// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Motor Hero: شیرین‌کاری با موتور

بازی موبایل Motor Hero اثری است که یک رقابت رکوردی موتورسواری را با چالش‌های سخت به بازیکنان ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Motor Hero توسط استودیو Orangenose عرضه شده است و یک رقابت موتورسواری مینیمال با حالت رکوردی محسوب می‌شود. بازی ظاهر بسیار ساده‌ای دارد، اما در باطن همین ظاهر ساده، چالش‌های بسیار سختی نهفته است و باید با ریزه‌کاری و تمرکز بسیار، بتوانید موفقیت را برای خود در این بازی اندروید و آیفون کسب کنید.

وقتی که وارد بازی می‌شوید، یقینا متوجه خواهید شد که بازی بارقه‌هایی از یک تجربه اعتیادآور دارد و می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند، اما تفاوتی که می‌توان برای Motor Hero قائل شد، در سخت بودن گیم‌پلی آن است. در واقع شاید در ابتدا بازی بسیار ساده به نظر برسد، اما چالش‌های بسیار سختی دارد و قرار است با موانع مشکل خودش، روی اعصاب بازیکنان راه برود. گیم‌پلی بازی حالت مینیمال و جمع و جوری دارد که حتی تصور نمی‌کردم بتواند تا این اندازه چالش‌برانگیز باشد. علاوه بر چالش گیم‌پلی و کنترل‌های بازی، موانع نیز بسیار سخت هستند و حتما باید تمرکز و سرعت عمل بالایی برای موفقیت در بازی داشته باشید. بنابراین همه این‌ها باعث می‌شود که بازی ارزش بسیار بالایی داشته باشد و بتوانید کل کل خوبی را از نظر امتیازی، با رفقای خود داشته باشید. یقینا کنترل ساده بازی است که دست سازندگان را در ارائه چالش‌های بیشتر باز گذاشته است و می‌توان در این زمینه به آن‌ها آفرین گفت.

Moto Hero
Moto Hero
Moto Hero

گرافیک بازی Motor Hero در سطح باکیفیتی قرار دارد و قرار است که شاهد جلوه‌های ویژه نابی در بخش‌های مختلف باشید. طراحی موتورها بسیار جذاب است و هم می‌تواند بسیار متنوع باشد و هم قابلیت‌های خاص هر کدام را به شما نشان دهد. تعداد بالای موتورها، انتخابی از سوی سازندگان بوده است که ارزش تکرار بازی بالا برود و بازیکن برای موتورهای جدیدتر هم که شده، به فکر کسب امتیازات بیشتر و در نتیجه تجربه مکرر بازی باشد. چنین روندی تا انتهای بازی ادامه دارد و بازیکنان به هیچ عنوان، مراحل جدید طراحی شده توسط استودیو Orangenose را از دست نمی‌دهند. مراحل بازی تازگی خودشان را حفظ می‌کنند و در واقع بازی هر زمان، چالش جدیدی برای بازیکنان خودش به همراه دارد. موانعی که برای بازی طراحی شده‌اند، از اشکال هندسی و خطوط کج و معوج تشکیل شده‌اند و بنابراین سطوح نه چندان ایمن را در حالت‌های مختلف ارائه کرده‌اند. این موانع در ترکیب‌های رنگی مختلف ارائه شده‌اند و با پیش‌روی بیش‌تر در مراحل، تنوع و زیبایی‌شان نیز بیش‌تر می‌شود.

این اثر با این‌که گیم‌پلی و مکانیسم کنترلی ساده‌ای دارد، اما در عین حال بسیار سخت و نیازمند تمرکز بسیار است

اما بگذارید که از گیم‌پلی بازی اندروید و آیفون Motor Hero بیشتر برایتان بگویم؛ این گیم‌پلی در ظاهر تنها از دو پدال تشکیل شده است، اما همین دو پدال شاکله کلی بازی را در خودشان دارند. شما با فشار دادن بیشتر پدال سمت راست، می‌توانید سرعت بیشتری بگیرید و در هوا به چرخش‌های آکروبات بپردازید. پدال سمت چپ حکم ترمز، حرکت به عقب و چرخش برعکس را دارد و بنابراین باید تمرکز خوبی در زمانبندی درست خود، هنگام فشار دادن این پدال‌ها داشته باشید. وقتی چنین مکانیسمی را در بازی می‌بینیم، به یاد بازی‌های زیادی می‌افتیم که مثل همین بازی، مکانیسم گیم‌پلی ساده‌ای داشته‌اند، اما به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند و توانسته‌اند که بازیکنان را سرگرم کنند. در واقع این هنر بازی‌سازان است که می‌توانند در عین ساخت یک بازی ساده، آن را برای تجربه‌کنندگان‌شان بسیار چالش برانگیز کنند. چرخش‌هایی که در هوا انجام می‌دهید، اهمیت بسیار زیادی دارند و با هر بار چرخش بیشتر، می‌توانید Combo‌های زیادی کسب کنید و در نهایت به آزاد کردن موتورهای جدیدتر، نزدیک شوید.

Moto Hero
Moto Hero
Moto Hero
تنوع عالی در زمینه موتورها و طراحی مراحل، باعث می‌شود که بازیکن دلایل کافی برای تجربه بیش‌تر بازی داشته باشد

عملیات چرخش در Motor Hero، نکته بسیار مهمی است که باید زمان‌بندی درستی در تعداد آن‌ها داشته باشید. در واقع محاسبات درست در این زمینه که تا چه اندازه می‌توانید در هوا باشید و چرخش‌های موفق را ثبت کنید، موردی است که با تجربه بیش‌تر بازی به آن می‌رسید و مهارت خود را بالا خواهید برد. این مهارت در هرچه روان‌تر اجرا شدن بازی، بسیار کمک می‌کند و بازیکن نیز علاقه بیش‌تری به انجام دادن چنین حرکاتی پیدا می‌کند. عامل موفقیت در این اثر ریسک کردن است و اگر دل را به دریا نزنید و با نهایت سرعت حرکت نکنید، توفیقی در بازی کسب نمی‌کنید و بلکه بازی برای‌تان اعصاب خردکنی اساسی می‌شود. مکانیسم گیم‌پلی بازی روی این حقیقت استوار است و پیشروی همراه با ترس، می‌تواند تجربه نه چندان جذابی را برای‌تان ایجاد کند.

بازی Motor Hero یک اثر جذاب با تاکید روی رکوردزنی است که شما را به شیرین‌کاری با موتور در محیط چالش برانگیز بازی دعوت می‌کند. بازی همه جذابیت‌های لازم برای سرگرم‌کننده بودن را دارد و هم از نظر تنوع مراحل و هم تنوع موتورها، عملکرد بسیار خوبی داشته است. اگر طرفدار بازی‌های اعتیادآور، آن‌هم از نوع چالش‌های سخت هستید، Motor Hero می‌تواند شما را سیراب و ساعت‌های طولانی به خودش مشغول کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Motor Hero

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده