// دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی Battle Prime: یک شوتر آنلاین ۶ به ۶

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقالات معرفی بازی‌های موبایل به سراغ یک بازی‌ اکشن سوم شخص چند نفره به‌نام Battle Prime رفته‌ایم که روی نبرد‌های شش به شش آنلاین تمرکز دارد. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

در سال‌های اخیر بازی‌های آنلاین و مولتی پلیر به موفقیت های بسیاری رسیده‌اند و بازی‌هایی مانند Call Of Duty: Mobile به یکی از بهترین بازی‌هایی که تا به امروز برای پلفترم موبایل منتشر شده است، تبدیل گشته‌اند. بازی Battle Prime جدیدترین ساخته‌ی Blitz Team LLC است که یک بازی سوم شخص آنلاین و مولتی پلیر است و بازیکنان می‌توانند این بازی اندروید و آیفون را به‌طور رایگان و با حجم حدودی ۲۰۵ مگابایت دانلود کنند. بازیکنان برای تجربه‌ی این بازی آیفون، به اتصال دائمی اینترنت و استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی دارند و نکاتی مانند پینگ پایین و اتصال اینترنت پایدار نقش مهمی در روند گیم‌پلی سریع بازی دارند. همچنین زومجی برای شما به‌‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

بازی Battle Prime

گیم‌پلی بازی Battle Prime سعی در رقابت با بازی Call Of Duty: Mobile دارد و سعی می‌کند مبارزاتی با مکانیسم‌های مشابه بخش مولتی پلیر آن بازی ارائه کند که البته با توجه کوچک‌تر بودن استودیو سازنده و توانایی محدودتر آنها، در بسیاری از موارد با وجود شباهت‌هایی، Battle Prime فقط یک اثر ساده و سرگرم کننده با گرافیکی زیبا محسوب می‌شود. بازی Battle Prime در ارائه‌ی حالت‌های مختلف، عملکرد خوبی دارد و حالت‌های مختلف مثل Capture The Flag و Domination بسیار سرگرم کننده هستند، اما در خود گیم‌پلی اصلی بازی مشکلاتی مانند سادگی و تکراری شدن و تاثیر انکار ناپذیر خرید‌های درون برنامه‌ای خود را نشان خواهد داد. بازی Battle Prime دارای سلاح‌های مختلفی است که بازیکنان می‌توانند بر اساس کلاس Prime انتخاب شده‌ی آنها، سلاح‌ها را انتخاب کنند و به مرور زمان این سلاح‌ها را ارتقا دهند. Primeهای بازی دارای کلاس‌ها مختلفی هستند که بعضی دارای سرعت بالاتر و بعضی دارای قدرت بیشتر هستند.

Battle Prime یک بازی آنلاین شوتر سوم شخص است که یکی از رقبای نزدیک Call Of Duty: Mobile است که در رسیدن به سطح آن کمی به مشکل بر می‌خورد

کنترل‌های بازی Battle Prime برای صفحه‌های نمایشگر لمسی به خوبی بهینه سازی شده است و بازیکنان می‌تواند به دو صورت دستی و اتوماتیک به مبارزات سریع و اکشن بازی بپردازند. در حالت اتوماتیک، بازیکنان فقط وظیفه‌ی نشانه‌گیری را دارند و پس از قفل شدن نشانه روی دشمنان، به‌صورت خودکار تیراندازی صورت می‌گیرد، اما در حالت دستی هم نشانه‌گیری و هم تیراندازی بر عهده‌ی بازیکنان است که این حالت به دقت و مهارت بیشتری از جانب بازیکنان نیاز دارد.

بازی Battle Prime

اما نقطه‌ی قوت اصلی بازی اکشن Battle Prime، گرافیک زیبا و چشم نواز آن در عین حجم نسبتا کم آن است که چشم هر بازیکن و طرفداری را به خود جلب خواهد کرد. قبل از عرضه بازی Battle Prime، حضور اصطلاح "گرافیک در سطح کنسول‌ها" یکی از مواردی بود که بسیاری به آن شک داشتند، اما این موضوع پس از انتشار کامل این بازی کاملا از بین رفت و همه‌ی بازیکنان در عین اشاره به نواقص و کمبودهای بازی در بخش گیم‌پلی، به ستایش گرافیک خیره کننده و پرجزئیات بازی پرداختند. نقشه‌های بازی دارای جزئيات بسیار بالایی است و بیشتر آنها در مناطق شهری طراحی شده‌اند که بازیکنان می‌توانند در حالت‌های مختلف این نقشه‌ها را تجربه کنند. تنها ایراد این بخش بازی، نواقصی در طراحی نقشه‌ها است که اگر تیمی بتواند زودتر به بخشی از نقشه برسد، به احتمال فراوان تا انتهای هر راند، دست بالا را خواهد داشت و بسیار به پیروزی نزدیک می‌شود. برخلاف بخش بصری، بخش صوتی و صداگذاری‌های بازی کمی ناامید کننده است و اصلا در سطح گرافیک فوق‌العاده‌ی بازی نیست.

بازی Battle Prime

بازی Battle Prime از آن دسته بازی‌هایی است که هنوز در ابتدای راه است و در نسخه‌ی ۲.۰.۴ خود قرار دارد و سازندگان می‌توانند با گوش دادن به انتقادات طرفداران و منتقدین، خود را به سطح بهترین بازی موبایل سال گذشته از نگاه زومجی، یعنی بازی Call Of Duty: Mobile نزدیک و نزدیک‌تر کنند. اگر از علاقه مندان بازی‌های شوتر آنلاین واقع گرایانه هستید، Battle Prime یک تجربه‌ی نسبتا خوب از گیم‌پلی و یک تجربه‌ی بصری و گرافیکی فوق العاده را برای بازیکنان رقم می‌زند.

دانلود بازی Battle Prime


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده