازی شاید در اوایل کمی آزار دهنده باشد ولی با طی کردن مسیر بازی آن را به‌طور کامل در دست می‌گیرید. همانطور که اشاره شد شما می‌توانید پرنده‌های دیگر را به جمع خود اضافه کنید که برای این کار باید کنار پرنده‌هایی با رنگ سفید رفته و بعد از اینکه تغییر رنگ می‌دهند، همراه شما می‌شوند. در کل گیم‌پلی بازی پیچیدگی خاصی ندارد و می‌خواهد با ایجاد فضای ساده گیمر را سرگرم خود کند.

 نمایی از بازی Gathering Sky

گرافیک و به‌طورکلی جلوهایی ویژه برای یک بازی که می‌خواهد حس آرامش را به مخاطب منتقل کند از اهمیت بالایی برخوردار است. Gathering Sky توانسته با ایجاد یک گرافیک بصری جذاب و متنوع به‌علاوه‌ی افکت‌های جذاب‌تر این کار را به نحو احسن انجام دهد. درکنار جلوه‌های گرافیک، موسیقی نیز یکی از اصلی‌ترین المان‌های یک بازی است که این اثر در این زمینه به بهترین شکل ممکن، از پس یک موسیقی جذاب برای یک بازی آرامش بخش برآمده است. استودیوی A Stranger Gravity که این بازی اولین ساخته‌ی آن‌ها است به خوبی از توانسته یک بازی دلنشین و جذاب را برای مخاطب‌ها خاص طراحی کنند.

اگر می‌خواهید بعد از مدتی به سراغ یک اثر کوتاه و ساده که بتواند برای دقایقی هرچند کوتاه به شما حس آرامش بدهد، بروید قطعا Gathering Sky ارزش تجربه را دارد.

بازی Gathering Sky که برای پی‌سی نیز منتشر شده است هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید مانند گذشته از لینک‌های پایین آن را دانلود و از تجربه‌ی یک اثر آرمش بخش لذت ببرید.

دانلود بازی Gathering Sky
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده