نویسنده: Mehdi Rh
// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Dadish؛ پدر مهربان

Dadish از آن دست بازی‌هایی است که با محیط دوبعدی و جذاب خود شما را سرگرم نگه می‌دارد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

هر ساله در کنار عرضه بازی‌های بزرگ و AAA، شاهد عرضه شدن بازی‌های مستقلی هستیم و با اینکه کم خرج تر هستند، اما خلاقیت و تنوع زیادی را با خود به همراه می‌آورند.

در واقع توسعه دهنده‌های مستقل به دلیل این که از طرف شرکتی به آن‌ها فشار وارد نمی‌شود، راحت‌تر می‌توانند ایده خود را پیاده کنند. در سال‌های اخیر هم بازی‌های مستقل جذابی مانند My Friend Pedro و Celeste توانستند نظر منتقدان و گیمر‌ها را به خود جلب کنند. بازی اندروید و آیفون Dadish  از آن دست تجربه‌های مستقلی است که با محیط جذاب و رنگارنگ خود می‌تواند گیمر‌ها را سرگرم کند. Thomas K Young، توسعه دهنده بازی Dadish، قبلا هم با Super Fowlst توانسته بود نزد گیمر‌ها محبوبیت کسب کند و این بار می‌خواهد با Dadish موفقیت خود را تکرار کند. با این حال Dadish سعی دارد تا با ارائه یک تجربه ساده و در عین حال سرگرم کننده، مخاطبین را راضی نگه دارد.

dadish

داستان از جایی شروع می‌شود که شما در نقش یک تربچه پدر قرار می‌گیرید! در واقع نام بازی هم برگرفته از کلمه‌های Radish به معنای تربچه و Dad به معنای پدر است. هنگامی که پدر بامزه داستان به خواب فرو‌رفته است، فرزندان بازیگوشش از خانه دور شده و گم می‌شوند. وظیفه شما به عنوان پدر فرزندان این است که به دنبال آن‌ها بروید و با پیدا کردنشان، آن‌ها را به خانه باز‌گردانید. پس از شروع باید قسمت آموزشی بازی را پشت سر بگذارید. مکانیزم گیم‌پلی بسیار آسان است و صرفا باید به جهت‌های مختلف حرکت کنید و در مواقع لازم از موانع بپرید.

وظیفه شما این است که به دنبال فرزندان بازیگوش بروید و با پیدا کردنشان، آن‌ها را به خانه باز‌گردانید.

البته مکانیزم پریدن در مراحل، نکته مهمی به شمار می‌رود و برای حل معما‌های مختلف و رسیدن به فرزندان خود باید از آن استفاده کنید. پس از پشت‌سر گذاشتن قسمت آموزشی، باید ماجراجویی خود را شروع کنید و تک‌تک فرزندان را به خانه بازگردانید. به طور کلی تعداد مراحل در بازی زیاد است و شامل ۴۰۰ قسمت می‌شود. هرچه به جلو پیش بروید با چالش‌های بیشتری روبرو خواهید شد. همچنین در بخش انتخاب مراحل می‌توانید قسمتی که برای ادامه دادن دوست دارید را انتخاب کنید. طراحی بخش انتخاب مراحل بسیار جذاب و با‌مزه است و بدون شک، شما را به یاد بازی‌های قدیمی در این سبک می‌اندازد.

dadish

طراحی بخش انتخاب مراحل بسیار جذاب و با‌مزه است و بدون شک، شما را به یاد بازی‌های قدیمی می‌اندازد.

طراحی و محیط‌های مراحل به صورت پیکسلی است و شما را به یاد بازی های قدیمی می اندازد و یک حس نوستالژیک را القا می‌کند. در واقع این حس نوستالژیک به لذت بخش‌تر شدن تجربه در پیشروی مراحل کمک می‌کند. در هر مرحله علاوه بر پیدا کردن فرزندان خود، با چالش‌های زیادی هم روبرو خواهید شد. در میان راه دشمنانی به شکل غذا‌های مختلف وجود دارند که باید آن‌ها را از بین ببرید تا به فرزندان برسید. جنگیدن با دشمنان هم بسیار چالش بر‌انگیز بوده و به سبک بازی‌های قدیمی طراحی شده است. چالش برانگیز بودن معما‌ها مجبورتان می‌کند که در طی پیشروی مراحل، حواس‌تان را حسابی جمع کنید. در آخر هر مرحله پس از اینکه به فرزندان خود رسیدید یک مکالمه جالب هم بین کاراکتر‌ها روایت می‌شود که به نوع خود جذاب است. این دیالوگ‌ها به تنوع مراحل اضافه می‌کنند به طوری که در طول پیشروی در بازی احساس خستگی نمی‌کنید. در پایان هر قسمت و پیدا کردن فرزندان، می‌توانید امتیازی که در مرحله کسب کرده‌اید را مشاهده کنید. برای کسب امتیازات بیشتر باید مراحل را با عملکرد بهتر به پایان برسانید.

dadish

معما و چالش‌های طراحی شده بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند. مثلا اره‌هایی در میان راه شما و فرزندان وجود دارند که باید از برخورد به آن‌ها دوری کنید. این اره‌ها به طور مداوم در حال حرکت هستند تا کارتان را سخت تر کنند. همچنین قسمت‌هایی در مراحل قفل هستند و باید در محیط به دنبال کلید آن‌ها بگردید تا بتوانید به ادامه مسیر بپردازید.

معما و چالش‌های طراحی شده بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند.

معما‌ها از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و در طول ۴۰۰ مرحله بازی شما را حسابی سرگرم نگه می‌دارند. هرچه به جلو پیشروی کنید پیدا کردن فرزندان و حل کردن معما‌ها سخت‌تر شده و سرعت عمل بیشتری را می‌طلبد. علاوه بر محیط زیبای بازی، موسیقی هم به خوبی کار شده است و ترکیب مناسبی را با فضای مراحل ایجاد می‌کند.

dadish

بازی Dadish با محیط و داستان جذاب خود یک تجربه سرگرم کننده و لذت بخش را به گیمر‌ها ارائه می‌دهد. اگر از طرفداران بازی‌های دوبعدی و مستقل هستید و به دنبال یک تجربه مناسب در این سبک می‌گردید، Dadish می‌تواند به گزینه مناسبی برای شما تبدیل شود. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی Dadish


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده