نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

بهترین بازی‌های چندنفره آنلاین برای نوروز 99 برای موبایل

در دوران قرنطیه می‌توانیم با استفاده از گوشی موبایل خود،‌ بازی‌های موبایل چندنفره‌ای را به صورت آنلاین با دوستان خود انجام دهیم. با زومجی همراه باشید تا بهترین بازی‌های موبایل چندنفره آنلاین را برای شما معرفی کنیم.

مدتی است به دلیل شیوع ویروس کرونا (کووید-۱۹) در خانه قرنطینه شده‌ایم و برای شکست دادن این ویروس، در خانه مانده‌ایم تا زنجیره شیوع ویروس کرونا را بشکنیم. از طرفی نوروز 99 را نیز پیشرو داریم. برای سپری کردن دوران قرنطینه و تعطیلات نوروز، کارهای مختلفی مثل مطالعه کتاب، تماشای فیلم و سریال و از همه مهمتر بازی کردن را در برنامه خود گنجانده‌ایم. بازی کردن به همراه دوستان یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین تجربه‌هایی است که باعث شده گیمرهای زیادی در لابی‌ بازی‌های آنلاین دورهم جمع شوند و به تجربه بازی بپردازند. با این اوصاف، در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌های موبایل چندنفره آنلاین را معرفی کنیم که بازیکنان بتوانند به همراه دوستان خود به صورت آنلاین با یکدیگر بازی کنند. پس تا پایان این مطلب همراه زومجی باشید.

زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به مجموعه‌ای از بازی‌های خوب موبایل دسترسی داشته باشید. همچنین، اگر از افرادی هستید که در آخر هفته بازی می‌کنید، زومجی در روز جمعه هر هفته بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند.

Dota Underlords

Dota Underlords

بازی موبایل Dota Underlords یک اثر استراتژیک است. قهرمانان مختلفی در بازی وجود دارند که بازیکن با انتخاب آنها به مبارزه با دشمنان می‌رود. این بازی اندروید بخش‌های مختلفی برای تجربه کردن دارد و حالت چندنفره این بازی به صورت co-op دونفره قابل بازی است. همچنین، بازیکنان می‌توانند با دوستان خود بر علیه هم مبارزه کنند و با چینش درست قهرمانان خود، برنده نبرد شوند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dota Underlords

World of Tanks Blitz

World of Tanks Blitz

یکی از بهترین بازی‌های چندنفره آنلاین در کنسول‌های خانگی را می‌توانید در گوشی موبایل خود تجربه کنید. بازی موبایل World of Tanks Blitz نبرد بین تانک‌ها را برای بازیکنان به ارمغان آورده است. بازیکنان می‌توانند در این بازی آیفون به همراه دوستان خود به میدان نبرد بروند و با ارتقای تجهیزات تانک خود، به مبارزه با دشمنان بپردازند.

دانلود بازی اندروید و آیفون World of Tanks Blitz

UNO

!UNO

بازی کارتی UNO یکی از معروف‌ترین بازی‌های رومیزی چند سال اخیر بوده است. حال، این بازی دوست‌داشتنی به پلتفرم‌های موبایلی آمده است و بازیکنان می‌توانند به صورت آنلاین بازی موبایل !UNO را تجربه کنند. این بازی در کنار حالت کلاسیک UNO،‌ بخش‌های مختلف و چالش‌برانگیزی نیز دارد و بازیکنان می‌توانند با دوستان خود به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کنند.

دانلود بازی اندروید و آیفون !UNO

PUBG Mobile

PUBG Mobile

در این مدت بازیکنان با سبک پرطرفدار بتل رویال و بازی‌ PUBG به خوبی آشنا شده‌اند. بازی موبایل PUBG Mobile همان بازی نسخه کنسولی این اثر است که به گوشی‌های موبایل آمده است. بازیکنان می‌توانند با دوستان خود در قالب یک تیم چهارنفره به یکی از نقشه‌های بزرگ این بازی بروند و برای اول شدن، با دیگر بازیکنان حاضر در نقشه رقابت کنند. تنوع بالای اسلحه‌ها و غیر قابل پیش‌بینی بودن اتفاقات بازی، باعث شده است بازیکنان انگیزه بالایی برای تجربه این بازی داشته باشند.

دانلود بازی اندروید و آیفون PUBG Mobile

Brawl Stars

Brawl Stars

همه ما به خوبی استودیو دوست‌داشتنی سوپرسل را می‌شناسیم. استودیویی خلاق که با انتشار هر بازی خود، تحولی در بازی‌های موبایل ایجاد کرده است. بازی موبایل Brawl Stars یکی از بازی‌های چندنفره آنلاینی است که می‌توانید با انتخاب قهرمان خود، به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید. حالت‌های متنوع قابل بازی و سرورهای پر از بازیکن این اثر موجب شده بازیکنان زیادی به همراه دوستان خود مشغول تجربه Brawl Stars باشند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Brawl Stars

Battleheart 2

Battleheart 2

بازی موبایل Battleheart 2 اثری در سبک نقش‌آفرینی است. در این بازی می‌توانید به همراه دوستان خود وارد جهان مهیج این بازی شوید و با موجودات مختلفی مبارزه کنید. این اثر دارای حالت چندنفره تا سقف چهار نفر است که می‌توان با انتخاب قهرمان مورد علاقه خود، مشغول به گشت و گذار در Battleheart 2 شوید. این بازی با قیمت ۴ دلار هم‌اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Battleheart 2

Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile

دیگر کمتر کسی وجود دارد که اسم بازی Call of Duty را نشنیده باشد. این مجموعه دوست‌داشتنی چند وقتی است به گوشی‌های موبایل آمده است و از همان روزهای اول مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است. بازی موبایل Call of Duty: Mobile دارای بخش‌های چندنفره متنوعی مثل Team Deathmatch و Free-for-All و بتل رویال است که بازیکنان بسیاری می‌توانند به همراه دوستان خود به تجربه این بازی بپردازند. آیتم‌های شخصی‌سازی متنوعی در بازی وجود دارد که موجب شده دست بازیکن برای ساخت پک اسلحه خود باز باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Call of Duty: Mobile

VainGlory

VainGlory

بازی موبایل VainGlory یک اثر در سبک MOBA است که توانسته بازیکنان بسیاری را به خود جذب کند. یکی از مهمترین قابلیت‌های این بازی،‌ کراس‌پلی بودن آن است و بازیکنان می‌توانند با دوستان خود با پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر بازی کنند. بازی VainGlory بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به بازی‌های MOBA در گوشی‌های موبایل است که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم خود کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون VainGlory

Battlelands Royale

Battlelands Royale

بازی موبایل Battlelands Royale از آن دست‌ بازی‌های خوش ساخت در سبک بتل رویال است که توانسته بازیکنان بسیاری را جذب خود کند. بازیکنان می‌توانند به همراه دوستان خود به نقشه این بازی بروند و برای اول شدن، با دیگر بازیکنان رقابت کند. فضای انیمیشنی و فانتزی این بازی موجب شده بازیکن در فضایی شاد و مفرح مشغول به بازی باشد. تفاوت Battlelands Royale با دیگر بازی‌های هم‌سبک خود در زاویه دوربین ایزومتریک این بازی است که فضای جدیدی را به وجود آورده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Battlelands Royale

FIFA MobileFIFA Mobile

مگر می‌شود از بازی‌های چندنفره صحبت کنیم و حرفی از بازی محبوب FIFA نزنیم. بازی موبایل FIFA Mobile در کنار بخش‌های جذابی مثل Ultimate Team، حالت چندنفره آنلاین نیز دارد که بازیکنان می‌توانند با دوستان خود فوتبال بازی کنند. بازی FIFA Mobile به صورت روزانه رویدادهای گوناگونی را برگزار می‌کند و این روند باعث شده است، این بازی شرایط پویا و سرزنده‌ای برای بازیکنان داشته باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون FIFA Mobile

Clash Royale

Clash Royale

بازی موبایل Clash Royale یکی دیگر از بازی‌های موفق استودیو سوپرسل است. این بازی در سبک کارتی و دفاع از قلعه است که توانسته در عمر چهارساله خود،‌ بازیکنان بسیاری را سرگرم خود کند. در کنار حالت 2v2 و مسابقات دوستانه، مسابقات فراوانی در Clash Royale برگزار می‌شود که باعث شده این بازی بعد از چهار سال همچنان جذاب و پرهیجان باشد. اضافه شدن مسابقات فصلی، کارت‌های جدید و اضافه شدن سیزن پس به بازی، باعث شده خون تازه‌ای به این بازی وارد شود و بازیکنان از تجربه آن لذت ببرند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Clash Royale

Fortnite

Fortnite Mobile

بدون شک بازی Fortnite یکی از بهترین بازی‌های آنلاین و بتل رویال چند سال اخیر بوده است. استودیو اپیک گیمز پس از موفقیت این بازی در کنسول‌های خانگی،‌ بازی Fortnite Mobile را برای گوشی‌های موبایل منتشر کرد و روزانه بازیکنان بسیاری مشغول انجام این بازی هستند. رویدادها و چالش‌های متنوع بازی توانسته است بازیکنان به همراه دوستان خود ساعت‌های زیادی سرگرم این بازی شوند و در نقشه بزرگ آن در حال تجربه ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی آن باشند.

دانلود بازی آیفون Fortnite Mobile

Badland Brawl

Badland Brawl

بازی موبایل Badland Brawl اثری در جهان معروف مجموعه‌ بازی‌های Badland است. این بازی در سبک دفاع از قلعه است که می‌توان گفت ترکیبی از بازی‌های Angry Birds و Clash Royale است. در این اثر بازیکنان می‌توانند در حالت 2v2 با دوستان خود به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازند. تنوع بالای کارت‌ها و برگزاری رویدادهای مختلف باعث شده است فضایی پویا در بازی به وجود بیاید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Badland Brawl

Minecraft

Minecraft: Pocket Edition

بازی ماینکرفت یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین آثار تاریخ بازی‌های ویدیویی است. در بازی موبایل Minecraft: Pocket Edition علاوه‌بر ساخت و ساز در جهان این بازی،‌ بازیکنان می‌توانند به همراه دوستان خود مشغول ماجراجویی در جهان مکعبی و پیکسلی ماینکرفت شوند. تنوع بالای آیتم‌ها و باز بودن دست بازیکنان برای خلق آیتم‌های مختلف باعث شده بازیکنان علاقه بالایی برای تجربه این بازی داشته باشند. این بازی دارای سیستم به اشتراک گذاری جهان‌های ساخته شده بازیکنان است که مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Minecraft: Pocket Edition

Terraria

Terraria

بازی موبایل Terraria اثری در سبک ماجراجویی و جهان‌باز است. در این اثر بازیکن به گشت و گذار می‌پردازد، زمین را برای یافتن آیتم جستجو می‌کند و ساختمان‌هایی می‌سازد. بازیکن در این بازی مهیج می‌تواند به همراه دوستان خود به جستجوی آیتم‌های گوناگون برود و برای زنده ماندن با دشمنان مختلفی مبارزه کند. یکی از نکات هیجان‌انگیز بازی Terraria، تجربه آن به همراه دوستان خود تا سقف ۷ نفر است که بازیکنان می‌توانند به صورت آنلاین با یکدیگر به ماجراجویی در جهان این بازی بپردازند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Terraria

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده