نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Streets of Rage Classic

در بازی موبایل Streets of Rage Classic وارد یکی از بازی‌های خاطره‌انگیز دوران کودکی خود خواهید شد و برعلیه شورش تبهکاران در شهر اقدام خواهید کرد.

مدتی است، استودیوهای مختلف بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز سال‌های گذشته را به صورت ریمستر شده و با رزولوشن HD برای دستگاه‌های موبایل منتشر می‌کنند. بازی‌های جذابی چون GTA III و Tomb Rider و Metal Slug از این دست بازی‌های خاطره‌انگیز هستند. حال، شرکت سگا که پیش از این دیگر بازی های کنسول سگا مانند بازی‌های Golden Axe و Sonic the Hedgehog را منتشر کرده بود، در آخرین اقدام خود بازی محبوب Streets of Rage Classic یا همان «شورش در شهر» را به سیستم عامل‌های اندروید و iOS آورده است. با معرفی این بازی نوستالژیک همراه زومجی باشید.

بازی Street of Rage Classic

بازی Streets of Rage Classic دارای سیستم ذخیره‌سازی است

بازی موبایل Streets of Rage Classic یک بازی در سبک بیتم آپ (Beat 'em Up) است که پلیس برای آرام کردن شهر و شورشی که توسط تبهکاران صورت گرفته است، سه نفر از حرفه‌ای ترین مأمورین خود را برای این کار انتخاب می‌کند. گیم‌پلی بازی Streets of Rage Classic بدین گونه است که بازیکن با انتخاب یکی از سه شخصیت Adam و Axel و Blaze وارد بازی و در شهر مستقر می‌شود. بازیکن با حرکت دادن قهرمان خود به سمت راست، به سوی دشمنان می‌رود و با لمس کردن دکمه‌ها، به تبهکاران مشت و لگد می‌زند و آنها را از پای در می‌آورد. هر زمان که بازیکن نیاز به نیروی ویژه پلیس پیدا کند، می‌تواند با فشردن دکمه‌ A از آنها کمک بگیرد و آنها تمام دشمنان حاضر در صحنه را از بین می‌برند. سلاح‌های سرد مختلفی نیز در طول مرحله وجود دارد و بازیکن می‌تواند با استفاده از آنها دشمنان را سریع‌تر از میان بردارد. در انتهای هر مرحله، یک باس یا غول مرحله آخر وجود دارد که پس از کشتن آنها، بازیکن به مرحله بعدی می‌رود. لازم به ذکر است، بازی اندروید Streets of Rage Classic دارای بخش چندنفره نیز است که بازیکن می‌تواند با استفاده از Wifi با دوستان خود، بازی را تجربه کند.

Streets of Rage Classic

بازی با گرافیک نسخه اولیه کنسول سگا و رزولوشن HD اجرا می‌شود

گرافیک بازی آیفون Streets of Rage Classic به صورت پیکسلی و دوبعدی طراحی شده است و سازندگان از همان گرافیک نسخه اولیه خود روی کنسول سگا استفاده کرده‌اند و با این تفاوت که این بازی با رزولوشن HD برروی موبایل‌ها اجرا می‌شود. موسیقی بازی به صورت ۸ بیتی ساخته شده است و دارای حسی نوستالژیک است. همچنین، صداگذاری آن به خوبی و بدون نقص کار شده است. بازی اندروید Streets of Rage Classic برخلاف نسخه کنسولی خود، دارای سیستم ذخیره‌سازی است. بازیکن می‌تواند به صورت دستی که دکمه آن در بالا سمت راست قرار دارد، روند بازی خود را ذخیره کند؛ اما بازیکن می‌تواند با پرداخت ۲ دلار، سیستم ذخیره‌سازی خودکار و ذخیره ابری را برروی اکانت خود باز کند و بدون مشکل مشغول تجربه بازی بشود. همچنین، با پرداخت این مبلغ، تبلیغات رایگان برای گیمر بسته خواهد شد. لازم به ذکر است، این بازی دارای سیستم Rewind نیز هست که بازیکن می‌تواند روند بازی خود را به عقب ببرد و دوباره بازی خود را به پیش ببرد؛ دکمه این سیستم در سمت چپ و بالای صفحه تعبیه شده است.

بازی موبایل Streets of Rage Classic یک بازی خاطره‌انگیز و جذاب است که تجربه آن به همه بازیکنان پیشنهاد می‌شود. گیم‌پلی روان و هیجان‌انگیز، موسیقی نوستالژیک و گرافیک کلاسیک آن باعث شده است که با بازی قوی و خوش ساختی روبرو باشیم. امید است، شرکت سگا نسخه‌های بعدی بازی Streets of Rage را برای پلتفرم‌های موبایلی منتشر کند و بازیکنان جدید و جوان‌تر از تجربه یکی از برترین بازی‌های ویدیویی تاریخ از تجربه آن لذت ببرند. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید این بازی نوستالژیک را از طریق لینک‌های پایین دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Streets of Rage Classic


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده