نویسنده: Mehdi Rh
// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Smash Cars؛ نابودی ماشین‌ها

!Smash Cars یک بازی در سبک مسابقه‌ و ماشین‌سواری است که علاقه خاصی برای به چالش کشیدن و تخریب ماشین شما دارد!

بازی اندروید و ایفون !Smash Cars، جدیدترین بازی استودیو Voodoo است که پیش از این بازی‌های بسیاری را برای پلتفرم‌های موبایل از جمله Hole.io و Helix Jump عرضه کرده بود. بیشتر بازی‌های این استودیو بازی‌های سرگرم کننده‌ای بودند که عمدتا سبک مسابقه‌ای را با چاشنی رقابت تلفیق می‌کرد. بازی !Smash Cars هم از این قاعده مستثنی نبوده و یک بازی مسابقه‌ای و رقابتی است که تمام سعی خود را می‌کند تا ماشین شما را در بازی، نابود و شما را مجبور به تکرار مراحل کند. ترکیب این تخریب‌پذیری‌ها با محیط، به‌شدت چالش برانگیز است. بازی !Smash Cars با سبک مسابقه‌ای و رقابتی خود توانسته بازی ساده‌ای با محیطی دو بعدی خلق کند تا شما را به سمت چالش‌های بازی و پیروزی در مسابقه‌ها سوق دهد. در زومجی همچنین بهترین بازی های ماشینی اندروید را معرفی کردیم که پیشنهاد می‌کنیم حتما مطالعه کنید.

smash car

شروع مسابقات و رقابت در بازی بسیار ساده است و مکانیزم پیچیده‌ای ندارد. کافی است دکمه Play را فشار دهید تا بلافاصله در اولین مسابقه خود شرکت کنید. پس از اینکه با نحوه حرکت ماشین خود آشنا شدید، سیستم بازی موانع محیطی را نشان می‌دهد. حرکت و کنترل خودرو کار سختی نیست و کافی است اگر تمایل به حرکت ماشین خود دارید، صفحه را لمس کنید و نگه دارید و هروقت که مانعی را جلوی خود دیدید برای جلوگیری از برخورد با آن و نابودی ماشین، لمس صفحه را متوقف کنید. با توقف لمس صفحه، ماشین متوقف می‌شود و باید با زمان‌بندی مناسب خود آن را  به حرکت در بیارید تا بتوانید به موقع از موانع عبور کنید.

حرکت و کنترل خودروی شما کار سختی نیست و کافی است، صفحه را لمس کنید و نگه دارید

سرعت حرکت ماشین هم قابل قبول و تا حدی چالش برانگیز است. اگر یک لحظه از حرکت ماشین خود غافل شوید، امکان دارد در ثانیه بعدی ماشین خود را ویران شده ببینید! موانع بازی هم تنوع زیادی دارند و از چکش‌های عظیم‌الجثه گرفته تا خرد کن‌ها، در انتظار ماشین‌تان هستند تا آن را نابود کنند. همچنین شما در بازی تنها نیستید و در هر دور مسابقه دو ماشین دیگر هم شما را همراهی می‌کنند که باید سعی کنید در چالش رد کردن موانع از آن‌ها پیشی بگیرید و مقام اول را در مسابقات کسب کنید. یک نوار پیشرفت هم برای تمام مراحل در نظر گرفته شده تا از فاصله خود تا خط پایان مطلع شوید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

در هر مسابقه اگر به موانع برخورد کنید باید شاهد نابودی ماشین خود باشید و از ابتدا مسابقه را آغاز کنید. همچنین اگر بر این موانع غلبه کنید و زودتر از سایر به خط پایان برسید، سیستم بازی مقام اول را به شما می‌دهد و ماشین‌های رقیبانتان را خرد می‌کند! در پایان هر مرحله گزارش کار شما و امتیازاتی که کسب کردید هم به شما نمایش داده می‌شود.

محیط خاصی هم برای شخصی‌سازی و خرید ماشین در بازی وجود دارد

مسابقه‌هایی که در آن‌ها شرکت می‌کنید در محیطی دو بعدی و ساده مانند پل‌هایی بر فراز شهر و کوهستان انجام می‌شوند که جزییات خاصی ندارند و صرفا برای اینکه جذابیت بازی را افزایش دهند در بازی قرار داده شده است. علاوه‌بر محیط مسابقه‌ی بازی، محیط خاصی هم برای شخصی‌سازی و خرید ماشین برای شما درنظر گرفته شده است. شما در این قسمت می‌توانید با امتیازاتی که از پشت سر گذاشتن مراحل بازی به‌دست آورده‌اید، ماشین خود را تعویض کنید و ماشینی با امکانات بهتر مانند شتاب بیشتر یا ترمز قوی‌تر خریداری کنید. همچنین می‌توانید به ماشین شخصی خود رسیدگی کنید و مثلا آن را تعمیر یا حتی وسایل جانبی به آن اضافه کنید و به رنگ بندی متنوعی که برای شما در نظر گرفته شده، دسترسی داشته باشید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

اگر به بازی‌های ساده با طعم و لذت رانندگی و پشت سر گذاشتن موانع علاقه‌مند هستید، بازی Smash Cars می‌تواند تجربه‌ای قابل قبول برای شما فراهم کند. درکنار دانلود بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی برای مشاهده کامل فهرست بازی‌ها، دیدن کنید.

دانلود بازی !Smash Cars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده