// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

بهترین بازی های کلاسیک بازسازی شده برای اندروید و آیفون

در این مقاله به سراغ معرفی بازی‌های اندروید و آیفونی رفته‌ایم که درواقع نسخه‌های بازسازی شده آثار کلاسیک به‌شمار می‌روند. با زومجی همراه باشید.

برخی از بازی‌های ویدیویی با گذشت سال‌ها از زمان انتشار، به‌واسطه لحظاتی که از خود به‌جای گذاشته‌اند، در یاد و خاطر بازیکنان باقی مانده‌اند. از همین‌رو سازندگان بسیاری تلاش کرده‌اند تا با بازسازی آثار مختلف کلاسیک، آن تجربه ناب و حس نوستالژیک را برای مخاطبان خود بازآفرینی کنند. از همین‌رو در این مقاله بازی های ایفون و اندرویدی را معرفی کرده‌ایم که درواقع نسخه بازسازی شده بازی‌هایی به‌شمار می‌روند که سال‌ها پیش منتشر شده بودند و بسیاری از بازیکنان با آن‌ها خاطره‌های مختلف دارند. در این بازی‌ها معمولا از جلوه‌های بصری جدید، گیم‌پلی به‌روز شده و بهبودهای مختلفی استفاده شده تا تجربه‌ای مدرن توام با حسی نوستالژیک را دراختیار بازیکنان قرار دهند. بازی‌ نقش‌آفرینی Adventures of Mana و بازی اکشن ماجراجویی Wonder Boy: The Dragon's Trap تنها نمونه‌هایی از آثاری هستند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

Adventures of Mana‏

Adventures of Mana‏

اولین بازی این فهرست را به یک اثر نقش‌آفرینی از مجموعه Mana اختصاص داده‌ایم. Adventures of Mana‏ بازسازی بازی اکشن نقش‌آفرینی Final Fantasy Adventure است که ابتدا در سال ۱۹۹۱ برای کنسول گیم‌ بوی منتشر شده بود و در کشور ژاپن با نام Seiken Densetsu: Final Fantasy Gaiden شناخته می‌شد. در این بازی بازیکنان کنترل قهرمانی جوان را به‌عهده می‌گیرند که باید با کمک دوستان خود در مقابل ارباب تاریکی قلعه Glaive ایستادگی کند و جلوی او را از نابودی درخت مانا بگیرد. گیم‌پلی بازی روی مبارزه با هیولاها و دیگر دشمنان تمرکز دارد و اغلب از نمای بالا به پایین دنبال می‌شود. بازیکنان می‌توانند در بین دنیاهای بازی جابه‌جا شوند و راه خود را از میان دخمه‌ها پیدا کنند. سیستم کنترلی بازی از دکمه‌های مجازی برای کنترل شخصیت اصلی بهره می‌گیرد و برای گوشی‌های هوشمند بهینه شده است. نحوه عملکرد سلاح‌های بازی بدین صورت است که با حملات مختلف یک نوار برای آن‌ها پر می‌شود و با کامل شدن نوار انرژی، شما می‌توانید از یک ضربه قدرتمند آن سلاح استفاده کنید. همان‌طور هم که گفته شد در طول بازی شاهد حضور شخصیت‌های غیرقابل بازی دیگری هستیم که شخصیت اصلی را همراهی می‌کنند. هرکدام از این همراهان ویژگی منحصربه‌فردی دارند که می‌توانند به شما در روند بازی کمک کنند. بازی Adventures of Mana‏ را می‌توانید هم‌اکنون با برچسب قیمت ۱۳.۹۹ دلاری از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Adventures of Mana‏

Arkanoid vs Space Invaders‏‏

Arkanoid vs Space Invaders‏‏

Arkanoid vs Space Invaders یک بازی آرکید جذاب از استودیو بازی‌سازی Taito است که به‌عنوان کراس‌اوری بین بازی‌های Arkanoid و Space Invaders به‌شمار می‌رود و المان‌های گیم‌پلی این دو بازی را با یکدیگر ادغام کرده است. در این بازی بازیکنان باید سفینه فضایی خود را در منطقه آبی‌رنگ پایین صفحه به‌سمت چپ و راست هدایت کنند و با توپی که به آن برخورد می‌کند، آجرهای محیط بازی و سفینه‌های مهاجم بیگانه را از بین ببرند. سفینه‌های مهاجم به‌صورت مداوم در حال شلیک به‌سمت شما هستند و باید مواظب باشید تا در حین پرتاب توپ از آن‌ها جاخالی دهید. هدف هر مرحله نابود کردن تمامی آجرها و سفینه‌های بیگانه است و بازیکنان در هردنیای بازی با اتمام هر مرحله به مرحله بعدی آن دنیا می‌روند. بازیکنان در پایان مراحل هر دنیا با یک باس‌فایت روبه‌رو می‌شوند که می‌تواند به‌نوبه خود بسیار چالش‌برانگیز باشد. با پایان هردنیای بازی هم بازیکنان یک پاورآپ مخصوص دریافت می‌کنند که می‌توانند برای پیش‌ بردن راحت‌تر مراحل از آن بهره ببرند. Arkanoid vs Space Invaders با قیمت ۵.۹۹ دلاری در فروشگاه پلی‌استور و با قیمت ۴.۹۹ دلاری در فروشگاه اپ‌استور قابل دریافت است.

دانلود بازی Arkanoid vs Space Invaders‏‏

Broken Sword: Director

Broken Sword: Director's Cut‏‏

Broken Sword: Director's Cut‏‏ نسخه ریمستر یکی از مجموعه‌ بازی‌های معمایی معروفی است که با داستان خود می‌تواند مخاطب را ساعت‌ها درگیر کند. در داستان بازی زمانی‌که نیکو کولارد (Nico Collard) به‌مصاحبه‌ای در شهر پاریس دعوت می‌شود، خود را در یک توطعه‌ای ترسناک پیدا می‌کند. نیکو در این شهر با یک جوان امریکایی به‌نام جورج استوبارت (George Stobbart) روبه‌رو و آشنا می‌شود. حال این وظیفه شما است که باید آن‌ها را در ماجراجویی‌های پرتعدادشان راهنمایی کرده و با آن‌ها به مکان‌های خطرناک سفر کنید. در طول سفرهای هیجان‌انگیز خود می‌توانید معماهای باستانی را حل کرده و تلاش کنید تا حقیقت‌های مخفی معبد شوالیه تمپلار را کشف کنید. استودیو Revolution با اضافه کردن محتویات جدید داستانی بازی Broken Sword: Director's Cut را به‌نحوی بازسازی کرده است که هم مخاطبان قدیم و هم مخاطبان جدید بتوانند از آن لذت ببرند. پس اگر می‌خواهید یک بازی ماجراجویی سرگرم‌کننده را تجربه کنید، این بازی را با قیمت ۴.۹۹ دلاری‌اش از دست ندهید.

دانلود بازی Broken Sword: Director's Cut‏‏

Cluedo

Cluedo‏‏

Cluedo یک بازی رومیزی کلاسیک با محوریت پرونده قتل است که تاکنون توسط میلیون‌ها مخاطب تجربه شده است. حال استودیو Marmalade Game Studio نسخه دیجیتالی این بازی را در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها قرار داده است. در جریان بازی شما در عمارتی بزرگ قرار گرفته‌اید که در آن قتلی هولناک رخ داده است و هر ۶ عضو ساکن در این عمارت جزو مظنونین به‌شمار می‌روند. درواقع در داستان بازی فردی به‌نام دکتر بلک در عمارت تودور به‌طرز وحشتناکی به‌قتل رسیده است و بازیکنان باید با قرار گرفتن در قالب یکی از ۶ شخصیت اصلی بازی، شروع به سؤال پرسیدن و تحقیق راجع به حادثه رخ داده کنند. چه کسی او را کشته است؟ دکتر بلک با چه سلاحی کشته شده است؟ در کدام اتاق؟ مظنونین حاضر می‌شوند و این وظیفه شما است که تشخیص دهید چه کسی این کار شیطانی را انجام داده است. شما باید تاس بیاندازید و سؤال‌های مختلفی بپرسید. بازی یک برگه سرنخ مجازی دراختیار شما قرار می‌دهد که در آن می‌توانید تمامی سرنخ‌های خود را پیگیری کنید. درواقع در این برگه موارد گوناگون به‌نمایش درمی‌آیند، تیک‌ یا خط می‌خورند و مشخص می‌کنند که کدام کاراکتر چه کارت خاصی را دراختیار دارد. بازیکنان حتی می‌توانند روی این برگه‌ها یادداشت بنویسند و از سیستم استنتاجی پیشرفته بازی برای حل معماها بهره بگیرند. شما می‌توانید بازی را به‌صورت تک‌نفره در مقابل هوش مصنوعی یا به‌صورت چندنفره با دوستان و دیگر بازیکنان سراسر جهان تجربه کنید. Cluedo با قیمت ۳.۹۹ دلار در فروشگاه پلی‌استور و ۶.۹۹ دلار در فروشگاه اپ‌استور قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند هم‌‌اکنون آن را تجربه کنند.

دانلود بازی Cluedo

Flashback Mobile‏‏

Flashback Mobile‏‏

FLASHBACK یک اثر اکشن ماجراجویی سرگرم‌کننده است که نسخه اصلی آن توسط توسعه‌دهنده‌ای به‌نام پاول کویست (Paul Cuisset) در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است. این بازی یکی از اولین آثاری است که از تکنولوژی روتوسکوپی برای انیمیشن‌های واقع‌گرایانه که دارای پس‌زمینه‌های نقاشی‌شده بود، استفاده کرد. حال این بازی علمی‌تخیلی با یک طراحی مدرن، فیلترهای گرافیکی جدید، صداگذاری و موسیقی‌های ریمستر شده، قابلیت بازگردانی جدید و ویژگی تغییر درجه سختی بازسازی شده است. داستان بازی در سال ۲۱۴۲ رخ می‌دهد. یک دانشمند جوان به‌نام کانراد بی هارت (Conrad B. Hart) درحالی‌که حافظه خود را از دست داده است، روی تایتان قمر کلونیزه شده مشتری از خواب بیدار می‌شود. کانراد درحالی‌که دشمنان‌ و دزدان به‌دنبال او هستند، تلاش می‌کند از جان خود در مقابل خطرات سیاره محافظت کند و در عین حال از یک نقشه شوم فرازمینی که سیاره را تهدید می‌کند، پرده بردارد. طراحی بازی به‌صورت نقاشی است و از رنگ‌پردازی خاصی بهره می‌برد. Flashback Mobile با برچسب قیمت ۱.۹۹ دلاری در فروشگاه اپ‌استور و با قیمت ۲.۴۹ دلاری در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی Flashback Mobile‏‏

Gold Rush! Anniversary‏‏

Gold Rush! Anniversary‏‏

سال ۱۹۸۸ بود که اولین نسخه Gold Rush منتشر و به یکی از جامع‌ترین بازی‌های ماجراجویی دهه ۸۰ میلادی تبدیل شد. حال این با بالاترین سطح استاندارد باری دیگر بازسازی شده و توسط استودیو Sunlight Games GmbH دراختیار مخاطبان پلتفرم موبایل قرار گرفته است. درواقع شما می‌توانید بازی معروف California Gold Rush را با کیفیت گرافیکی بالا، صداگذاری‌های ماشینی، موسیقی‌ متن‌های فوق‌العاده و رابط کاربری مدرن تجربه کنید. جریان بهبودیافته بازی به شما اجازه می‌دهد در محیط بازی سفر کرده و با دیگر شخصیت‌ها تعامل کنید. Gold Rush! درواقع شما را به سال ۱۸۴۹ می‌برد، جایی‌که در ایالت کالیفرنیا طلا کشف شده است و بدون شک می‌توان آن زمان را یکی از هیجان‌انگیزترین دوره‌ها در تاریخ امریکا نامید. شما در این بازی در نقش جرود ویلسون (Jerrod Wilson) قرار می‌گیرید و باید با سفر کردن از نیویورک به کالیفرنیا مسیرهای مختلفی را برای رسیدن به طلا انتخاب کنید. هرمسیری که انتخاب کنید، شما در آن با چشم‌اندازهای تاریخی مختلفی روبه‌رو می‌شوید. سازندگان برای بازسازی نسخه موبایل این بازی بیش از ۱۳۰ تصویر از پیش‌رندر شده استفاده کرده‌اند. سیستم کنترلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و برای صفحات لمسی بهینه شده است. پس اگر می‌خواهید یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های ماجراجویی کلاسیک را روی گوشی‌های خود تجربه کنید، بازی Gold Rush! Anniversary‏‏ را از دست ندهید.

دانلود بازی Gold Rush! Anniversary‏‏

Lode Runner 1‏‏

Lode Runner 1‏‏

Lode Runner یک بازی دوبعدی پلتفرمر بود که ابتدا در سال ۱۹۸۳ توسط استودیو Broderbund منتشر شد. مراحل این بازی پازل‌محور بودند و بازیکن کنترل شخصیتی را به‌عهده می‌گرفتند که باید در طول مسیر قطعه‌های طلا جمع‌آوری می‌کرد و درحالی‌که توسط دشمنان تعقیب می‌شوند، تلاش می‌کرد تا خود را به انتهای مسیر برساند. حال استودیو بازی‌سازی NEXON Company نسخه موبایل آن‌ را با طراحی جدید برای مخاطبان طراحی و عرضه کرده است. بازیکنان می‌توانند در بیش از ۳۰۰ مرحله جدید بازی در طول مسیر بدوند، بالا بروند و مسیر خود را منفجر کنند. سازندگان همچنین بخشی به‌نام Stage Editor در بازی قرار داده‌اند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مراحل خود را بسازند و با دیگر بازیکنان سراسر جهان به اشتراک بگذارند. همچنین در حالت Championship می‌توانید بازیکنان سراسر جهان را به‌چالش بکشید و در رده‌بندی جهانی رتبه خود را بالا ببرید. سازندگان حتی در بخش Classic مراحل نسخه اصلی Lode Runner را قرار داده‌اند تا طرفداران بتوانند حس نوستالژیک مراحل نسخه اصلی را تجربه کنند. پس اگر می‌خواهید یک بازی آرکید سرگرم‌کننده و جذاب را تجربه کنید، Lode Runner 1‏ را از دست ندهید.

دانلود بازی Lode Runner 1‏‏

Oddworld: Munch

Oddworld: Munch's Oddysee‏‏

بازی Oddworld: Munch's Oddysee‏‏ در اصل سومین نسخه از مجموعه Oddworld بود که ابتدا در سال ۲۰۰۱ برای کنسول ایکس‌باکس منتشر شد. بازی ادامه وقایع نسخه Abe's Exoddus را روایت می‌کند که در جریان آن شخصیتی منفی به‌نام Glukkons با شکار تخم‌های موجوداتی به‌نام Gabbit آن‌ها را در معرض انقراض قرار داده است. مانچ (Munch) که آخرین گبیت نجات‌یافته است حالا دستگیر شده و به آزمایشگاه Vykkers فرستاده می‌شود. او پس از کش‌وقوس‌های فراوان موفق می‌شود از آن‌جا فرار کند و حالا باید تلاش کند به همراه دوستش Abe، سرنوشت نژاد خود را نجات دهد. این بازی اولین نسخه از این مجموعه است که با گرافیک سه‌بعدی منتشر شده است. همچنین از اصلی‌ترین ویژگی‌های این نسخه می‌توان به توانایی سوییچ کردن بین کاراکترهای Abe و Munch اشاره کرد. هرکدام از شخصیت‌های بازی توانایی‌های منحصربه‌فردی دارند که در طول مراحل بازی به کار شما می‌آیند. به‌عنوان مثال مانچ می‌تواند در آب شنا کند و شما را از مسیرهای آبی عبور دهد. این بازی با گرافیک و صداگذاری بهبودیافته توسط استودیو Oddworld Inhabitants Inc‏ برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. Oddworld: Munch's Oddysee شما را به دوران نسل کنسول‌های نسل ششم می‌برد و می‌توانید آن را با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Oddworld: Munch's Oddysee‏‏

realMyst

realMyst‏‏

realMyst نسخه بازسازی شده بازی محبوب Myst است که توسط استودیو Cyan Worlds به گوشی‌های هوشمند راه پیدا کرده است. این نسخه به شما اجازه می‌دهد آزادانه در محیط بازی گشت‌وگذار کنید و مسیر خود را از میان جنگل جزیره Myst پیدا کنید. بازیکنان در این بازی می‌توانند با حل معماهای گوناگون به دنیاهای گوناگون که نام Ages شناخته می‌شوند، سفر کنند. بازی از سیستم آب‌وهوایی پویا بهره می‌برد و در آن می‌توان آب‌های مواج، بارش باران و موج زدن درختان در مقابل باد را مشاهده کرد. موسیقی و صداگذاری بازی به‌صورت پویا و سه‌بعدی است و بسیار گوش‌نواز است. سیستم کنترلی بازی بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید، نگه داشتن انگشتان روی صفحه‌نمایش برای حرکت و سوایپ کردن برای چرخیدن است. realMyst را می‌توانید با قیمت ۶.۹۹ دلار از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دریافت و تجربه کنید.

دانلود بازی realMyst

The 7th Guest: Remastered‏‏

The 7th Guest: Remastered‏‏

The 7th Guest: Remastered‏‏ نسخه بازسازی شده یکی از معروف‌ترین بازی‌های ماجراجویی تاریخ صنعت ویدیوگیمینگ است که در سال ۱۹۹۴ برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد. داستان بازی با یک فلش‌بک به سال ۱۹۳۵ آغاز می‌شود. جایی‌که شخصی به‌نام هنری استاف (Henry Stauf) با ساخت عروسک‌های مختلف به ثروتی عظیم دست پیدا می‌کند و پیرو آن عمارتی بزرگ در گوشه شهر می‌سازد. پس از مدتی کودکانی که عروسک‌های استاف را در دست داشتند، بیماری مرموزی گرفته و سپس می‌میرند. این موضوع باعث می‌شود استاف از نظرها ناپدید شود. در زمان حال شخصی به‌نام Ego که راوی داستان است، در عمارت استاف از خواب بیدار می‌شود  و حال باید این عمارت را برای یافتن وقایع گذشته گشت‌وگذار کند. این بازی تعاملی به‌شدت داستان‌محور است و با اتمسفر گیرا و نفس‌گیر هرمخاطبی را مجذوب خود می‌کند. پس اگر می‌خواهید یک بازی ماجراجویی ناب را تجربه کنید، بازی The 7th Guest: Remastered‏‏ را با برچسب قیمت ۳.۹۹ دلاری برای فروشگاه پلی‌استور و ۵.۹۹ دلاری برای فروشگاه اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی The 7th Guest: Remastered‏‏

The School - White Day‏‏

The School - White Day‏‏

The School - White Day‏‏ یک بازی کلاسیک ترسناک است که حال با گرافیکی کامل و سه‌بعدی برای گوشی‌های هوشمند بازسازی شده است. این بازی درواقع نسخه بازسازی شده بازی White Day: A Labyrinth Named School است که در سال ۲۰۰۱ برای پلتفرم پی‌سی منتشر شده بود. این بازی در زمان عرضه در کشور کره جنوبی بسیار محبوب شد و دنباله‌هایی برای آن در کشورهای غربی منتشر شد. داستان بازی با حال‌وهوایی آسیایی در مورد دبیرستانی است که با افسانه‌ها و رمز‌ورازها سروکله می‌زند. بازی داستان زندگی هوی-مین (Hui-min) و دیگر دانش‌آموزان را روایت می‌کند که در آخر شب در مدرسه زندانی می‌شوند. دبیرستان Yeondu پر شده است از سرایدارهای تسخیر شده، ارواح و گذشته‌های اسرارآمیز و هرگونه خطر و ترسی که تصورش را بکنید. انتخاب‌ها و اعمال بازیکنان نتیجه بازی را با هفت پایان مختلف ایجاد می‌کند. The School - White Day‏‏ با قیمت ۷.۴۹ دلاری در فروشگاه پلی‌استور و با قیمت ۶.۹۹ دلار در فروشگاه اپ‌استور قرار گرفته‌ است و علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند آن را تجربه کنند.

دانلود بازی The School - White Day‏‏

Tetris®‏‏

Tetris®‏‏

بدون شک کمتر کسی پیدا می‌شود که تاکنون نام بازی Tetris به‌گوشش نخورده باشد. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تمام دوران است و صدها میلیون گیمر در سراسر جهان آن را تجربه کرده‌اند. استودیو N3TWORK Inc. وظیفه توسعه نسخه موبایل بازی تتریس را به‌عهده داشته است و تجربه‌ای نوستالژیک را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. بازی از گیم‌پلی سنتی تتریس بهره می‌برد و شما در آن وظیفه دارید تا با استفاده از اشکال مختلفی که از چهار مکعب تشکیل شده‌اند، خط‌های محیط را خالی کنید. بازی Tetris به‌صورت آفلاین است و شما می‌توانید هرلحظه و در مکانی آن را تجربه کنید. سازندگان از پنج تم‌ و ۵۰ آواتار مختلف در محیط بازی استفاده کرده‌اند تا به آن حال‌وهوایی متفاوت ببخشند و تجربه‌ای متنوع را دراختیار بازیکنان قرار دهند. بازی Tetris را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Tetris®‏‏

The World Ends With You‏‏

The World Ends With You‏‏

The World Ends With You نسخه بازسازی شده یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی‌های شرکت اسکوئر انیکس است که پس از انتشار در سال ۲۰۰۷ به گوشی‌های موبایل راه پیدا کرده است. وقایع بازی در منطقه شلوغ شیبویا در قلب توکیو رخ می‌دهد. در داستان بازی پسری به‌نام نکو (Neku) در یک تقاطع شلوغ بیدار می‌شود و هیچ اطلاعی ندارد که چگونه از آن‌جا سر در آورده است. او ناگهان پیامی دریافت می‌کند که به او می‌گوید مأموریتت را به پایان برسان یا با نابودی روبه‌رو شو! پس از این اتفاق نکو خود را در وضعیتی می‌بیند که باید برای حفظ جان خود به‌ترتیب دشمنان را از بین ببرد. ظاهرا این اتفاق Reaper's Game نام دارد و نکو باید در طول ۷ روز از آماج حملات دشمنان و هیولاها جان سالم به‌در ببرد. بازی مکانیزم حملات مختلفی را برای نکو تدارک دیده است. به‌نحوی که شما می‌توانید با ژست‌های حرکتی مختلف، توانایی‌های نکو را فعال کنید. پس از اتمام بازی، شما به محتویات بیشتری همانند آیتم‌ها و کوئست‌های بیشتر، چالش‌های مبارزه‌ای مختلف و گزارش‌های مخفیانه که بیشتر داستان را مشخص می‌کنند، دسترسی پیدا می‌کنید و همین مسئله باعث بالا رفتن ارزش تکرار بازی می‌شود. تمامی تصاویر هنری و انیمیشن‌های بازی از نو طراحی شده‌اند و تجربه‌ای ناب را از این بازی کلاسیک دوبعدی به مخاطب القا می‌کنند. البته لازم به‌ذکر است که بازی The World Ends With You‏‏ با قیمت عجیب ۱۷.۹۹ دلاری در فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی The World Ends With You‏‏

UNO!™‏‏

UNO!™‏‏

UNO یکی از بازی‌های کارتی محبوب بین اقشار مختلف است که می‌تواند افراد زیادی را ساعت‌ها سرگرم کند. حال استودیو Mattel163 Limited‏ این بازی را با قوانین جدید، تورنمنت‌های مختلف و محتویات بسیار به گوشی‌های هوشمند آورده است. شما می‌توانید بازی را در حالت‌های مختلف با دوستان خود تجربه کنید و از آن لذت ببرید. به‌عنوان مثال بازی حالتی دارد که در آن می‌توانید آن را به‌صورت دو در مقابل دو تجربه کنید. همچنین بازی تورنمنت‌های مختلفی برگزار می‌کند که با پیروزی در آن‌ها می‌توانید رتبه خود را در لیدربرد جهانی بهبود بخشید. از ویژگی‌های جذاب بازی UNO!™‏‏ می‌توان به بخش Fun Room آن اشاره کرد. در این بخش شما می‌توانید قوانین جدیدی برای بازی تعریف کنید و تجربه جدیدی را برای خود و دوستان‌تان رقم بزنید. پس اگر می‌خواهید یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های کارتی را روی پلتفرم موبایل تجربه کنید، بازی رایگان UNO آن از دست ندهید.

دانلود بازی UNO!™‏‏

Wonder Boy: The Dragon

Wonder Boy: The Dragon's Trap‏

آخرین بازی این فهرست را هم به یک بازی اکشن ماجراجویی از استودیو DoteEmu اختصاص داده‌ایم. این بازی بازسازی بازی Wonder Boy III: The Dragon's Trap به‌شمار می‌رود که در سال ۱۹۸۹ توسط شرکت سگا روی کنسول Master System منتشر شده بود. در بازی Wonder Boy: The Dragon's Trap‏ بازیکنان در نقش جنگجویی به‌نام واندر بوی قرار می‌گیرند که برای شکار اژدهای Meka وارد قلعه می‌شود. با کشتن اژدها، واندر بوی دچار طلسمی می‌شود که او را به یک مارمولک تبدیل می‌کند. حال او باید برای بازگردانده شدن به حالت اولیه خود چندین اژدها را شکار کند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که باید در طول مراحل پیش بروید و با شمشیر خود به دشمنان ضربه بزنید. دشمنان بازی از تنوع بالایی برخوردار هستند و با پیش‌روی در مراحل شاهد تغییر رنگ آن‌ها هستید که نشان‌دهنده قدرتمندتر شدن‌ آن‌ها است. با کشتن هر اژدها شخصیت واندر بوی به حیوانی جدید تبدیل می‌شود و توانایی‌های آن را به‌دست می‌آورد. به‌عنوان مثال با تبدیل شدن به موش می‌توانید از مکان‌های تنگ و باریک عبور کنید یا با تبدیل شدن به پرنده، قابلیت پرواز کردن را به‌دست بیاورید. سازندگان هر دو طراحی بصری رترو و مدرن را در بازی قرار داده‌اند و بازیکنان می‌توانند از دوی آن‌ها لذت ببرند. Wonder Boy: The Dragon's Trap‏ با قیمت ۹.۹۹ دلار روی فروشگاه پلی‌استور و با قیمت ۷.۹۹ دلار در فروشگاه اپ‌استور قرار گرفته‌ است و علاقه‌مندان به آثار ماجراجویی هم‌اکنون می‌توانند آن را تجربه کنند.

دانلود بازی Wonder Boy: The Dragon's Trap‏


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده