// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

بازی های مهر 1398 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در ماه مهر سال ۱۳۹۸ شاهد بازی‌های رایگان جذابی همانند نسخه موبایل Call of Duty و Mario Kart Tour بودیم. با زومجی همراه شوید.

مقاله‌های مرتبط:

در ماه مهر ۱۳۹۸ بازی‌های متنوع رایگانی برای موبایل عرضه شدند. از بازی‌های کلاسیک و پیکسلی گرفته تا بازی‌های بسیار باکیفیتی همانند Call of Duty به پلتفرم موبایل راه پیدا کردند. در بین دیگر آثار منتشر شده این ماه می‌توانید Idle Fitness Gym Tycoon را پیدا کنید که در آن باید مدیریت باشگاه ورزشی خود را به‌عهده بگیرید. همچنین بازی Exactamundo: World Trivia Tour را داشتیم که در آن می‌توانید اطلاعات خود را نسبت به کره زمین افزایش دهید.

بخش معرفی بازی موبایل همه روزه شما را با بهترین آثار جدید آشنا می‌کند و نام‌هایی را می‌بینیم که در بهبوهه بازی‌های شاخص ممکن است از دیدها پنهان بوده باشد. افرادی که آخر هفته می‌خواهند سری به موبایل خودشان بزنند و چندساعتی را بازی کنند، می‌توانند با مراجعه بخش بهترین بازی های اندروید و آیفون لیستی از بهترین‌ها را مشاهده کنند. کمیت در بازی‌های موبایل شدیدا بالا است و دراین‌میان باید بتوانید گلچینی از بهترین‌ها را داشته باشید تا پی به قدرت این پلتفرم ببرید. زومجی را می‌توانید دنبال کنید و بهترین بازی های اندروید و آیفون را به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه دنبال کنید.

Bleached Az

Bleached Az

سبک: آرکید

استودیو سازنده: Chaos Theory Games

اولین بازی فهرست را به یک اثر آرکید از استودیو Chaos Theory Games اختصاص داده‌ایم. Bleached AZ درواقع یک بازی جذاب براساس مجموعه کارتونی است که از تلویزیون کشور استرالیا پخش می‌شود. در این بازی شما وظیفه دارید تا از شخصیت‌های تونی، پیت و اسکار در مقابل خطرات موجود در اقیانوس محافظت کنید. زندگی این شخصیت‌های بامزه توسط مواردی همچون سفید شدن مرجان‌ها، آلودگی دریا و ماهی‌گیری بی‌رویه به‌خطر افتاده است. شما باید با کشیدن انگشتان خود روی صفحه‌نمایش موبایل، زباله‌های پلاستیکی، قلاب‌ها و تورهای ماهیگیری را کنار بزنید و از ساکنان منطقه Great Barrier Reef محافظت کنید. جالب است بدانید که هربار کشیدن انگشت روی صفحه‌نمایش (سوایپ کردن) شما به برنامه Plant-A-Tree مربوط شده است و با انجام آن کار یک نهال در مکانی کاشته می‌شود. برهمین اساس دربازی با هربار سوایپ کردن میزان کاهش گاز CO2 موجود در زمین به کاربران نشان داده می‌شود تا آن‌ها متوجه شوند تا چه اندازه می‌توانند در سلامتی محیط‌زیست دخیل باشند. درواقع Bleached Az قصد دارد آگاهی افراد را در حفظ سلامتی محیط اقیانوس افزایش دهد و بازیکنان را تشویق کند در کارهای مربوط‌به حفظ محیط‌زیست فعالیت‌های داوطلبانه داشته باشند. بازی Bleached Az را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Bleached Az

Bombr.io

Bombr.io

سبک: آرکید

استودیو سازنده: Headup

Bombr.io یک بازی سبک io. و آرکید مشابه با سری محبوب Bomberman است که به‌تازگی برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است. در این بازی آنلاین شما می‌توانید در صفحه‌ای شطرنجی بمب قرار دهید، بلوک‌ها را نابود کنید، پاورآپ‌های مختلف جمع‌آوری کنید و رقبای خود به کام انفجار بکشانید. Bombr.io یک بازی کاملا آنلاین است که به‌شما اجازه می‌دهد آن را به‌صورت همزمان و ۳۰ نفره تجربه کنید. با کسب امتیاز بیشتر رتبه خود را می‌توانید در لیدربرد جهانی ارتقا بخشید و به صدر جدول برسید. همچنین شخصیت‌های مختلفی در بازی گنجانده شده است که برای باز کردن آن‌ها باید سکه‌ها و امتیازهای درون بازی را جمع‌آوری کنید. تعداد این شخصیت‌ها به بیش از ۶۰ عدد می‌رسد که سازندگان برای هرکدام از آن‌ها طراحی منحصربه‌فردی درنظر گرفته‌اند. کنترل بازی بسیار ساده است. یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه‌نمایش قرار داده شده است که به‌وسیله آن کاراکتر اصلی بازی را کنترل می‌کند و با دکمه بمب سمت راست صفحه‌نمایش، هرمکان که می‌خواهید بمب قرار می‌دهید. اگر می‌خواهید بازی کلاسیک Bomberman را در قالب چندنفره تجربه کنید Bombr.io را از دست ندهید.

دانلود بازی Bombr.io

Bounty Hunter Space Lizard‏

Bounty Hunter Space Lizard

سبک: استراتژیک

استودیو سازنده: Stay Inside Games

بازی بعدی یک اثر پیکسلی و استراتژیک از استودیو Stay Inside Games است که به‌تازگی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. Bounty Hunter Space Lizard شما را در نقش یک مارمولک افسرده قرار می‌دهد که در خودروی ون فضایی خود به‌تنهایی زندگی می‌کند. او به‌هیچ‌وجه زندگی خوبی ندارد و محل زندگی‌اش را هم ماه‌ها است که تمیز نکرده است. درست پس از یک تجربه نزدیک به مرگ، این مارمولک به‌ این فکر می‌افتد که به یک جایزه‌بگیر تبدیل شود و زندگی خود را به‌این شکل ادامه دهد. گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی استراتژیک است و برمبنای حرکات فکر شده در نقشه‌های کوچک رخ می‌دهد. سازندگان در چهار بخش مختلف، ۲۰ مرحله گوناگون و سرگرم‌کننده قرارداده‌اند و این وظیفه شما است که باید حواس خود را جمع کرده و از هر ترفندی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. Bounty Hunter Space Lizard‏ را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bounty Hunter Space Lizard‏

Call of Duty Mobile

Call of Duty®: Mobile

سبک: اکشن

استودیو سازنده: Activision Publishing, Inc.

بازی موبایل Call of Duty: Mobile مجموعه شوتر محبوب کال‌آف‌دیوتی را به پلتفرم موبایل آورده است. اکتیویژن این بازی را سبک همیشگی شوتر اول شخص برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرده و بدون شک یکی از بهترین تجربه‌های این سبک را برای کاربران رقم زده است. بازیکنان پس از ساخت شخصیت و انتخاب اسلحه‌های مورد نظر خود، وارد بخش چندنفره بازی می‌شوند که شباهت زیادی به حالت Team Deathmatch بازی‌های چند نفره دارد. در این بخش بازیکنان در قالب دو تیم ۶ نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و تیمی که بیشتری کشته و امتیاز را داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود. سیستم کنترلی بازی دارای دو حالت ساده و پیشرفته است و بازیکنان می‌توانند بسته به مهارت خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. نقشه‌های بازی پرجزئیات و جذاب هستند و براساس برخی نسخه‌های کنسولی این مجموعه ساخته شده‌اند. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی و واقع‌گرایانه است و از کیفیت بسیار خوبی رو گوشی‌های هوشمند برخوردار است. همچنین صداگذاری بازی بسیار خوب انجام شده است و صدای شلیک اسلحه‌ها و انفجار نارنجک‌ها بسیار طبیعی هستند. آیتم‌های شخصی‌سازی متنوعی در بازی موبایل Call of Duty: Mobile تعبیه شده است که بازیکن می‌تواند بسته به سلیقه خود، شخصیت و پوسته‌ اسلحه‌های خود را شخصی‌سازی کند. یکی از نکات مهم و جذاب این بازی، حضور شخصیت‌های دوست‌داشتنی مجموعه بازی‌های Call of Duty مثل کاپیتان پرایس، گوست و سوپ مک‌تاویش در این اثر است. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های اول ‌شخص مخصوصا مجموعه Call of Duty هستید، این بازی را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

Duskwood – Episode 1, Interactive Choices Stories‏

Duskwood – Episode 1

سبک: نقش‌آفرینی

استودیو سازنده: Everbyte

بازی Duskwood یک اثر تعاملی داستان‌محور است که به‌تازگی اپیزود اول آن برای دانلود در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است. در داستان بازی ۷۲ ساعت از زمان ناپدید شدن شخصیت هانا گذشته است و دوستانش ناگهان پیغامی از موبایل او دریافت می‌کنند که در آن تنها یک عدد نوشته شده است. این عدد چیزی نیست جز شماره شما! Duskwood درواقع یک روستای کوچک و مه‌آلود است که توسط جنگلی انبود محصور شده است. کم پیش می‌آید که افراد غریبه در محیط آن گم شوند،‌ اما وقتی این اتفاق بیافتد، آن‌ها محیط آن‌جا را بسیار غریب و ترسناک توصیف کرده‌اند. ساکنان داسکوود اما هیچ‌وقت مشکلی با این قضیه نداشتند. اما در ۷۲ ساعت گذشته همه‌چیز عوض شده‌است. چرا که دختری ناپدید شده است و افسانه‌های اسرارآمیز جنگل باستانی اطراف درحال زنده شدن هستند. گیم‌پلی بازی به‌صورت تعاملی و نوشتاری است و بازی قرار است به‌صورت اپیزودیک عرضه شود. شما باید با دریافت تصاویر، ویدیوها و پیغام‌های صوتی و تماس در گوشی خود، داستان بازی را پیش ببرید. پاسخ‌ها و تصمیم‌های شما است که داستان بازی را پیش می‌برد و روی سرنوشت شخصیت‌های بازی اثر می‌گذارد. اپیزود اول این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه پلی‌استور دریافت کنید. 

دانلود بازی Duskwood – Episode 1, Interactive Choices Stories‏

Empire: Age of Knights - New Medieval MMO‏

Empire: Age of Knights - New Medieval MMO

سبک: استراتژیک

استودیو سازنده: Goodgame Studios

بازی استراتژیک معمولا از محبوبیت زیادی بین گیمرهای پلتفرم موبایل برخوردار هستند. بازی‌هایی که در آن‌ها معمولا باید شهر خود را بسازید و همزمان نیروهای‌تان را برای یورش به حریفان آماده کنید. Empire: Age of Knights - New Medieval MMO یکی از جدیدترین بازی‌ّهای این سبک است که در ظاهر یک بازی شهرسازی و در باطن اثری الهام گرفته از Clash of Clans به‌شمار می‌رود. از آخرین حمله اورک‌ها به سرزمین شما سال‌های زیادی گذشته است و حالا انسان‌ها در صلح و درکنار یکدیگر در حال زندگی هستند. اما این صلح قرار نیست تا ابد ادامه داشته باشد و به‌زودی به‌پایان می‌رسد. در این بازی می‌توانید به قوی‌ترین شوالیه تبدیل شوید و شهر قرون وسطایی خود را به یک امپراطوری باشکوه تبدیل کنید. همچنین قادر هستید تا با مدیریت صحیح منابع و ساخت‌وسازهای مختلف، مهارت‌های اقتصادی خود را به رخ دیگران بکشید. گرافیک Empire: Age of Knights به‌صورت کارتونی است و مشابهت زیادی با آثار هم‌سبک خود دارد. اگر قصد دارید تا باری دیگر یاد و خاطره Clash of Clans برای‌تان خاطره شود، Empire: Age of Knights - New Medieval MMO انتخاب شما است.

Empire: Age of Knights - New Medieval MMO‏

Exactamundo: World Trivia Tour‏

Exactamundo: World Trivia Tour

سبک: Trivia

استودیو سازنده: Rogue Games, Inc.

به‌طور خلاصه بازی Exactamundo: World Trivia Tour را می‌توان یک اثر سؤال جوابی خانوادگی راجع به کره زمین نامید. در این بازی جذاب و سرگرم‌کننده به اطراف کره زمین سفر کرده و دانش خود را نسبت به مکان‌هایی که بازدید می‌کنید، محک بزنید. سازندگان در بازی ۱۲۰ مکان فوق‌العاده برای بازدید قرار داده‌اند و بازیکنان می‌توانند با ۲۰۰۰ سؤال مختلفی که با تصاویر گوناگون در آن قرار داده شده است، اطلاعات خود را راجع به کره زمین افزایش دهند. این بازی به‌شما اجازه می‌دهد تا افراد معروفی همانند کلئوپاترا، لینکولن و گاندی را ملاقات کنید. آن‌ها در اطراف کره زمین به شما مأموریت‌هایی می‌دهند تا آثار باستانی گمشده را پیدا کنید. این بازی توسط استودیو Rogue Games توسعه داده شده و هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی Exactamundo: World Trivia Tour‏

Harbingers - Last Survival

Harbingers - Last Survival

سبک: نقش‌آفرینی

استودیو سازنده: Wanda Cinemas Games

بازی بعدی Harbingers - Last Survival نام دارد که استودیو Wanda Cinemas Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در داستان بازی، آرامش مردمی که درکنار یکدیگر در صلح زندگی می‌کردند، با حلمه زامبی‌ها به هم می‌ریزد. پیشروهای عصرهای مختلف ندای سرنوشت را شنیده و دور هم جمع می‌شوند تا با زامبی‌ها روبه‌رو شوند. آن‌ها برای دفاع بشریت و نابودی تاریکی سلاح خود را بلند می‌کنند، اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا می‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند؟ سازندگان در بازی نزدیک به صد قهرمان مختلف از چهار منطقه گوناگون قرار داده‌اند که هرکدام از آن‌ها ویژگی شخصیتی منحصربه‌فردی دارد. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی است و طراحی شخصیت‌ها از انیمه‌های ژاپنی الهام گرفته شده است. نبردهای بازی هم به‌شکل نوبتی استراتژیک دنبال می‌شود و بازیکنان کنترلی روی حرکات شخصیت‌های بازی ندارند. برای انجام مبارزت کافی است تیم خود را بچینید و مبارزه خودکار آن‌ها را مشاهده کنید. Harbingers - Last Survival هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور قابل دانلود است.

دانلود بازی Harbingers - Last Survival

Idle Fitness Gym Tycoon - Workout Simulator Game‏

Idle Fitness Gym Tycoon - Workout Simulator Game

سبک: شبیه‌سازی

استودیو سازنده: Codigames

بازی بعدی را به یک شبیه‌ساز مدیریت باشگاه ورزشی اختصاص داده‌ایم. Idle Fitness Gym Tycoon شما را در نقش یک مدیر باشگاه ورزشی کوچک می‌کند که وظیفه دارد تجارت خود را توسعه دهد. در ابتدای بازی شما کار خود را با یک مکان ساده آغاز کرده و باید با تلاش بسیار آن‌جا را به یک باشگاه بزرگ تبدیل کنید. در این راه شما می‌توانید دستگاه‌های بدن‌سازی جدید به باشگاه اضافه کنید و تجهیزات‌تان را ارتقا دهید. همچنین می‌توانید مربی حرفه‌ای استخدام کنید یا مربیان خود را آموزش دهید. شما در باشگاه خود می‌توانید کلاس‌های گوناگونی همانند کلاس آیروبیک و یوگا برگزار کنید. همچنین می‌توانید برای بهتر و معروف کردن باشگاه خود، استراتژی‌های توسعه مختلف تعریف کنید. ورزش‌کاران مشهور را استخدام کنید تا کلاس کاری تجارت‌تان را بالا ببرند یا افراد مشهور را جذب کنید تا در باشگاه شما کار کنند. همه‌چیز به‌شما بستگی دارد که تا چه اندازه می‌توانید وظیفه خود را به درستی انجام دهید. این بازی را می‌توانید در اوقات فراغت خود تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Idle Fitness Gym Tycoon - Workout Simulator Game‏‏

KleptoCats Cartoon Network‏

KleptoCats Cartoon Network

سبک: کژوال

استودیو سازنده: HyperBeard

بازی KleptoCats Cartoon Network اثری کژوال از استودیو HyperBeard است که شما را به دنیای شخصیت‌های کارتونی شبکه Cartoon Network می‌برد. شما در این بازی شخصیت‌های نام‌آشنای کارتون‌های Adventure Time ،The Amazing World of Gumball ،The Powerpuff Girls ،Steven Universe و We Bare Bears را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید از جادوی KleptoScope استفاده کنید تا در میان دنیاهای مذکور سفر کنید و با کاراکترهای محبوب این انیمیشن‌ها تعامل داشته باشید و با KleptoCatهای دوست‌داشتنی مشغول شوید. شما در این بین باید به‌خوبی از KleptoCatها مراقبت کنید تا آن‌ها را سالم، شاد و سرگرم نگه دارید. مطمئن شوید که به‌صورت مداوم آن‌ها را نوازش کنید، بشورید و به آن‌ها غذا دهید و آن‌ها را به سفر بفرستید تا آیتم‌های گمشده را پیدا کنند یا وسایل جادویی را برگردانند. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی KleptoCats Cartoon Network‏

Mario Kart Tour

Mario Kart Tour

سبک: اکشن، ریسینگ

استودیو سازنده: Nintendo Co., Ltd.

شرکت نینتندو ثابت کرده است که مجموعه ماریو همیشه روی هر پلتفرم می‌تواند به موفقیت و محبوبیت دست پیدا کند. این‌بار این شرکت با عرضه بازی Mario Kart Tour، مسابقات جذاب کارتینگ را با حال‌وهوای دنیای ماریو به گوشی‌های هوشمند آورده است. گیم‌پلی لمسی بازی بسیار روان و ساده است و بازیکنان با هر قشر سنی به‌راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. مسابقات بازی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و بازیکنان در آن باید در یک پیست رانندگی با یکدیگر به رقابت بپردازند. در طول مسیر مسابقه، آیتم‌ها و اسلحه‌های مختلفی قرار داده شده است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها رقبای خود را از مسیر خارج کنند. با اتمام هر مسابقه، بازی به بازیکنان ستاره و جوایزی اهدا می‌کند که می‌توان به‌وسیله آن‌ها، ماشین‌ها را ارتقا داد. گرافیک بازی به‌صورت کارتونی و سه‌بعدی است و با رنگ‌های شاد و مفرح خود باعث می‌شود بازیکنان از تجربه Mario Kart Tour لذت ببرند. بدون شک این بازی اثری جذاب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Mario Kart Tour

Merge Magic!

Merge Magic!

سبک: معمایی

استودیو سازنده: Gram Games Limited

بازی بعدی فهرست این ماه، Merge Magic! نام دارد که استودیو بازی‌سازی Gram Games Limited وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی شما باید افسانه‌ها و مأموریت‌های اسرارآمیز را کشف کنید و با استفاده از ترکیب کردن هرچیزی که می‌بینید، آن‌ها را به انجام برسانید. با ادغام آیتم‌های مختلف، موجودات جادویی خاصی از آن‌ها بیرون می‌آید که باید شما آن‌ها را تکامل بخشیده و به موجودات قدرتمندی تبدیل کنید. در طول مسیر بازی با چالش‌های مختلفی هم روبه‌رو می‌شوید که می‌تواند شما را به‌چالش بکشد. با گذراندن هر مرحله، بازی جایزه‌های مختلفی را به شما اهدا می‌کند که می‌توانید آن‌ها را به باغ خود ببرید. درمجموع در بازی Merge Magic! بیش از ۵۰۰ آیتم مختلف گنجانده شده است که شما می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید یا با یکدیگر تطابق دهید. بازی در کل بیش از ۸۱ مرحله مختلف را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد که باعث می‌شود Merge Magic! به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آثار پلتفرم موبایل تبدیل شود. پری‌ها، تک شاخ‌ها، مینوتورها و موجودات دو رگه‌ای که هرگز در گذشته دیده نشده‌اند مانند باترفنت (پروانه و فیل)، پیکت‌ها (طاووس و گربه) و خیلی موجودات جذاب دیگر را کشف کنید. اگر می‌خواهید یک بازی معمایی سرگرم‌کننده را تجربه کنید، Merge Magic! را از دست ندهید.

دانلود بازی Merge Magic!

Mythgard

Mythgard

سبک: استراتژیک

استودیو سازنده: Rhino Games Inc.

Mythgard یک بازی استراتژیک نوشتاری از استودیو Rhino Games است که وقایع آن در دنیایی مدرن رخ می‌دهد. بازی دارای گیم‌پلی تاکتیکی با المان‌های ساخت میز کارت است که المان‌های استراتژی بیشماری را در خود جای داده است. لازم به‌ذکر است این بازی کارتی را می‌توان به‌صورت یک‌به‌یک یا دوبه‌دو انجام داد. در Mythgard می‌توانید بیش از ۴۰۰ کارت زیبا با طراحی‌های چشم‌نواز جمع‌آوری کنید. شما در این بازی همچنین قادر هستید برای حمله به حریف خود از جادوها و مینیون‌ها استفاده کنید و با آیتم‌های بهبوددهنده حملات خود را قوی‌تر کنید. میز کارت شما تنها به یک کلاس خاص محدود نمی‌شود و می‌توانید حالت‌های مختلفی را در آن درنظر بگیرید. در داستان بازی خدایان افسانه‌ای باستان، در Mythgard به درون دنیای مدرن پا گذاشته‌اند. بسیاری از این خدایان هزاران سال است که دیده نشده بودند، اما موجودات اسطوره‌ای برای کنترل کردن آسمان‌ها پا به میان گذاشته‌اند. از سویی دیگر موجودات فانی هم با این موجودات باستانی هم‌تیم شده‌اند. در Mythgard بازیکنان باید تکنولوژی و جادوی‌های افسانه‌ای را به کنترل خود درآورده و از آن‌ها در نبردهای سهمگین استفاده کنند. جالب است بدانید که تمامی کارت‌ها را می‌توان ازطریق بازی کردن به‌دست آورد و هیچ‌کدام شما را اجبار به پرداخت پول نمی‌کنند. حالت‌های PvE بازی به‌شما پاداش‌های روزانه می‌دهند و حالت‌های PvP مهارت‌های شما را در مقابل حریف‌های قدرتمند دیگر به چالش می‌کشد. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mythgard

The Addams Family - Mystery Mansion‏

The Addams Family - Mystery Mansion

سبک: شبیه‌سازی، اکشن و ماجراجویی

استودیو سازنده: PIXOWL INC.

بازی The Addams Family یک بازی ماجراجویی براساس انیمیشنی با همین نام است که به‌تازگی برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده است. در این بازی شما در قالب شخصیت‌های معروف این مجموعه همانند Morticia ،Gomez ،Wednesday و غیره قرار می‌گیرید و باید ماجراجویی‌های آن‌ها را تجربه کنید. درواقع شما در بازی وظیفه دارید تا خانواده را دور هم جمع کنید و دکوراسیون خانه را بچینید. در این بازی اثاثیه، نقاشی‌ها، گیاهان گوشت‌خوار و دیگر چیزهای عجیب وجود دارند و شما باید با چیدن آن‌ها درکنار یکدیگر، عمارت Addams را تاجایی که می‌توانید جذاب و دلربا کنید! این بازی در فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور به‌ترتیب با حجم‌های ۶۷ و ۹۹/۵ مگابایت برای دانلود قرار گرفته است.

دانلود بازی The Addams Family - Mystery Mansion‏

ZigZagged

ZigZagged

سبک: آرکید

استودیو سازنده: HeroCraft Ltd.

بازی آخر این ماه را به یک اثر آرکید از استودیو HeroCraft اختصاص داده‌ایم. در بازی ZigZagged شما در نقش کاراکتری قرار می‌گیرید که باید از آزمایش‌های خطرناک موجودات فضایی فرار کند. سازندگان کاراکترهای متنوعی را در بازی قرار داده‌اند و شما می‌توانید با آن‌ها محیط‌های عجیب و زیبای بازی را کشف کنید. از امتیازات ویژه استفاده کنید و ببینید تا چه اندازه می‌توانید در مسیرهای زیگ‌زاگ بازی پیش بروید. بازی درمجموع دوازده شخصیت منحصربه‌فرد در خود جای داده است که باید در ۶ محیط مختلف از دشمنان خود فرار کنند. شخصیت‌ها هرکدام آواتار و صداگذاری مخصوص به خود را دارند. دو ویژگی برای پیش بردن مسیر بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که Coin Magnet و Revive نام دارند. همان‌طور که از نام این ویژگی‌ها برمی‌آید، شما می‌توانید به‌وسیله آن‌ها سکه‌های اطراف را جمع کنید و به‌وسیله دیگری در صورت باختن، به بازی برگردید. صداگذاری و موسیقی بازی آرامش‌بخش است و سازندگان توصیه کرده‌اند که حتما ZigZagged را با هدفون تجربه کنید. همچنین با ورود روزانه به بازی می‌توانید هدیه‌های جذاب و رایگان دریافت کنید. ZigZagged با حجم کم ۳۷ مگابایت در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی ZigZagged

در این مقاله گلچینی از بهترین‌ بازی‌های مهرماه ۹۸ را از دیدگاه زومجی معرفی کردیم. شما هم می‌توانید در کامنت‌ها بازی‌هایی را که این ماه تجربه کرده‌اید با ما به اشتراک گذارید و امکان تجربه آن را به دیگران هم بدهید. پلتفرم موبایل نشان می‌دهد که برای تجربه یک شاهکار یا حداقل یک بازی سرگرم‌کننده نیازی نیست که پول‌ زیادی خرج کنید و در اکثر مواقع آثار شاخص استودیو‌های بزرگ این پلتفرم به رایگان در اختیار شما قرار دارند. شما برای نمونه می‌توانید بازی‌های معرفی شده در این مطلب را تجربه کنید و بدون صرف هیچ هزینه‌ای وارد ماجراجویی‌های Bounty Hunter Space Lizard، اکشن اول‌شخص Call of Duty: Mobile و معمایی Merge Magic! شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده