// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Homescapes

در بازی Homescapes با Austin همراه شوید تا در تجربه‌ای مشابه با بازی Candy Crush، خانه اجدادی او را به شکوه گذشته بازگردانیم.

موفقیت بازی کندی کراش، ساخته کمپانی کینگ باعث شد تا بسیاری از توسعه‌دهندگان به سراغ ایده‌هایی مشابه با این بازی مچ‌تری بروند. در این مقاله قصد داریم تا یکی دیگر از بازی‌های مشابه با Candy Crush را معرفی کنیم که در آن با مردی میانسال به نام Austin، به خانه کودکی‌اش بر می‌گردیم تا با بازسازی دکوراسیون آن، یک بار دیگه این خانه قدیمی را بعد از گذشت سال‌ها به شکوه گذشته‌اش بازگردانیم. در ادامه با معرفی بازی اندروید و آیفون Homescapes همراه زومجی باشید.

بازی اندروید Homescapes

در جریان بازی می‌توانید با حرکت دادن Austin به نقاط مختلف خانه سر بزنید

بازی Homescapes روایتی کوتاه از کودکی Austin به همراه پدر و مادرش دارد که در گذشته مجبور به نقل مکان شده‌اند و حال بعد از گذشت سال‌ها می‌خواهد تا به همراه پدر و مادر خود به خانه‌ی کودکی خود بازگردد. با ورود به بازی Austin متوجه فرسوده شدن اثاث منزل می‌شود و حال وقت آن رسیده تا در مینی‌گیم‌هایی مشابه با بازی کندی کراش، پول جمع کنید و ستاره لازم برای خریداری فرش جدیدی را جمع‌آوری کنید. گیم‌پلی بازی شباهت بی چون و چرایی را با بازی Candy Crush دارد و می‌توانیم بازی Homescapes را جایگزین مناسبی برای ساخته کینگ معرفی کنیم. با این حال هنوز هم سازنده سعی کرده است تا آزادی بیشتری را برای یکی کردن آیتم‌ها با یکدیگر بدهد. به عنوان مثال شما می‌توانید در کنار یکی کردن آیتم‌ها در یک خط مستقیم، برای یکی کردن آیتم‌ها به صورت مربع نیز تلاش کنید. موضوع دیگری که در گیم‌پلی بازی اهمیت بسیاری دارد، پاورآپ‌ها هستند که از یکی کردن چهار یا بیشترِ آیتم‌های مشابه به دست می‌آیند. راکت، بمب یا پاورآپ‌های دیگر، کمک زیادی را برای انجام اهداف تعیین شده می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا با حرکت‌های کمتر مراحل بازی را به پایان برسانید.

اما موضوعی که تجربه بازی Homescapes را جذاب می‌کند، تنوع اثاث قابل خریداری است. Austin با ورود به اتاق، پذیرایی یا هر نقطه خانه تصمیم می‌گیرد تا دستی به سر روی آن بکشد و به مرور تغییراتی را در دکوراسیون منزل بدهد. بازی سه گزینه را با ظاهر و رنگ متفاوت جهت انتخاب در اختیار شما می‌گذارد و باید با توجه به سلیقه‌ای که دارید، مبل، تخت، کمد یا حتی قفس طوطی را انتخاب کنید. تماشای مدرن شدن منزل از یک طرف و همراه شدن با خانواده Austin در خط داستانی متفاوت، باعث شده است تا بازی در کوتاه مدت تکراری نشود. بازی Homescapes همچنین در زمینه گرافیک نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. تنوع رنگ‌ها در بخش بخش بازی حفظ شده است و بازیکنان با ورود به هر یک از مکان‌های بازی با سوپرایز جدیدی روبرو می‌شوند. در حالی که اتاق آستین در ابتدا، به متروکه‌ای غبار گرفته شباهت دارد، در ادامه شاهد اثاثیه‌ای زیبا و رنگارنگ خواهید بود که انتخاب هر یک از آنها به دستان شما سپرده شده است. البته Austin تنها به فکر خود نیست و توجه زیادی به پدر و مادر خود دارد. آشپزخانه، حیاط یا اتاق پدر و مادر Austin از جمله‌ مکان‌هایی هستند که Austin برای باز طراحی آنها اقدام می‌کند و انجام این تغییرات به واقع لذت‌بخش است.

بازی اندروید Homescapes

بازی Homescapes به ویژه در هفته‌های اخیر محبوبیت بسیاری را میان بازیکنان پیدا کرده است و توانسته در کوتاه مدت به فهرست بازی‌های محبوب گوگل پلی‌ راه پیدا کند. اگر به دنبال جایگزینی برای Candy Crush هستید، بازی Homescapes با گیم‌پلی آشنایی که دارد، گزینه‌ی مناسبی برای دانلود خواهد بود. مانند بازی‌های رایگان دیگر، این بازی نیز از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند و به ویژه در مراحل بالاتر، باتوجه به محدودیت‌هایی که در تعداد باخت‌ها دارید، باید اقدام به خریداری برخی آیتم‌ها کنید. با این حال هنوز هم Homescapes با بیش از ۴۰۰ مرحله‌ای که در اختیارتا می‌گذارد یکی از گزینه‌های خوب شما خواهد بود.

دانلود بازی Homescapes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده