نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Prison Empire Tycoon؛ مدیریت زندان

Prison Empire Tycoon یک بازی استراتژیک در سبک مدیریت است که شما را مسئول اداره‌ی یک زندان می‌کند تا به اوضاع آن سر و سامان ببخشید؛ با معرفی بازی Prison Empire Tycoon همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Prison Empire Tycoon توسط استودیوی Codigames ساخته شده است که تجربه‌ی ساخت بازی‌های زیادی در این سبک مانند Super Market Tycoon یا Theme Park Tycoon را در کارنامه‌ی خود دارد.

اگر تجربه‌ی آثار دیگر این استودیو مانند Hotel Empire Tycoon را داشته باشید، متوجه‌ی شباهت‌های کلی این بازی با Prison Empire Tycoon خواهید شد. بازی موبایل Prison Empire Tycoon را نمی‌توان مانند بازی Prison Architect یک شبیه‌سازی پر جزئیات از مدیریت یک زندان دانست. حتی به‌نوعی باید گفت که در بازی موبایل Prison Empire Tycoon  شکست خوردن، زیاد معنی ندارد؛ زیرا بازی شما را با سخت کردن روند بازی جذب نمی‌کند، بلکه با ارائه‌ی امکانات زیاد و ارتقاء‌های متنوع در زمینه‌‌های مختلف شما را جذب خود می‌کند.

زندانی‌ها دارای احساسات هستند و نسبت به شرایط زندان واکنش نشان می‌دهند

بازی موبایل Prison Empire Tycoon مانند بازی‌های دیگر این استودیو، یک شرایط روبه جلو را دارا است؛ به طوری‌که شما باید مدام به جمع‌آوری پول و ارتقاء بخش‌های مختلف زندان بپردازید. با شروع بازی موبایل Prison Empire Tycoon شما وارد بخش آموزشی بازی می‌شوید که در این بخش نحوه‌ی ارتقا و مدیریت قسمت‌های مختلف زندان به شما آموزش داده می‌شود. بازیکن باید با اضافه کردن سلول‌های جدید، تعداد بیشتری از زندانی‌ها را در زندان خود نگه‌داری کند و در نتیجه پول بیشتری کسب کند. بازی دارای بخش‌های واقعی یک زندان است و می‌توانید قسمت‌های مختلفی از زندان مانند سالن غداخوری یا محیط هواخوری زندانیان را ارتقاء دهید. هرچه امکانات زندان را افزیش دهید و کیفیت بالاتری از خدمات را به زندانیان ارائه کنید، درواقع به مجموع درآمد‌های زندان اضافه می‌کنید.

در بازی موبایل Prison Empire Tycoon می‌توانید بر تعداد پرسنل زندان نیز نظارت کنید و در صورت نیاز، به تعداد افراد بخش‌های مختلف بیفزایید. همچنین بازی از قابلیت شب روز نیز بهره می‌برد و زندانیان در زمان‌های مشخص شده وارد سالن غذا خوری یا وارد سلول‌های خود می‌شوند و کار‌های معمول یک زندان واقعی را انجام می‌دهند. علاوه‌بر این، هر زندانی دارای احساساتی است و نسبت به شرایط واکنش نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال در صورتی که به تعداد لازم غدا سرو نشود یا در زمینه‌های مختلف کاستی وجود داشته باشد، ممکن است که شاهد شورش‌ یا درگیری‌های مختلفی در زندان خود باشید.

بازی موبایل Prison Empire Tycoon سه زندان دیگر را نیز شامل می‌شود که تنها در صورت رسیدن زندان فعلی به جمعیت مشخصی از زندانیان، زندان بعدی در دسترس شما قرار می‌گیرد. بازی اندروید و آیفون Prison Empire Tycoon از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز پشتبانی می‌کند و می‌توانید با پرداخت هزینه یا دیدن تلبلیغات‌های مختلف، به پیشرفت خود سرعت ببخشید.

بازی موبایل Prison Empire Tycoon شاید یک چالش جدی از مدیریت برای شما ایجاد نکند؛ اما می‌تواند حسی خوبی از یک بازی مدیریتی و شبیه‌سازی به شما القاء کند. اگر از بازی‌های دیگر استودیوی Codigames لذت برده‌اید، بازی Prison Empire Tycoon نیز می‌تواند ساعات خوشی را برای شما رقم بزند. در ادامه می‌توانید بازی موبایل Prison Empire Tycoon را از پلی‌استور و آپ‌استور به‌صورت رایگان دانلود کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود بازی Prison Empire Tycoon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده