// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

بازی های هفته چهارم آذر 1397 برای اندروید

در چهارمین هفته آذر بازی جدید سوپرسل، سازنده بازی کلش اف کلنز را معرفی کرده‌ایم. این هفته همینطور نگاهی داریم به بازی Command & Conquer: Rivals که اخیرا به صورت جهانی منتشر شد.

سوپرسل را می‌توانیم یکی از کمپانی‌های موفق و البته محبوب صنعت بازی‌های موبایل معرفی کنیم. کمپانی فنلاندی که با ایده‌های ناب توانست سیر انتشار بازی‌های استراتژی موبایل را تغییر دهد و گاهی در بازی کلش اف کلنز ما را برای حمله به دهکده سایر بازیکنان ترغیب کرد و گاهی نیز در بازی کلش رویال، سبک و سیاق جدیدی را به بازی‌های کارتی داد. اکنون اما بعد از حدود یک سال بالاخره شاهد انتشار بازی Brawl Stars با دیدگاهی کاملا جدید هستیم. ایده‌ای تکامل یافته که از همین ابتدا بسیاری از توسعه‌دهندگان را به کپی‌کاری ترغیب کرده است. در کنار معرفی Brawl Stars، این هفته همینطور بررسی بازی اندروید و آیفون Command & Conquer: Rivals در زومجی منتشر شد و به همین مناسب معرفی کوتاهی از این بازی در مقاله پیشرو خواهیم داشت.

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Brawl Stars

Brawl Stars

سوپرسل بی شک یکی از کمپانی‌های خلاق صنعت موبایل است و تا به امروز با هر یک از سه بازی اندروید و آیفونی که منتشر کرده است توانسته بازیکنان زیادی را سرگرم کند. بازی جدید سازنده کلش رویال این‌بار بعد از گذشت حدود یک سال از انتشار محدود بازی Brawl Stars، بالاخره این هفته شاهد عرضه این اثر به صورت جهانی بودیم. برخلاف سایر بازی‌های سوپرسل، این بار شما به صورت کامل کنترل تنها یک شخصیت را در دست می‌گیرید. شخصیت‌ها یا همان قهرمان‌های بازی هر کدام قدرت‌های منحصر به فرد و استراتژیکی دارند که با توجه به نفس تیمی بودن بازی، در جریان رقابت‌های رو در رو با تیم‌های دیگر از اهمیت بسیاری برخوردارند. یکی از ویژگی‌های Brawl Stars وجود حالت‌های مختلف رقابتی است؛‌ در یکی از حالت‌ها باید به دنبال جمع‌آوری الماس بروید و رقابتی سه در مقابل سه را تجربه کنید، در حالی که در حالت دیگه وارد مسابقه‌ای مشابه بازی های بتل رویال می‌شوید و باید تا جای ممکن برای پیروز شدن تلاش کنید. وجود سیستم ارتقاء مشابه بازی کلش رویال باعث شده Brawl Stars نیز بعد از مدتی به یک اثر Pay to Win‌ تبدیل شود، هرچند این‌بار همکاری بسیار نزدیکی را بین بازیکنان شاهد هستیم. بازی Brawl Stars تجربه‌ای کاملا متفاوت اما سرگرم کننده است که باید حتما آن را بازی کنید.

دانلود بازی Brawl Stars

بازی Flippy Skate

Flippy Skate

 برخلاف کمپانی‌هایی مانند سوپرسل، نت ماربل یا گیم‌لافت، کمپانی کچاپ همواره به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های سبک برای گوشی‌های همراه شناخته می‌شود؛ بازی‌هایی که هدف اصلی آنها ثبت رکورد است و تنها قصد دارند تا با درگیر کردن بازیکنان، آنها را به ثبت رکوردهای بالاتر ترغیب کنند. در بازی Flippy Skate نیز تنها با لمس کردن، نگه داشتن انگشت روی نمایشگر و رها کردن نمایشگر در زمان مناسب باید برای ثبت امتیاز بالاتر تلاش کنید. در جریان بازی یک اسکیت به صورت خودکار حرکت می‌کند و با هر بار نگه داشتن انگشت‌تان روی نمایشگر کاری می‌کنید تا اسکیت به دور خود بچرخد، با این حال باید مراقب باشید تا در زمان مناسب انگشت‌تان را از روی نمایشگر بردارید تا اسکیت به درستی به روی زمین بی‌افتد و به مسیر خود ادامه دهد. اگر به دنبال یک سرگرمی ساده می‌گردید تا با یک دست بتوانید اندکی در مترو یا اتوبوس مشغول شوید. Flippy Skate گزینه‌ی مناسبی برای تجربه کردن است.

دانلود بازی Flippy Skate

بازی Super Cat

Super Cats

دموی ساخته سوپرسل نیز حتی برای توسعه آثاری مشابه کافی است تا در اندک زمانی شاهد حضور انواع و اقسام بازی‌هایی با حال و هوای Brawl Stars باشیم. بازی Super Cats حداقل در زمینه مکانیزم گیم‌پلی تفاوتی با بروال استارز ندارد، با این حال، سوپر کتز نیز با پیروی از موج عظیم بازی‌های به اصطلاح گربه‌ای، داستان نبرد چند گربه را در یک میدان نبرد روایت می‌کند. حالت سه بر سه در بازی Super Cats تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای رقابت و جمع‌آوری سکه‌ها است، هرچند باید گفت که از لحاظ سرعت گیم‌پلی کمی از براول استارز عقب می‌ماند. با این حال حضور انواع و اقسام قهرمان‌ها با توانایی‌های منحصر به فرد، سیستم ارتقاء پر جزئیات و گیم‌پلی اعتیاد آور، Super Cats را به محصول مناسب برای تجربه کردن تبدیل کرده است. اگر به دنبال یک اثر سرگرم‌کننده و جایگزین مناسبی برای Brawl Stars می‌گردید، سوپر کتز فعلا گزینه‌ی مناسبی است.

دانلود بازی اندروید Super Cats

بازی Brawling Animals

Brawling Animals

Brawling Animals نیز دقیقا شرایطی مشابه Super Cats را دارد، با این تفاوت که در این بازی رقابت‌های رو در روی بیشتری را شاهد هستیم. در حالت یک به یک باید در نبردی با بازیکنی دیگر سعی کنید تا کمتر کشته شوید و در مقابل دشمن را بیشتر از پای در بیاورید. یکی از خصوصیات Brawling Animals، تخریب پذیری محیط بازی است. در جریان بازی باید با از بین بردن موانع، دشمنان را آسان‌تر مورد هدف قرار دهید. متاسفانه در تجربه کوتاه مدتی که داشتیم، آنچنان تعادل مناسبی را میان قدرت گربه‌ها شاهد نبودیم. روند بازی مقداری نسبت به رقبا کند است و همین کندی و تغییر بخش‌هایی از کنترل مجازی شخصیت‌، باعث شده تا به گیم‌پلی ضربه وارد شود. از طرفی تبلیغات‌های ویدیویی درون بازی نیز طولانی هستند. اگر این موارد آزارتان نمی‌دهد Brawling Animals را نیز تجربه کنید، در غیر این صورت Brawl Stars و Super Cats بی‌شک گزینه‌های بهتری خواهند بود.

دانلود بازی Brawling Animals

بازی Command & Conquer: Rivals

Command & Conquer: Rivals

شاید شنیدن انتشار نسخه موبایل یک بازی پرهوادار استراتژی حداقل برای بازیکنان رایانه‌های شخصی چندان خوشایند نباشد، اما پولسازی صنعت بازی‌های موبایل باعث شده تا سازندگان با عبور از طرفداران پر و پاقرص خود به سمت جلب نظر طیف جدیدی از هواداران حرکت کنند. سری Command & Conquer نیز یکی از همین مجموعه‌های استراتژی محبوب است که اخیرا بعد از مدتی انتشار نسخه‌ی دسترسی پیش از موعود، شاهد عرضه‌ی جهانی آن بوده‌ایم. در جریان بازی دو بازیکن باید به صورت real-time به مصاف یکدیگر بروند تا با تسخیر موقعیت‌های تعیین شده، بمب هسته‌ای را برای از بین بردن پایگاه یکدیگر فعال کنند. گرافیک زیبا برای یک بازی موبایل از یک طرف و وجود نیروهای متفاوت برای اجرای استراتژی‌های مختلف، از جمله خصوصیات بازی Command & Conquer: Rivals هستند. با توجه به رایگان بودن Command & Conquer: Rivals، بی شک در طولانی مدت شاهد برتری افرادی هستیم که از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند، با این حال هنوز هم استراتژی مناسب می‌تواند شما را به برتری برساند.

دانلود بازی Command & Conquer: Rivals


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده