// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

بازی های هفته سوم اسفند 1398 برای اندروید

در هفته سوم اسفند ۱۳۹۸ بازی‌های معمایی Slingesters و !Bottle Smash را درکنار آثار دیگر معرفی کردیم. با زومجی همراه باشید.

با پایان هفته سوم اسفند ۹۸، اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید و آیفون Slingsters را معرفی کردیم که با الهام از مجموعه Cut the Rope و ارائه خلاقیت‌های گوناگون، تجربه‌ای لذت‌بخش را پیش‌روی مخاطب قرار داده است. همچنین بازی نقش‌آفرینی آنلاین Star Pirates Mobile را معرفی کردیم که در آن بازیکنان باید کنترل کشتی فضایی خود را به‌عهده گیرند و در فضای بی‌کران به‌غارت، نبرد، تجارت و گشت‌وگذار بپردازند.

Slingsters

Slingsters

اولین بازی هفته را به یک اثر خلاقانه با معماهای جذاب از استودیو Nappy Cat اختصاص داده‌ایم. Slingsters یک بازی سرگرم‌کننده است که با الهام از مجموعه محبوب Cut the Rope و ایجاد خلاقیت‌های مختلف سعی می‌کند تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار بازیکنان قرار دهد. بازی داستان خاصی ندارد و وظیفه شما در آن، انتقال یک هیولای بامزه به درون یک جعبه است. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که در هر مرحله جعبه‌ای در پایین صفحه نشان داده می‌شود که باید هیولایی را که به‌وسیله طناب آویزان است، به‌ درون آن پرتاب کنید. با پیش‌روی در بازی، مراحل چالش‌برانگیز‌تر می‌شوند و المان‌ها و مکانیزم‌های بیش‌تری به آن اضافه می‌گردند. به‌عنوان مثال، در یکی از مراحل تکه چوبی در مسیر شما قرار دارد که باید هیولا را به‌نحوی پرتاب کنید که در بین راه آن را هم از بین ببرد. در پایان هر مرحله بازی براساس عملکردتان، به‌شما ستاره می‌دهد و به‌نحوی شما را وادار می‌کند که برای کسب امتیاز کامل مراحل را تکرار کنید. سازندگان در بازی بخش شخصی‌سازی هم قرار داده‌اند که به‌واسطه آن قادر هستید تا شکل‌های مختلفی را برای هیولای خود انتخاب کنید. موسیقی و صداگذاری بازی هم هماهنگی خوبی با مراحل دارند و باعث شده‌اند تجربه Slingsters از هر لحاظ لذت‌بخش باشد. Slingsters را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Slingsters 

Physics Puzzle Idle

Physics Puzzle Idle

Physics Puzzle Idle یک بازی جذاب و لذت‌بخش از استودیو Gismart است که در آن بازیکنان با استفاده از قوانین فیزیک باید معماهایی همانند دومینو را حل کنند. در این بازی شما یک ماشین روب گلدبرگ دراختیار دارید که باید با تجهیز آن و رساندن توپ‌ها به مقصد، بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. در قسمت پایین صفحه‌نمایش ابزارهای مکانیکی همانند چرخ‌دنده، اهرم، تسمه و غیره دیده می‌شود که بازیکنان باید با جمع‌آوری امتیاز آن‌ها را خریداری کنند و سپس به‌وسیله آن‌ها ماشین خود را گسترش دهند. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است، به‌نحوی‌که پس از چینش اجزای دستگاه درکنار هم تنها کاری که باید انجام دهید، زدن ضربه‌های سریع و متوالی روی دکمه Speed Up است. هرچه در بازی توپ‌ها را با سرعت بیشتری انتقال دهید، درنتیجه سکه‌ها را هم سریع‌تر به‌دست می‌آورید. با پیش‌روی در مراحل بازی، ابزارهای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد که به‌شما اجازه می‌دهد مکانیزم‌های متنوع‌تری بسازید. بازی در مجموع سه فصل در خود جای داده است که هدف شما در هر مرحله، کسب حداقل امتیاز مورد نیاز است. استفاده از مکانیزم‌های پیچیده و سرعت‌عمل بالا این امتیاز را برای شما به‌ ارمغان می‌آورد. اگر به بازی دومینو و قوانین فیزیک علاقه‌مند هستید به شما توصیه می‌کنیم بازی Physics Puzzle Idle را از دست ندهید.

دانلود بازی Physics Puzzle Idle

Star Pirates Mobile

Star Pirates Mobile

Star Pirates Mobile یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین از استودیو Snakehead Games است که در آن بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های فضایی بسیاری را تجربه کنند. این بازی پیش از این با نام Star Pirates به‌صورت رایگان و مبتنی بر وب عرضه شده بود و حالا این استودیو آن را در اختیار کاربران اندروید هم قرار داده است. در داستان بازی در آینده‌ای نه‌چندان دور، کره‌ زمین براثر اصابت یک ستاره از بین رفته است و ساکنان آن در فضا به زندگی خود ادامه می‌دهند. در بازی Star Pirates Mobile شما هدایت یک سفینه فضایی را به‌عهده دارید که به‌وسیله آن می‌توانید در فضای بی‌کران گشت‌وگذار بپردازید، به دیگر سفینه‌ها حمله کنید، پول و مهمات به‌دست بیاورید و سفینه خود را ارتقا دهید. نبردهای بازی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند؛ در حالت اول شما باید با دیگر بازیکنان به‌شکل مستقیم و PvP به رقابت بپردازید. به‌نحوی‌که مبارزات به‌صورت خودکار انجام می‌شوند و میزان سطح، مدل سفینه و مقدار سلامتی برنده نبرد را مشخص خواهد کرد. حالت بعدی هم مبارزه شما با هوش مصنوعی است که در کمربند استروید رخ می‌دهد. کمربند استروید ناحیه‌ای بین سیاره مریخ و مشتری است که در آن سیارک‌هایی وجود دارند و شما می‌توانید در آن پول بیشتری به‌دست بیاورید. از سویی دیگر شما می‌توانید بین سیاره‌ها و ایستگاه‌های فضایی مختلف مسافرت کرده و در آن‌ها آیتم‌های گوناگونی را پیدا کنید. تنها توجه داشته باشید که سفینه فضایی شما دو نوار سوخت و انرژی دارد که با گذشت زمان مقدار آن‌ها کاهش می‌یابد. این بازی نقش‌آفرینی در حال حاضر به‌صورت رایگان در فروشگاه Star Pirates Mobile قرار گرفته است.

دانلود بازی Star Pirates Mobile

!Bottle Smash

!Bottle Smash

بازی بعدی را به یک اثر معمایی به‌نام !Bottle Smash اختصاص داده‌ایم که استودیو Playmous وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. گیم‌پلی بازی شما را یاد مجموعه Angry Birds می‌اندازد و در آن باید با استفاده از یک توپ جنگی بطری‌هایی را که در محیط قرار داده‌ شده‌اند، از بین ببرید. بازی در مجموعه ۵۵ مرحله دارد و در هر مرحله شما می‌توانید حداکثر سه ستاره به‌دست بیاورید. درمجموع شما سه شانس شلیک دارید و باید تلاش کنید با کم‌ترین تعداد شلیک، تمامی بطری‌ها را نابود کنید. تمامی پازل‌های بازی !Bottle Smash به‌شکل خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند و هر کدام از مراحل را می‌توان به روشی مختلف به‌پایان رساند. مدت زمان بازی بسیار کوتاه است و می‌توان مراحل آن را به‌سرعت به‌پایان رساند. پس اگر قصد دارید تا اوقات فراغت خود را پر کنید، بازی !Bottle Smash را از دست ندهید.

دانلود بازی !Bottle Smash

OneBit Adventure

OneBit Adventure

OneBit Adventure یک بازی ماجراجویی پیکسل آرتی از استودیوی تازه تأسیس Galactic Slice است که خود معماها و چالش‌های مختلفی را جای داده است. هدف اصلی بازیکنان در این بازی زنده ماندن از دست هیولاهای خطرناکی است که در نقاط مختلف محیط دیده می‌شوند. در ابتدا شما اول از همه قهرمان خود را انتخاب می‌کنید و سپس در بخش آموزشی مواردی همچون نحوه حرکت کردن، مبارزه و جمع‌آوری‌ آیتم‌ها را یاد می‌گیرید. در مراحل بازی با پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف باید سعی کنید تا جایی که می‌توانید هیولاها را از بین برده و جان سالم به‌در ببرید. همچنین در طول مراحل اشخاصی برای تبادل کالا و آیتم‌های مختلف حضور دارند که به‌کمک آن‌ها می‌توانید علاوه‌بر خرید موارد مورد نیاز، آیتم‌هایی را که نمی‌خواهید به‌فروش برسانید و سکه جمع کنید. قهرمانان باید دارای مهارت‌های مختلفی هستند که در طول بازی می‌توان آن‌ها را ارتقا داد. درکنار طراحی دوبعدی و پیکسلی بازی، سازندگان از موسیقی پس‌زمینه لذت‌بخشی برای OneBit Adventure استفاده کرده‌اند که تجربه آن را به‌یاد ماندنی می‌کند. بازی OneBit Adventure را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی OneBit Adventure

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده