نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

معرفی بازی موبایل Brawling Animals؛ هرج و مرج حیوانات

در بازی Brawling Animals به جنگ با دیگر حیوانات حاضر در میدان نبرد خواهید رفت و با آنان مبارزه خواهید کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های مبارزه‌ای و اکشن دارای جذابیت خاص خود هستند و این سبک در سرتاسر جهان طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. آثاری مهیج و سرگرم‌کننده که بازیکن علاقه دارد ساعات بسیار زیادی را صرف تجربه اینچنین بازی‌هایی کند. استودیو Hey Digital Ventures با استفاده از این محبوبیت بازی موبایل جدیدی شبیه به بازی Brawl Stars را طراحی و توسعه داده است که دارای جذابیت خاص خود است. بازی موبایل Brawling Animals یک بازی اکشن و آنلاین است که بازیکنان با انتخاب قهرمانان مختلف به صورت آنلاین به مبارزه با دیگر بازیکنان می‌روند و با آنها به رقابت می‌پردازند. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به این بازی اندروید بیاندازیم.

Brawling Animals

فضای بازی فانتزی و زیبا طراحی شده است

بازی موبایل Brawling Animals دارای قهرمانانی چون حیوانات گربه، لاک‌پشت و روباه است که هرکدام دارای قابلیت و توانایی‌های منحصر بفردی هستند. روند بازی بدین‌گونه است که بازیکن با انتخاب قهرمان مورد نظر خود وارد میدان نبرد خواهد شد و در حالتی شبیه به حالت چندنفره Deathmatch به صورت آنلاین با سه بازیکن دیگر در مدت سه دقیقه مبارزه خواهد کرد. بازیکنان با شلیک به یکدیگر و از بین بردن قهرمان هر بازیکن، یک امتیاز دریافت خواهند کرد؛ هر بازیکن که بتواند تعداد بیشتری از قهرمانان را شکست بدهد، برنده نهایی مسابقه خواهد شد و برنده جایزه می‌شود. قهرمانان بازی موبایل Brawiling Animals، به مرور برای بازیکنان آزاد می‌شوند. هر قهرمان قابلیت ارتقا دارد و با ارتقا سطح، میزان سلامتی و قدرت آن‌ قهرمان افزایش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است، قهرمانان بازی قابل شخصی‌سازی هستند و بازیکن بسته به سلیقه خود می‌تواند قهرمان مورد علاقه خود را شخصی‌سازی کند.

Brawling Animals

قهرمانان مختلف بازی به مرور باز خواهند شد و قابل ارتقا هستند

بازی موبایل Brawling Animals دارای گرافیکی انیمیشنی سل شید و سه‌بعدی است که فضایی فانتزی و زیبا را در بازی به وجود آورده است. انیمیشن قهرمان‌ها بسیار خوب و روان طراحی شده است و همچنین بازی از صداگذاری خوبی بهره می‌برد. موسیقی بازی نیز حال و هوایی مهیج دارد که لذت تجربه بازی را بیشتر کرده است. همچنین، بازی Brawling Animals دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با پول واقعی، الماس خریداری و برای ارتقای سطح قهرمان خود از آن استفاده کند.

Brawling Animals

بازی موبایل Brawling Animals یک بازی مهیج و سرگرم‌کننده است که به طرفداران بازی‌های اکشن پیشنهاد می‌شود. گیم‌پلی جذاب و قهرمانان فانتزی بازی دلیل خوبی بر تجربه این بازی اندروید خواهد بود. این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان روی فروشگاه گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک پایین این بازی زیبا را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید Brawling Animals


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده