// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

بازی های هفته اول اردیبهشت 1399 برای اندروید

در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، یک کارخانه خودروسازی راه بیاندازید، روی سکوهای بسیار بلند مبارزه کنید و مدیریت یک هتل را به‌عهده بگیرید.

با پایان هفته اول اردیبهشت ماه ۹۹، اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید و آیفون Overdrive City را داشتیم که در آن می‌توانید مدیریت یک شهرک صنعتی را به‌عهده بگیرید و در آن به‌ساخت خودروهایی همانند پورش و لامبروگینی بپردازید. همچنین Hotel Empire Tycoon را داشتیم که در جریان آن باید با قرار گرفتن در نقش یک هتل‌دار، وظایف مختلف موجود در یک هتل را به‌عهده بگیرید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Overdrive City

Overdrive City

اولین بازی هفته را به یک بازی مدیریتی و شبیه‌ساز جذاب از استودیو نام‌آشنای گیم‌لافت اختصاص داده‌ایم. Overdrive City یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده است که در جریان آن بازیکنان باید مدیریت یک شهرک صنعتی را به‌عهده بگیرند. در این شهرک زمین‌های مسابقه، کارخانه‌ها و تعمیرگاه‌های متنوعی وجود دارد که بازیکنان باید با رسیدگی به‌ بخش‌های مختلف آن‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کرده و کسب درآمد کنند. با کسب درآمد بیشتر می‌توان وسعت شهرک را بزرگ‌تر و امکانات بیشتری به آن اضافه کرد. جالب است بدانید که بازیکنان می‌توانند در کارخانه‌های شهر خود به ساخت خودروهایی از برند‌های معروف همانند پورش و لامبورگینی بپردازند و سهمی هم در ساخت بخش‌های متنوع اتومبیل داشته باشند. گرافیک بصری بازی از کیفیت مناسبی برخوردار است و می‌تواند با دنیای رنگارنگ خود بازیکنان را جذب کند. دوربین بازی به‌صورت ایزومتریک است و بازیکنان می‌توانند به‌واسطه آن به‌راحتی روی محیط شهر تسلط داشته باشند. پس اگر به آثار شبیه‌ساز و مدیریتی علاقه‌مند هستید، Overdrive City می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی موبایل Overdrive City

Astalo

Astalo

بازی بعدی یک اکشن استراتژیک از استودیو Tree Men Games است که با گرافیک پولیگانی خود تجربه‌ای ناب را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. بازی Astalo روایت‌گر زندگی قهرمانی شبیه به نینجا است که باید در بالای سکوهای بسیار بلندی که به آسمان می‌رسد، با دشمنان خود مبارزه کند. سرعت‌عمل در بازی حرف اول را می‌زند، به‌نحوی‌که کوچک‌ترین اشتباه مرگ کاراکتر شما را به‌همراه دارد. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما باید با سرعت بالایی دشمنان هر سکو را نابود کرده و به سکویی دیگر بروید. این کار را باید آنقدر انجام دهید تا نواری که در پایین صفحه قرار گرفته است، به پایان برسد. برای حرکت شخصیت اصلی کافی است روی صفحه‌نمایش سوایپ کنید و او را به مکان‌های مختلف انتقال دهید. سازندگان کاراکترهای مختلفی را در بازی قرار داده‌اند که هرکدام از ویژگی منحصربه‌فردی بهره می‌برند. برای مثال یکی از شخصیت‌ها سرعت حرکت بالایی دارد و دیگری ضربات سنگین‌تری را نسبت به سایر وارد می‌کند. طراحی محیط‌های بازی بسیار چشم‌نواز است و این موضوع باعث بالا رفتن ارزش تکرار Astalo شده است. درمجموع اگر به بازی‌های اکشن استراژیک علاقه‌مند هستید و می‌خواهید اثری متفاوت را تجربه کنید، Astalo را از دست ندهید.

دانلود بازی Astalo

Harvest Town

Harvest Town

Harvest Town یکی از جدیدترین بازی‌های مدیریت کشاورزی است که در جریان آن باید خانه قدیمی خود را بازسازی کنید و مزرعه بزرگی را سر و سامان دهید. این بازی توسط استودیو Avid توسعه داده شده است و با تلفیق شبیه‌ساز زندگی و مزرعه‌داری تجربه جذابی را پیش‌روی مخاطبان قرار می‌دهد. در بازی Harvest Town شما باید ازطریق پرورش میوه، سبزیجات و برخی فراورده‌ها و فروش آن‌ها به کامیونی که برخی اوقات به مزرعه شما سر میزند کسب و درآمد کنید. شخصیت‌های مختلفی در بازی حضور دارند که هرکدام می‌توانند داستان خود را برای شما بازگو کنند. سازندگان نقشه بزرگی در بازی قرار داده‌اند که سر زدن به نقاط مختلف آن می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم خود کند. در ابتدای بازی می‌توانید به صندوق ابزار خود سر بزنید و با استفاده از داس، تبر و غیره، علف‌های هرز را درو کرده و سنگ‌ها را نابود کنید. سازندگان جزئیات فراوانی را در گیم‌پلی بازی خود قرار داده‌اند. به‌عنوان مثال بعد از کاشت دانه در زمین، باید توجه داشته باشید که در زمان‌های مناسب آن‌ها را آبیاری کنید. همانند دیگر آثار مشابه می‌توانید در دریاچه بازی به ماهیگیری بپردازید و از تجربه آن لذت ببرید. Harvest Town هم‌اکنون به‌صورت دسترسی پیش‌ از موعد در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را روی گوشی‌های اندرویدی خود تجربه کنند.

دانلود بازی Harvest Town

Hotel Empire Tycoon

Hotel Empire Tycoon

این هفته بیشتر از هر زمان دیگر برای شما بازی‌های مدیریتی و شبیه‌ساز تدارک دیده‌ایم. در بازی Hotel Empire Tycoon شما در نقش یک هتل‌دار قرار می‌گیرید و باید با چالش‌های مختلف روبه‌رو شوید. سازندگان فعالیت‌های مختلفی را در بازی قرار داده‌اند که از همان ابتدا شما را مجذوب خود می‌کند. از همان ابتدا شما باید برای اولین مسافری که پذیرش می‌شود، یک سری لوازم مورد نیاز اتاق را آماده کنید و با پولی که به‌دست می‌آورید هتل خود را گسترش دهید. درواقع شما در ابتدای بازی پول زیادی دراختیار ندارید و باید کار خود را با اتاق‌های کمی شروع کنید. بازی برای افزایش درآمد شما چند مأموریت درنظر گرفته است که می‌توانید با انجام آن‌ها سرمایه خود را افزایش دهید. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و سیستم کنترلی آن روی پلتفرم موبایل به‌خوبی پیاده شده است. پس از آن‌که مسافران اتاق‌های خود را ترک می‌کنند، باید حواس‌تان باشد که قبل از ورود مشتری جدید، اتاق‌ها را تمیز کنید. با پیش‌روی در بازی وظایف پیچیده و بیشتری پیش‌روی شما قرار می‌گیرد و شما را برای کنترل اوضاع با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند. گرافیک بازی به‌صورت کارتونی است و سازندگان از موسیقی‌های آرامش‌بخش و دل‌نشینی در Hotel Empire Tycoon استفاده کرده‌اند. بازی Hotel Empire Tycoon به‌صورت رایگان منتشر شده است و هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Hotel Empire Tycoon

Bleach: Immortal Soul‏

Bleach: Immortal Soul‏

آخرین بازی هفته را هم به علاقه‌مندان انیمه‌های ژاپنی اختصاص داده‌ایم. بازی Bleach: Immortal Soul با الهام از انیمه معروف بلیچ تجربه‌ای سرگرم‌کننده را پیش‌روی مخاطب خود قرار می‌دهد. این بازی توسط استودیو OASIS GAMES LIMITED توسعه داده شده است و در جریان آن بازیکنان می‌توانند با قرار گرفتن در نقش شخصیت ایچیگو کوروساکی، زندگی او به‌عنوان یک شکارچی روح را تجربه کنند. از نکات جالب توجه این بازی حضور صداپیشگان انیمه بیلچ در آن است که باعث می‌شود مخاطبان از تجربه آن بیش‌ازپیش لذت ببرند. بازی بخش‌های مختلف داستان انیمه را روایت می‌کند و بازیکنان این فرصت را پیدا می‌کنند که زانپاکتوی خود را آزاد کنند و با آن تمامی هیولاها و دشمنان را از بین ببرند. بازی Bleach: Immortal Soul‏‏ در سبک نقش‌آفرینی منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دریافت کنند.

دانلود بازی Bleach: Immortal Soul‏‏

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده