نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Streets of Rage 2 Classic؛ شورش در خاطرات

در بازی موبایل Streets of Rage 2 Classic به دوران شیرین کنسول سگا جنسیس برمی‌گردیم و با یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های آن دوران تجدید خاطره می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

زمانی شرکت سگا با کنسول‌های بازی جذاب خود، توانسته بود نبض بازار کنسول‌های بازی را در دستان خود بگیرد و با انتشار بازی‌های با کیفیت، روز به روز به موفقیت و کسب درآمد خود اضافه کند. این شرکت با عرضه بازی‌های خاطره‌انگیزی چون Sonic The Hedgehog یا Golden Axe توانست محبوبیت بسیاری از سمت بازیکنان کسب کند. بازی Streets of Rage یکی از این آثار هیجان‌انگیز است که در سه نسخه منتشر شد و با استقبال پرشور بازیکنان روبرو شد. این بازی که در ایران با نام «شورش در شهر» مشهور شده بود، پای ثابت کلوب‌های بازی دهه هفتاد شمسی بود و بازیکنان بسیاری برای تجربه این بازی، روانه کلوب‌ها می‌شدند. حال، شرکت سگا در ادامه عرضه بازی‌های کلاسیک خود برروی پلتفرم‌های موبایلی، بازی موبایل Streets of Rage 2 Classic را منتشر کرده است که در ادامه قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان این مطلب، با زومجی همراه باشید.

Streets of Rage 2 Classic

 این بازی را می‌توان از طریق WiFi به صورت دونفره تجربه کرد

بازی اندروید Streets of Rage 2 Classic یک بازی در سبک Beat'em Up است که داستان آن ادامه ماجراهای نسخه اول این بازی است که جرم و جنایت به طرز سرسام‌آوری افزایش پیدا کرده است و Axel و یارانش برای نجات شهر و از بین بردن جرایم شهری، اقدام به پاکسازی شهر می‌کنند. داستان بازی و اتفاقات پیرامون آن بسیار هیجان‌انگیز و جذاب هستند که حسی نوستالژیک را برای بازیکنان قدیمی ایجاد می‌کند. روند بازی به اینگونه است که بازیکن از بین شخصیت‌های اکسل، بلِیز، مکس و اسکیت یک نفر را انتخاب می‌کند و وارد بازی می‌شود. در داخل مراحل بازی‌ آیفون Streets of Rage 2 Classic، بازیکن با اشرار و دشمنان مختلفی روبرو می‌شود و با فشردن دکمه‌های مختلف به آنها مشت می‌زند و یکی پس از دیگری، آنها را از پای در می‌آورد. در پایان هر مرحله، باس فایت نهایی آن وجود دارد که با شکست دادن باس مورد نظر، بازیکن مرحله را به پایان می‌رساند و به مرحله بعد می‌رود. مراحل بازی به مرور سخت‌تر می‌شوند و بازیکن با دشمنانی جدید روبرو خواهد شد که توانایی بازیکن را به چالش خواهد کشید. این بازی موبایل دارای سیستم ذخیره‌سازی است که بازیکن می‌تواند روند بازی خود را ذخیره‌ کند. همچنین، بازی موبایل Streets of Rage 2 Classic از سیستم Rewin Time بهره می‌برد که این سیستم به بازیکن اجازه می‌دهد که بازی خود را به عقب برگرداند و بخشی از مرحله را دوباره انجام دهد. لازم به ذکر است، بازیکنان می‌توانند با پرداخت ۲ دلار، سیستم ذخیره‌سازی ابری را در بازی باز کنند و تبلیغات را مسدود کنند و به راحتی به تجربه بازی خود ادامه دهند.

Streets of Rage 2 Classic

این بازی تجدید خاطره‌ای است با یکی از بهترین بازی‌های کنسول سگا جنسیس

سازندگان تمام ویژگی‌های نسخه‌ اصلی بازی Streets of Rage 2 را در این نسخه لحاظ کرده‌اند و با بهبود گرافیک و موارد فنی بازی، تلاش کرده‌اند که تجربه‌ای دلنشین و با کیفیت با رزولوشن HD را در اختیار بازیکنان قرار دهند. بازی موبایل Streets of Rage 2 Classic دارای گرافیک دوبعدی و پیکسلی است که به خوبی بازیکنان را به دوران طلایی کنسول سگا جنسیس می‌برد. صداگذاری و موسیقی بازی به شدت لذتبخش و بدون نقص است. نحوه قرارگیری سیستم کنترل بازی شبیه به کنترلر سگا جنسیس طراحی شده است و بازیکن دکمه‌های معروف A B C این کنترلر را در صفحه نمایش موبایل خود مشاهده می‌کند. لازم به ذکر است، بازیکنان می‌توانند بازی موبایل Streets of Rage 2 Classic را از طریق WiFi به صورت دونفره تجربه کنند و بر علیه شورش‌ دشمنان قیام کنند.

Streets of Rage 2 Classic

بازی موبایل Streets of Rage 2 Classic یک بازی جذاب و خاطره‌انگیز است که به همه بازیکنان قدیمی پیشنهاد می‌شود. شرکت سگا با انتشار بازی‌های کلاسیک خود، باعث شده است که بازیکنان جدید با آثار کلاسیک و خوش ساخت دهه‌های گذشته آشنا شوند که کاری بسیار تحسین‌برانگیز است. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی هیجان‌انگیز را دانلود کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Streets of Rage 2 Classic


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده