// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Dank Tanks؛ نبردهای اعتیادآور با تانک‌ها

بازی Dank Tanks از همان ابتدا شما را وارد نبردهای آنلاین می‌کند؛ جایی که باید با تانک خود به جنگی بزرگ وارد شوید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Dank Tanks ساخته جدید استودیو Lilith Games است که با یک مکانیسم ساده، نبردی جذاب و هیجان‌ انگیز و البته اعتیادآور را به بازیکنان ارائه می‌دهد. در این بازی اندروید و آیفون باید تانک‌تان را وارد کارزار مبارزه کنید و با همکاری دیگر بازیکنان برای پیروزی تلاش کنید.

وقتی برای اولین بار وارد بازی Dank Tanks می‌شوید، نباید انتظار مراحل آموزشی یا سطوح مقدماتی برای آشنایی بیش‌تر با بازی را داشته باشید. Dank Tanks مستقیما شما را وارد دنیای آنلاین خودش می‌کند تا به‌صورت سه به سه با رقبایی در سراسر جهان رقابت کنید و با تانک خود به جان هم بیفتید. گیم‌پلی بازی بسیار روان است و کم کم روی آن تسلط می‌یابید. جوی‌استیک مجازی بازی امکان هدایت تانک‌ها و همینطور پرتاب موشک‌ها را به کاربر می‌دهد.

استایل هنری بازی در جایگاه خود جذاب است و شخصیت‌ها و تانک‌ها طراحی کارتونی دارند. از طرفی نبردها نیز اعتیادآور هستند و برای ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. نوار سلامتی هر تانک روی آن مشخص است و با نابود شدن باید ۱۰ ثانیه صبر کنید تا دوباره روی صفحه بازی ظاهر شوید. هنگام شکست به پایگاه اولیه می‌روید و باید دوباره تا مقر دشمن پیش‌روی کنید. بخش اصلی بازی مربوط به نبردهای آنلاین است و به‌صورت مکرر می‌توانید آن را تجربه کنید و پول‌های بیش‌تری کسب کنید. در این مرحله باید با دو هم‌گروهی دیگر خود همکاری کنید تا الماس دشمن را نابود کنید. این المان در پایگاه اصلی هر کدام از طرفین وجود دارد و هدف اصلی محسوب می‌شود. بدین ترتیب باید استراتژی مناسبی با هم‌تیمی‌های خود داشته باشید و درکنار تلاش برای نابودی الماس دشمن، از الماس خودتان هم مراقب کنید. خود این الماس توسط موشک محافظت می‌شود و باید چندین بار به آن حمله‌ور شوید.

Dank Tanks

بازی Dank Tanks حالت‌های دیگری در کنار نبردهای آنلاین در اختیارتان می‌گذارد و از این نظر بازی هیچ‌گاه طراوت خود را از دست نمی‌دهد. چرخش نقشه‌ها کمک می‌کند که یک نقشه پتانسیل‌های چندباره داشته باشد و با تجربه دوباره آن احساس خستگی نکنید. عکس‌العمل سریع و استراتژی در زمینه حمله‌ها تاثیر زیادی در پیروزی شما دارد و باید کم کم بتوانید جاخالی دادن‌های متوالی را در بازی تمرین کنید. کمین کردن در بین بوته‌ها و سازه‌های سخت، نکته مهمی است که برای حفظ سلامت خود به آن نیاز خواهید داشت. در بین بوته‌ها ضربات به‌سختی برخورد می‌کنند و می‌توانید هدف را در تیررس خود داشته باشید. تانک‌ها قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و حتی در نقشه‌های مختلف هم از نقاط قوت خاصی برخوردارند. می‌توانید به ارتقا این تانک‌ها بپردازید و هر تانکی را که با آن مچ هستید انتخاب کنید.

بخش آنلاین بازی از المان‌های موردنیاز برای خلق یک تجربه اعتیادآور جذاب برخوردار است

باید سازه‌ها را نابود کنید تا دشمنان مجال کمین نداشته باشند تا در بازی Dank Tanks دست بالایی برای پیروزی داشته باشید. انیمیشن‌های کارتونی بازی هم جذابیت دارند و هم بسیار خنده‌دار هستند. موسیقی اکشن فضای جذاب و کژوالی را برای این اثر ایجاد می‌کند. بازی همچنین حالت‌های نوآورانه‌ متفاوتی را دارد که در کنار چالش‌ها، شما را حسابی درگیر خود می‌کنند.

محیط‌های بیابانی، آفتابی و برفی طراحی خوبی دارند. می‌توانید در کلن‌های مختلف عضو شوید و نبردها را با دوستان خود ادامه دهید. حتی امکان گفتگوی آنلاین هم بین گروه‌ها وجود دارد که البته با توجه به ریتم سریع گیم‌پلی بازی چندان مجال این‌کار فراهم نمی‌شود.

Dank Tanks

به لطف سکه‌ها می‌توانید تانک‌های ویژه خریداری شده را ارتقاء دهید

لول‌بندی تانک‌ها بخش سفارشی‌سازی Dank Tanks را در شرایط بسیار خوبی قرار داده است. این درحالی است که می‌توانید تانک‌های ویژه با سر و شکل متفاوت را خریداری کنید و کم کم و با تجربه بیش‌تر بخش آنلاین بازی، تانک خود را ارتقا دهید. وجود این بخش باعث می‌شود که به‌دست آوردن سکه‌های بیش‌تر، ارزش خود را تا آخر بازی حفظ کند. خلاصه که با تجربه بازی Dank Tanks می‌توانید ساعت‌ها در بازی غرق شوید و نبردهای زمان-واقعی را با کاربران حقیقی تجربه کنید. یقینا باید مهارت خود را بالا ببرید؛ چرا که همه بازیکنان قهار هستند و مجال نفس کشیدن به شما نخواهند داد.

بازی Dank Tanks المان‌های بسیار ساده‌ای دارد، اما به‌خوبی از پتانسیل بالای آن‌ها استفاده می‌کند و یک اثر سرگرم کننده تحویل بازیکنان می‌دهد. گیم‌پلی اعتیادآور بازی شما را ساعت‌ها اسیر آن می‌کند و کم کم مهارت بالایی در کنترل تانک و شلیک همزمان کسب می‌کنید. حالت‌های مختلفی در بازی تعریف شده است تا بازی طراوت همیشگی خودش را حفظ کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dank Tanks


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده